2022-11-21, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Kritikerna här i tråden är likt dumpengäddorna gnällkärringar och måste helt enkelt ha någonting att gnälla på.
Nästan så man insett att gäddor faktiskt inte bara är ensamma rovfiskar utan för egen vinning ibland kan stimma i homogena grupper.
Citera
2022-11-21, 23:54
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Genomgående för gäddlingarna. De ser vad som förknippas med kvinnor och traditionellt kvinnliga egenskaper som självklart sämre. Ofta tar de för givet att alla ser det som naturligt. kan vara generationsfråga, eller socialgruppsfråga? Jag och mina jämnåriga kanske gör det ibland, nedärvt och inlärt språkbruk osv, men vi SER det, vi påkallar det och vi verkar ha en helt annat medvetenhet om kontext och diskurs än de där. Plus att de flesta jag umgås med värderar personer utifrån egenskaper och (ofta lite för mycket) prestationer i första hand. Vet ingen i min inre eller yttre krets som heller har problem att skapa nära relationer och umgås med kvinnor.
Allt som är kvinnligt och kvinnliga former=skit. Istället söker dom tröst och tittar på flickor som knappt fått bröst. Tänker på Magnus Ugglas gamla låt. Vanföreställningar om att kvinnor aldrig får sex, inget kan vara mer fel idag. Många äldre män är mycket desperata idag, förvånar mig inte ett dugg om de jagar smått tillslut och hamnar på Dumpen då deras chanser hos riktiga kvinnor minskat till obefintlighet.
Senast redigerad av Beckombergalandet 2022-11-21 kl. 23:56.
Citera
2022-11-21, 23:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Då finns det med andra ord, två pedofiler. Halleluja.
Det finns fler i chatt-loggarna.
Det skulle du veta om du läst Fup.
Citera
2022-11-21, 23:58
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det finns fler i chatt-loggarna.
Det skulle du veta om du läst Fup.
Men herre Jesus, många, hoppas de kan spåra dem också.

Sej, hur har dumpen fått tag på loggarna, har de snott luren från hen.
Citera
2022-11-22, 00:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men herre Jesus, många, hoppas de kan spåra dem också.

Sej, hur har dumpen fått tag på loggarna, har de snott luren från hen.
Polisen har tömt materialet ur telefoner och dator när de gjorde husrannsakan efter att Dumpen håvat in honom åt dem.
Citera
2022-11-22, 00:10
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Polisen har tömt materialet ur telefoner och dator när de gjorde husrannsakan efter att Dumpen håvat in honom åt dem.
Han hade väl ingen dator? Kommer säkert sätta in allt för att spåra henne.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2022-11-22 kl. 00:13.
Citera
2022-11-22, 00:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Han hade väl ingen dator?
Jo, han hade dator.
Citera
2022-11-22, 00:12
Medlem
Citat:
Dumpen är INTE mammakarin.
Det är en oidentifierad person enligt förundersökningen - och inte ett av de namn som listas som Dumpens.

Mammakarin3 är Dumpen. Hur många andra pedofilmammor tror du finns på kik? Hur dum är du?

Kontot Mammakarin3 startades för övrigt samtidigt som pedofil-mammorna började komma på Dumpen.

Anser du med andra ord att den typen av chatt är bidragande?
Citera
2022-11-22, 00:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Mammakarin3 är Dumpen. Hur många andra pedofilmammor tror du finns på kik? Hur dum är du?

Kontot Mammakarin3 startades för övrigt samtidigt som pedofil-mammorna började komma på Dumpen.

Anser du med andra ord att den typen av chatt är bidragande?
Då länkar du till var det framgår att det är en Dumpenprofil då ....

Nej, jag anser att han fullt ut ansvar för det han gör mot sitt barn.
Citera
2022-11-22, 00:14
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Jo, han hade dator.
Spelkonsoll väl.
Citera
2022-11-22, 00:14
Medlem
Dylans avatar
Härligt att kika in i tråden och se att samma gamla trötta pedofil(er) sitter och harvar samma trötta gamla smörja om hur dåligt allt är med Dumpen. Ju mer tid här, desto mindre kvar att leta småtjejer på snap/kik etc., vilket förutom att dra tafatt i förhuden till barnporr är den enda andra livssysslan.

Är #165 Ove släppt, eller hur gick det för honom? Han kommer att behöva "påhälsning" när han avtjänat eventuellt "straff".
Citera
2022-11-22, 00:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Spelkonsoll väl.
One-liners är inte okej utan brukar ge varningar till slut. Jag har ingen lust att kommentera i den formen.

Nej, han har minst en dator som han tog med sig när han flyttade från broderns och som han försökte hävda tillhörde brodern.
Det är han som använt den och han som haft tillgång till den.

Det framgår om du läser Fup - första delen gällande husrannsakan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in