Citat:
Dumpen är INTE mammakarin.Jag har läst den. Tydligen inte du.
Han greps 2022-05-04
2022-04-19 Började personalen på förskolan prata med varandra om att något var fel på flickan. De säger att flickan inte haft några problem med blöjbyten före April 2022. Problemen börjar någon gång i April.
Exempel på "mammakarin" från Dumpen som uppmuntrar Gäddan att påbörja en våldtäkt under samma period.
Andra som pratade med Gäddan under samma period tyckte att han var sjuk eller försökte få honom att inte göra det. Men han letade efter uppmuntran, och det fick han. Från Dumpen. Jag tror att han stötte på Dumpen av en slump. Blev förvånad och uppmuntrad av att det fanns fler som han. Sen blev det som det blev.
Dumpen pratar med den här killen från en mängd olika konton över tid. Allt från villiga tonåringar till pedofilmammor som våldtar sina barn. I samma veva börjar den här Gäddan göra samma sak.
Nedan kommer exempel på hur Dumpen chattar med en pedofil som har tillgång till barn. Att leka med elden är en betydande underdrift.
G - Gädda
D - Dumpen (Mammakarin)
2022-04-15
G - Godmorgon, Vad görs?
D - Soffan nu
G - Ok, har ni myst nåt idag?
D - Inte än, ni?
G - Inte än heller, *censur*
D - Blir det mys direkt?
G - Ja vi får se
D - Är ni hemma nu?
G - Snart
D - Blir på myshumör med dig
G - Mmmm ska ni mysa nu?
D - Funderar på det
G - Hehe ok vi är hemma nu iaf
D - Blir det mys för er del?
G - Ja det tror jag börja gärna ni så hakar vi på
D - Ska hämta sonen
G - Mmmm är flickorna med dig redan?
D - Ja
D - Du gillar verkligen mina flickor
Han greps 2022-05-04
2022-04-19 Började personalen på förskolan prata med varandra om att något var fel på flickan. De säger att flickan inte haft några problem med blöjbyten före April 2022. Problemen börjar någon gång i April.
Exempel på "mammakarin" från Dumpen som uppmuntrar Gäddan att påbörja en våldtäkt under samma period.
Andra som pratade med Gäddan under samma period tyckte att han var sjuk eller försökte få honom att inte göra det. Men han letade efter uppmuntran, och det fick han. Från Dumpen. Jag tror att han stötte på Dumpen av en slump. Blev förvånad och uppmuntrad av att det fanns fler som han. Sen blev det som det blev.
Dumpen pratar med den här killen från en mängd olika konton över tid. Allt från villiga tonåringar till pedofilmammor som våldtar sina barn. I samma veva börjar den här Gäddan göra samma sak.
Nedan kommer exempel på hur Dumpen chattar med en pedofil som har tillgång till barn. Att leka med elden är en betydande underdrift.
G - Gädda
D - Dumpen (Mammakarin)
2022-04-15
G - Godmorgon, Vad görs?
D - Soffan nu
G - Ok, har ni myst nåt idag?
D - Inte än, ni?
G - Inte än heller, *censur*
D - Blir det mys direkt?
G - Ja vi får se
D - Är ni hemma nu?
G - Snart
D - Blir på myshumör med dig
G - Mmmm ska ni mysa nu?
D - Funderar på det
G - Hehe ok vi är hemma nu iaf
D - Blir det mys för er del?
G - Ja det tror jag börja gärna ni så hakar vi på
D - Ska hämta sonen
G - Mmmm är flickorna med dig redan?
D - Ja
D - Du gillar verkligen mina flickor
Det är en oidentifierad person enligt förundersökningen - och inte ett av de namn som listas som Dumpens.
för hennes skull så hoppas jag att han verkligen gör det då hon kan vara i stort behov av kuk.