2022-11-21, 23:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Jag har läst den. Tydligen inte du.

Han greps 2022-05-04

2022-04-19 Började personalen på förskolan prata med varandra om att något var fel på flickan. De säger att flickan inte haft några problem med blöjbyten före April 2022. Problemen börjar någon gång i April.

Exempel på "mammakarin" från Dumpen som uppmuntrar Gäddan att påbörja en våldtäkt under samma period.

Andra som pratade med Gäddan under samma period tyckte att han var sjuk eller försökte få honom att inte göra det. Men han letade efter uppmuntran, och det fick han. Från Dumpen. Jag tror att han stötte på Dumpen av en slump. Blev förvånad och uppmuntrad av att det fanns fler som han. Sen blev det som det blev.

Dumpen pratar med den här killen från en mängd olika konton över tid. Allt från villiga tonåringar till pedofilmammor som våldtar sina barn. I samma veva börjar den här Gäddan göra samma sak.

Nedan kommer exempel på hur Dumpen chattar med en pedofil som har tillgång till barn. Att leka med elden är en betydande underdrift.

G - Gädda
D - Dumpen (Mammakarin)

2022-04-15
G - Godmorgon, Vad görs?
D - Soffan nu
G - Ok, har ni myst nåt idag?
D - Inte än, ni?
G - Inte än heller, *censur*
D - Blir det mys direkt?
G - Ja vi får se
D - Är ni hemma nu?
G - Snart
D - Blir på myshumör med dig
G - Mmmm ska ni mysa nu?
D - Funderar på det
G - Hehe ok vi är hemma nu iaf
D - Blir det mys för er del?
G - Ja det tror jag börja gärna ni så hakar vi på
D - Ska hämta sonen
G - Mmmm är flickorna med dig redan?
D - Ja
D - Du gillar verkligen mina flickor
Dumpen är INTE mammakarin.
Det är en oidentifierad person enligt förundersökningen - och inte ett av de namn som listas som Dumpens.
Citera
2022-11-21, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Vad är då så viktigt för dig? Så länge Patrik är laglig är problemet noll. Även om han skulle tilltalas av en femtonåring. Du och jag kan ha åsikter om det men han skulle inte hamna i trubbel.

Problemet är att han får det att verka som att han är mycket bättre än gäddorna som han hänger ut. Ska sanningen fram så tror jag inte så är fallet.
Citera
2022-11-21, 23:39
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Du fick faktiskt in en hel del rätt imponerande. Fast jag måste säga att du hade även några fel tyvärr. Jag har bara sagt att jag tycker tonårstjejer är vackra,inte att jag aktivt raggar på dem.Jag har nog inte skrivit till en tonårstjej på säkert över 10-15 år.

För precis som du säger en medelålders man har ingen chans.Jag träffat tjejer 25+ via tinder eller krogen jag bara säget det att jag är emot dumpen och jag tror att alla män mer eller mindre känner en attraktion till tonårstjejer och de skulle inte säga nej om de hade chansen.

Du är för fixerad vid din egen syn. Bara för att du själv är gubbsjuk betyder det inte att alla män dras till fjortonåringar. Vad tror du att Dumpen tänker om det här?
Citera
2022-11-21, 23:41
Bannlyst
Citat:
Du är för fixerad vid din egen syn. Bara för att du själv är gubbsjuk betyder det inte att alla män dras till fjortonåringar. Vad tror du att Dumpen tänker om det här?

Större delen skulle jag nog ändå säga faktiskt tänder på tonårstjejer. Däremot så tänder ju de flesta män inte bara på tjejer i dessa åldrarna är väl utan mer att attraktionen börjar här.
Citera
2022-11-21, 23:43
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Patrik är hjärntvättad och vet troligtvis inte bättre. Precis som du säger så är större delen av dumpen anhängare bittra medelålders kvinnor som inte män längre och kollar på.Såg faktiskt sara en gång i affären och jag fick riktigt obehagliga vibbar av henne hon va dessutom otrevlig emot den unga tjejen i kassan.

Hon har ju problem den här kvinnan och jag tror absolut att mycket handlar om manshat och att hon ser unga kvinnor som konkurrens. Frågan är om Patrik get Sara ett mercy fuck då och då för hennes skull så hoppas jag att han verkligen gör det då hon kan vara i stort behov av kuk.

Jag tror inte ett dugg på din teori faktiskt.

