2022-11-21, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Om du läser FUPen så kommer du se att det inte stämmer.

Kan du länka till fupen?
Citera
2022-11-21, 23:10
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Är Patrik kvinna mentalt, det låter som du är kvinnohatare. Stämmer det? Den hemska kvinnan
Det är möjligt att kriget här i tråden handlar om kvinno/manshat och inte så mycket om utsatta barn och unga.
Citera
2022-11-21, 23:11
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är väldigt viktigt att förstå att gäddor/pedofiler får napp därför att barnen/de unga oftast är manipulerade/skadade.
Inte för att gäddan/pedofilen skulle vara snygg och sexig.
Det bör alla ha vetskap om.
Hur ofta får de napp, i verkliga livet, vet du det? Utan offer inget brott. Det är mycket jag vill ha men har inte tillgång till, tänker då inte på sex.
Citera
2022-11-21, 23:13
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Sara är en mycket sjuk person, det har vi sett vid många tillfällen, Dumpen och Putte (om han nu blir kvar) måste byta ut henne innan hon totalt flippar ur och kör Dumpen i sank. För inte tu tal om att Dumpen behövs, det gör man, men med rätt folk i ledningen.

Hon har ändå förbättrats på sista tiden eller hur. Patrik har väl ställt ultimatum helt enkelt.
Citera
2022-11-21, 23:14
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, Dumpen skapar inte offer. Förövarna skapar offer, både dem de ger sig på och sina egna anhöriga - och det gäller oavsett om de tar livet av sig eller inte.
Att deras anhöriga blir offer är deras skuld, ansvaret ligger inte hos dem som avslöjar dem.

Det där är skitsnack.
Förövarna är sällan några charmiga välpolerade herrar som väcker gillande.
Det är inte så att barnen är med äcklen för att de så attraktiva, utan för att de är manipulerade och ofta skadade barn.

Ja, ditt intensiva försvar av gäddorna ger absolut kräkkänslor.

Jag försvarar ingen. Jag är enbart kritisk i mitt tänkande. Och det behövs, också även mot Dumpen, då de inte kan eller ska stå över det.

Såklart inte. Skickar man meddelande och dick-pics till någon man tror är fjortis så ska det såklart bli följder. Frågan är dock i hur stor utsträckning. I många fall så går de långt utöver det som skulle kunna ses som allmänintresse. Kanske ett samtal med de närmsta hade räckt?

Såklart manipulerar pedofiler barn för sina egna sjuka sexuella begär. Men nu pratar vi om fiskare som manipulerar utvecklingsstörda personer också i somliga fall. Det känns lite som en gråzon, hur creepy svaren än må vara.

Edit: Somliga tycker det är värt det.
Senast redigerad av Hussefar 2022-11-21 kl. 23:17.
Citera
2022-11-21, 23:16
Medlem
Undrar om dom som arbetar gratuit för Dumpen får någon ersättning från försäkringskassan/arbetsförmedlingen?

Ingen vettig person skulle väl befatta sig med det att trolla med gamla gubbar utan ersättning?

Någon som vet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är möjligt att kriget här i tråden handlar om kvinno/manshat och inte så mycket om utsatta barn och unga.
Ordet manshat återkommer. Men nu tycker jag det lät som kvinnohat då Patrik anklagas för att vara kvinna mentalt.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Jag försvarar ingen. Jag är enbart kritisk i mitt tänkande. Och det behövs, också även mot Dumpen, då de inte kan eller ska stå över det.

Såklart inte. Skickar man meddelande och dick-pics till någon man tror är fjortis så ska det såklart bli följder. Frågan är dock i hur stor utsträckning. I många fall så går de långt utöver det som skulle kunna ses som allmänintresse. Kanske ett samtal med de närmsta hade räckt?

Såklart manipulerar pedofiler barn för sina egna sjuka sexuella begär. Men nu pratar vi om fiskare som manipulerar utvecklingsstörda personer också i somliga fall. Det känns lite som en gråzon, hur creepy svaren än må vara.
Nej, ett samtal till närmaste räcker inte. Det vet alla som är insatta i problematiken.

Varför tycker du så synd om gäddorna, varför är det så viktigt för dig att deras övergrepp inte får några konsekvenser?

Nej, du har inte "kritiskt" tänkande - du vurmar för gäddorna rakt över.
Citera
2022-11-21, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Hur gick det på pundar-Patriks och pundar-Saras tiggar-resa nere i Europa för några veckor sedan? Någon som vet om det fans några "filantroper" som ville skänka knarkarna några pengar?

Har du några källor på att Sara och Patrik befinner sig i ett aktivt narkotikamissbruk?
Citera
2022-11-21, 23:20
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, ett samtal till närmaste räcker inte. Det vet alla som är insatta i problematiken.

Varför tycker du så synd om gäddorna, varför är det så viktigt för dig att deras övergrepp inte får några konsekvenser?

Nej, du har inte "kritiskt" tänkande - du vurmar för gäddorna rakt över.

Inte alls. Men det är inte som så att jag gråter blod om sidan släcks.

De har ju faktiskt lyckas fånga några riktigt farliga och sjuka typer och fått polisen inblandad.

Kanske var det värt det? Kan bara Dumpen med ryggdunkarnas samvete svara på.
Citera
2022-11-21, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Har du några källor på att Sara och Patrik befinner sig i ett aktivt narkotikamissbruk?
Motfråga. Skiter björnen i skogen?
Citera
2022-11-21, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Underbart att 2 pundare skall kritisiera människor som ligger ned. Det kan du inte hita på. Vämjeligt.
Istället föt att skämmas, så frodas dom. Dom är kackerlackor

Men är de verkligen narkomaner? Har svårt att tro att Sara skulle köra bil genom Sverige påverkad av knark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in