2022-11-05, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banned.
Jag har nu ätit Reductil från blibrunutansol sen 30 augusti. Den 30 sept hade jag gått ner 8kg.

15 oktober hade jag gått ner ytterligare 5kg men till 30 oktober "bara" 1.5 kg så 6.5 kg och totalt 14.5 kg sen start!!
Nu har jag tappat ytterligare 1 kg så 15.5 kg på typ 2 månader så nu har jag 5kg kvar till målvikt!

Jag har inte gjort mer än vardagsmotion, alltså ingen träning.. Har inte haft några direkta problem med biverkningar förutom muntorrhet, men man måste verkligen planera att få i sig mat för det är väldigt enkelt att gå utan mat i flera dagar eftersom all hunger och allt sug är obefintligt. Jag har försökt få i mig ett mål lagad mat om dagen iallafall och sedan frukost och som sagt proteinshake som mellanmål och en jäkla massa vatten. Jag köpte en burk med 90 tabletter direkt och kommer köra november ut!
Sen blir det ju till att hålla efter kosten och storlekarna på portionerna framförallt!

Ganska brutala biverkningar på Reductil, därför det är förbjudet i typ hela världen, t.o.m asien, så du hade tur att du slapp biverkningar, men vilken dos körde du?
Citera
2022-11-05, 23:59
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Ganska brutala biverkningar på Reductil, därför det är förbjudet i typ hela världen, t.o.m asien, så du hade tur att du slapp biverkningar, men vilken dos körde du?

En tablett om dagen på 25mg. Överlevde man Helsingörpillren i slutet av 80 talet utan problem så är man väl härdad!
Citera
2022-11-06, 03:20
Medlem
Ampullshoppen har torskat

Tjena, står på hushboard att ampullshoppen torskat. Nämligen att det vart razzia o husis hemos honom samt på hans gym och att de tagit väldigt mycket preparat. Polisen ska uppenbarligen ha tillgång till hans dator samt att hans proton står på online. Ska ha hänt för ca. 1 vecka sen. Något som vet mer om detta?
Citera
2022-11-06, 11:55
Moderator
Kraftkarls avatar
Tråd "Ampullshoppen har torskat" infogad. Massor av OT och trams har raderats, varningar har delats ut.

/Moderator
Citera
2022-11-07, 03:24
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
En tablett om dagen på 25mg.

Förlåt, en kapsel ska det vara.
Citera
2022-11-07, 19:37
Medlem
Citat:
En tablett om dagen på 25mg. Överlevde man Helsingörpillren i slutet av 80 talet utan problem så är man väl härdad!

Har kört Reductil från blibrunutansol 25mg också men det blev för mycket för mig, jag kände definitivt avsmak för mat och fick tvinga i mig måltider, gick definitivt ner i vikt men snittade 110 i vilopuls, 150/75 blodtryck (ligger normalt ~130/70) ständigt 37.1 i temp (36.5 i vanliga fall) blev sjukt dåsig i huvudet, yr emellanåt, svårt att fokusera blicken ibland, extrem muntorrhet, kunde känna att det stramade åt i bröstet ibland, fick påtagliga värmevallningar som kom i vågor, min energi var i botten, orkeslös, motivationslös, allmänt utmattad, ingen sex lust överhuvudtaget, blev emotionellt känslig med paranoida tankar om svartsjukedrama som jag hade fabulerat fram utan nån grund egentligen som ledde till ett skakigt förhållande under den perioden.

Jag provade att halvera dosen, dvs. jag tog en kapsel och med ett rakblad delade på pulvret, det blev mycket bättre, hade inte alls samma symtom, värmevallningar, muntorrhet, en viss energilöshet och något känsligare men inte alls på det paranoida viset samt avsmak för mat återstog men inte lika påtagligt som tidigare, nu kunde jag iaf få ner mina planerade måltider utan att känna mig spyfärdig så fort jag såg mat. Pulsen och blodtrycket blev bättre och jag kände inga stramningar i bröstet heller.
Citera
2022-11-09, 09:38
Medlem
s44ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zillan
Har kört Reductil från blibrunutansol 25mg också men det blev för mycket för mig, jag kände definitivt avsmak för mat och fick tvinga i mig måltider, gick definitivt ner i vikt men snittade 110 i vilopuls, 150/75 blodtryck (ligger normalt ~130/70) ständigt 37.1 i temp (36.5 i vanliga fall) blev sjukt dåsig i huvudet, yr emellanåt, svårt att fokusera blicken ibland, extrem muntorrhet, kunde känna att det stramade åt i bröstet ibland, fick påtagliga värmevallningar som kom i vågor, min energi var i botten, orkeslös, motivationslös, allmänt utmattad, ingen sex lust överhuvudtaget, blev emotionellt känslig med paranoida tankar om svartsjukedrama som jag hade fabulerat fram utan nån grund egentligen som ledde till ett skakigt förhållande under den perioden.

Jag provade att halvera dosen, dvs. jag tog en kapsel och med ett rakblad delade på pulvret, det blev mycket bättre, hade inte alls samma symtom, värmevallningar, muntorrhet, en viss energilöshet och något känsligare men inte alls på det paranoida viset samt avsmak för mat återstog men inte lika påtagligt som tidigare, nu kunde jag iaf få ner mina planerade måltider utan att känna mig spyfärdig så fort jag såg mat. Pulsen och blodtrycket blev bättre och jag kände inga stramningar i bröstet heller.
wow tur du inte koolade med alla dess bieffekter,, själv körde man reductil ett par rundor men då vart det mest munntorrhet o dämpad aptit man kände av..slim caps vare ja..
Citera
2022-11-10, 14:10
Medlem
Gröning till apotekshuset på leverans, stealth och återkoppling

har inte satt in något ifrån dom än men en polare till mig som kör första gången växer efter 10 dagar på deras dianabol och har pip deluxe på oljorna TEST E och MAST E så jag är svin taggad!
Citera
2022-11-16, 14:43
Medlem
ilikeroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
Gröning till apotekshuset på leverans, stealth och återkoppling

har inte satt in något ifrån dom än men en polare till mig som kör första gången växer efter 10 dagar på deras dianabol och har pip deluxe på oljorna TEST E och MAST E så jag är svin taggad!
Polarn din har pip deluxe och du känner dig därmed svin taggar. . . . . ? . .

Ja du..Smaken är som baken säger man LOL
Citera
2022-11-17, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikeroids
Polarn din har pip deluxe och du känner dig därmed svin taggar. . . . . ? . .

Ja du..Smaken är som baken säger man LOL

jadu det är tydligt att smaken är som baken

själv känner jag inte av oljan ens på 2 ml men eftersom han är oskuld och tog 3,8 ml like a champ hade jag blivit EXTREEEEEMT osäker på vad som är i oljorna om han inte får pip på första sticket
Citera
2022-11-17, 17:13
Medlem
UrsusSpelaeuss avatar
Gröning av TeamXBurn. Beställt några gånger, fått allt, inget tjafs. Kundtjänst var trevliga. Leveranserna har kommit inom några arbetsdagar från beställning.

Har ett par andra grejer på gång från Växtgaranten. Grönar vid leverans.
Citera
2022-11-23, 11:47
Medlem
börjar bli mer och mer skeptisk till vxtgar....

har en polare som kört deras grejjer och nu mera ligger på 500 + 500 test och mast...

han borde ha blivit både större med bättre tryck på dessa doser..

han kommer byta märke nu så återkommer om 1-2 månader med facit i hand men vill ge alla här en heads up åtminstonde!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in