Citat:
Ursprungligen postat av
Hamsterboll
Håller med. Tycker hennes inredning känns kall och avskalad. Lite zara home över det. Var har hon böckerna, konsten, de gamla ärvda möblerna, mattorna?! Allt är nyproducerat grått och beige. Så oinspirerande nu för tiden. Till och med julpyntet är urtråkigt.
Håller med på håller med;et.

Har blivit lite mätt på både Elsa och Sandra för tillfället. Världen brinner och de konsumerar vidare som om det (bokstavligen) inte fanns någon morgondag. Det är så långt ifrån min egen verklighet och i början var det komiskt men nu känns det mest tjötigt och ihåligt.
Samma obegripliga och helt motsägelsefulla metaforer året runt bara i olika förpackning beroende på årstid och rådande trender/högtider (Elsa då, Sandra har lite bättre variation ändå) i tillägg har gjort att jag oftast bara scrollar förbi deras bloggar numera. Är mätt på konsumtion och att allt ska vara så jävla drömmigt jämt.
Vänta bara ska ni få se om några år.. om inte era rika päron köper er en guldbiljett på Elons farkost till Mars då vill säga.
Det är dags även för adeln att ta och vakna ur sin törnrosasömn känner iaf jag.🤷🏼♀️