2022-11-20, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det är nog ingen fara om dom förlorar dom 100kr. På Dumpens Facebook där berättar Sara och Patrik att dom fick in 58.000 kr igår. Det var Hannes Lindgren Eriksen som ville att folk skulle skänka på hans födelsedag. Det var rätt bra på en dag.

PS Gipsy-tears. Det var ingen date jag hade tänkt.
Detta kan inte stämma!
Men har du någon källa för det ?
Citera
2022-11-20, 22:55
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leps.Senk
Detta kan inte stämma!
Men har du någon källa för det ?
https://i.imgur.com/diiDHc3.png
Citera
2022-11-20, 23:02
Medlem
Citat:
Det går fantastiskt bra för Dumpen och man gläds verkligen åt Sara och Patrik att dom lyckas så bra. Jag håller på att diskutera med min chef om att vi borde sponsra Dumpen. Arbetar på ett av världens största företag inom vårt gebit och vi sponsrar sexsiffriga belopp på flera olika goodwill project. Får jag min vilja igenom för alla chefer då kommer vi att sponsra Dumpen med stora belopp varje månad. Förslagsvis mellan 75 000 - 150 000 varje månad. Dom andra projekten som vi sponsrar är ungefär 1milj/år.

Stor Eloge till dig för en lysande ide,
Citera
2022-11-20, 23:03
Bannlyst
Citat:
https://i.imgur.com/diiDHc3.png
Sjukt!
Tack!
Citera
2022-11-20, 23:04
Medlem
Citat:
Det går fantastiskt bra för Dumpen och man gläds verkligen åt Sara och Patrik att dom lyckas så bra. Jag håller på att diskutera med min chef om att vi borde sponsra Dumpen. Arbetar på ett av världens största företag inom vårt gebit och vi sponsrar sexsiffriga belopp på flera olika goodwill project. Får jag min vilja igenom för alla chefer då kommer vi att sponsra Dumpen med stora belopp varje månad. Förslagsvis mellan 75 000 - 150 000 varje månad. Dom andra projekten som vi sponsrar är ungefär 1milj/år.
Det har aldrig hänt. Betvivlar ens att du har en anställning.
Citera
2022-11-20, 23:07
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Stor Eloge till dig för en lysande ide,
Vet inte om jag får igenom det. Men det är inte omöjligt och jag känner att jag måste föröka i varje fall.
Citera
2022-11-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Det har aldrig hänt. Betvivlar ens att du har en anställning.

Möjligt att Bobby saltar lite men visst är det märkligt att ytterst få företag vill förknippas med Dumpen?

Deras jobb är ju behjärtansvärt men ingen vill hålla dom i handen. Stort mysterium.
Citera
2022-11-20, 23:14
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Möjligt att Bobby saltar lite men visst är det märkligt att ytterst få företag vill förknippas med Dumpen?

Deras jobb är ju behjärtansvärt men ingen vill hålla dom i handen. Stort mysterium.
Ingen vågar vara först. Vågar en då kommer det att lossna och företagen kommer att stå i kö för att synas med Dumpen. "Dumpen föreningen som värnar om våra barn."
Citera
2022-11-20, 23:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ingen vågar vara först. Vågar en då kommer det att lossna och företagen kommer att stå i kö för att synas med Dumpen. "Dumpen föreningen som värnar om våra barn."
Väldigt tveksamt, är lite som att utrycka stöd för Palestina, knappast något negativt att utrycka för en svag part, men, väldigt riskabelt när maktspelare är med i karusellen. Att inte gå myndighetsvägen är kontroversiellt. Tänk på alla som inte gillar uthängning och på myndigheter som känner sig åsidosatta.
Citera
2022-11-20, 23:32
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears

ByggareBob lär jobba på Donken, de har iofs rätt många välgörenhetsprojekt, dock tveksamt om de samarbetar med WhosYourDaddy.
Citera
2022-11-20, 23:36
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Vi har en födelsedagsgädda idag! Grattis!

Lärare, tränare och gädda är inte en bra kombo (napp igen)
https://dumpen.se/2022/04/06/9144/

Förnamn samma som Morrans son, spelad av Robert Gustafsson.
Efternamn samma som Astrid Lindgrens karaktär som är "en vacker och genomklok och lagom tjock man i sina bästa år", är dryg mot lillebror och kan flyga. Gäddan hade ett mer ovanligt efternamn förut.
Född samma år som Rocky och Taxi Driver hade premiär.

Annars var det väl själve fan vad det klagas på Dumpen här i tråden. På sistone är det i princip bara Micro som orkar bemöta den strida ström av inlägg som skrivs av gädd-vänliga flashbackare. Är det inte bra att Dumpen kämpar mot pedofiler och sunkiga gubbar som raggar på småbrudar? Det tycker i alla fall jag.

Ibland kommer argument i stil med att man ska starta ett politiskt parti och samla röster istället för att hålla på som Dumpen gör. Varför är det den enda vägen? Folk kan väl försöka påverka lagstiftarna utan att starta ett parti eller rösta på något av de som redan finns. Folkrörelser fungerade ju så, eller andra initiativ i modern tid som t.ex. bensinupproret. Dumpen existerar bara för att lagstiftningen är så slapp i Sverige jämfört med andra västerländska demokratier. Om staten skulle sköta jobb så behövs inte Dumpen.

Apropå födelsedagsgädda så nådde Grönsaksgäddan halvvägs till 100 för en vecka sedan. Det här äcklet skrev bland annat att han gillade att stoppa in olika sorters grönsaker i underlivet på minderåriga. Och så ville han förgripa sig på en treåring.
Efter uthängning bytte gäddan såväl för- som efternamn.
https://dumpen.se/2022/06/14/12144

Förnamn: Som skådespelaren Costner.
Efternamn: Som E-type.

Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Har ni hört poddavsnitt #33?
https://dumpen.se/2022/11/17/poddavsnitt-33/
Mr Mouthful nämns med start vid ca 17:45, lite senare (vid ca 20:20) så nämner de att han bor i Onsala eller Hovås, samt är VD för något företag.
Trots denna info lyckas jag tyvärr inte hitta den jäveln.

Ja, jag lyssnade också på podden häromdagen men blev konfunderad eftersom jag drog mig till minnes att Hovås tillhör Göteborgs kommun medan Onsala tillhör Kungsbacka kommun i Hallands län. En snabb Google Maps-sökning visar att det är 28 km, och nästan lika många minutrar med bil, mellan dessa platser. Så jag förstår inte Patrik riktigt. Han kanske inte har en aning? Slänger sig med lite ortnamn liksom?!
Senast redigerad av cj035 2022-11-20 kl. 23:57.
Citera
2022-11-21, 00:04
Medlem
Underbart att 2 pundare skall kritisiera människor som ligger ned. Det kan du inte hita på. Vämjeligt.
Istället föt att skämmas, så frodas dom. Dom är kackerlackor
Senast redigerad av Eskalera 2022-11-21 kl. 00:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in