De som ofta är bittra är medelålders män som går runt och kollar på fjortonåringar, medelålders kvinnor är ofta glada och lever livet idag. Sluta att vara bitter, du kan också duga åt en riktig kvinna. Medelålders män får inte knulla men det får medelålders kvinnor.
Citera
2022-11-21, 23:43
Medlem
Citat:
Ordet manshat återkommer. Men nu tycker jag det lät som kvinnohat då Patrik anklagas för att vara kvinna mentalt.
Genomgående för gäddlingarna. De ser vad som förknippas med kvinnor och traditionellt kvinnliga egenskaper som självklart sämre. Ofta tar de för givet att alla ser det som naturligt. kan vara generationsfråga, eller socialgruppsfråga? Jag och mina jämnåriga kanske gör det ibland, nedärvt och inlärt språkbruk osv, men vi SER det, vi påkallar det och vi verkar ha en helt annat medvetenhet om kontext och diskurs än de där. Plus att de flesta jag umgås med värderar personer utifrån egenskaper och (ofta lite för mycket) prestationer i första hand. Vet ingen i min inre eller yttre krets som heller har problem att skapa nära relationer och umgås med kvinnor.
Citera
2022-11-21, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Jag har läst den. Tydligen inte du.

Han greps 2022-05-04

2022-04-19 Började personalen på förskolan prata med varandra om att något var fel på flickan. De säger att flickan inte haft några problem med blöjbyten före April 2022. Problemen börjar någon gång i April.

Exempel på "mammakarin" från Dumpen som uppmuntrar Gäddan att påbörja en våldtäkt under samma period.

Andra som pratade med Gäddan under samma period tyckte att han var sjuk eller försökte få honom att inte göra det. Men han letade efter uppmuntran, och det fick han. Från Dumpen. Jag tror att han stötte på Dumpen av en slump. Blev förvånad och uppmuntrad av att det fanns fler som han. Sen blev det som det blev.

Dumpen pratar med den här killen från en mängd olika konton över tid. Allt från villiga tonåringar till pedofilmammor som våldtar sina barn. I samma veva börjar den här Gäddan göra samma sak.

Nedan kommer exempel på hur Dumpen chattar med en pedofil som har tillgång till barn. Att leka med elden är en betydande underdrift.

G - Gädda
D - Dumpen (Mammakarin)

2022-04-15
G - Godmorgon, Vad görs?
D - Soffan nu
G - Ok, har ni myst nåt idag?
D - Inte än, ni?
G - Inte än heller, *censur*
D - Blir det mys direkt?
G - Ja vi får se
D - Är ni hemma nu?
G - Snart
D - Blir på myshumör med dig
G - Mmmm ska ni mysa nu?
D - Funderar på det
G - Hehe ok vi är hemma nu iaf
D - Blir det mys för er del?
G - Ja det tror jag börja gärna ni så hakar vi på
D - Ska hämta sonen
G - Mmmm är flickorna med dig redan?
D - Ja
D - Du gillar verkligen mina flickor
Läsa betyder läsa hela, inte skumma efter confirmed bias.
Citera
2022-11-21, 23:46
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Vad är då så viktigt för dig? Så länge Patrik är laglig är problemet noll. Även om han skulle tilltalas av en femtonåring. Du och jag kan ha åsikter om det men han skulle inte hamna i trubbel.
Det finns lag och det finns moral, ytterst är det väl skadan som är överordnad lagen. En flicka blir väl inte mogen plötsligt bara och kan tas av en äldre för att hon går över 180 månaders ålder.
Citera
2022-11-21, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Vet inte när der senaste narkotikabrottet var men jag tror och tar med för givet att hon är ren nu (inte för att jag skulle bry mig om hon lyxar till det med några bloss gräs en helg eller så ändå).

Förstår inte var all knark-kritik mot P och S kommer ifrån och hur det är relevant med Dumpen. Alla har vi våra laster i bagaget så att säga.
Tyvärr är tråden kapad av ett stim som vill smutskasta personerna bakom Dumpen och ömka pedoheboäcklen, men absolut inte diskutera relevanta frågeställningar kring vilka fördelar och vilka problem Dumpens aktiviteter skapar. Total oförmåga att se saker från olika perspektiv utan att polarisera. Dessa individer kan vara ien tråd där de diskuterar personerna, så vi kan diskutera Dumpens aktiviteter och de personer de fångar.
Citera
2022-11-21, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Vet inte när der senaste narkotikabrottet var men jag tror och tar med för givet att hon är ren nu (inte för att jag skulle bry mig om hon lyxar till det med några bloss gräs en helg eller så ändå).

Förstår inte var all knark-kritik mot P och S kommer ifrån och hur det är relevant med Dumpen. Alla har vi våra laster i bagaget så att säga.

Kritikerna här i tråden är likt dumpengäddorna gnällkärringar och måste helt enkelt ha någonting att gnälla på.
Citera
2022-11-21, 23:51
Medlem
Citat:
Problemet är att han får det att verka som att han är mycket bättre än gäddorna som han hänger ut. Ska sanningen fram så tror jag inte så är fallet.
Vad du tror är ganska långt från verkligheten, de många olika tolkningar av den, normala personer lever i, det är tydligt sen länge.
Citera
2022-11-21, 23:51
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Dumpen är INTE mammakarin.
Det är en oidentifierad person enligt förundersökningen - och inte ett av de namn som listas som Dumpens.
Då finns det med andra ord, två pedofiler. Halleluja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in