2022-11-21, 00:12
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldeus
Märker du hur vissa av dessa anhängare gottar sig i andras död? Vidrigt hur de fungerar. Slickar sig om munnen här inne när nästa offer skördats. Lågt stående varelser.

Seriöst?! Du kallar GÄDDORNA för offer?
Är det kanske så att DU slickar dig om munnen varje gång ett barnoffer skördas, ett barn som riskerar att få livslånga men?
De enda lågt stående varelserna här är alla peddos. Och så du då.
Citera
2022-11-21, 06:16
Medlem
Följer med spänning den senaste Kalmar-gäddan, som bland annat skickade en massa kuk-bilder till det han trodde var ett barn. Jag följer inläggen på Dumpens Facebook-sida.

Läser man inläggen om honom på Facebook då ser det ut som om dåren redan är i full gång med mer porrande och tokigheter på sociala medier.

Han framstår som en helt urspårad sexmissbrukare utan självinsikt.

Han var ledande i den lokala ishockeyklubbens supporterklubb. Vet någon om han fortfarande är med där?
Senast redigerad av Spritsson 2022-11-21 kl. 06:36.
Citera
2022-11-21, 07:22
Medlem
Trevlig läsning till morgonkaffet... gör narr av absolut hela svenska samhället och dumförklarar alla som inte tror på dumpens metoder. Alla som tror på fred och alla människors rättigheter är idioter och en fara för våra barn...

https://www.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/868498741170544/

Min första reaktion? Hm, börjar det slå över för människan?
Citera
2022-11-21, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Trevlig läsning till morgonkaffet... gör narr av absolut hela svenska samhället och dumförklarar alla som inte tror på dumpens metoder. Alla som tror på fred och alla människors rättigheter är idioter och en fara för våra barn...

Min första reaktion? Hm, börjar det slå över för människan?

Märklig jämförelse med krig...

Retoriskt brukar det vara bra att ta något mindre allvarligt och ondgöra sig över det. Sen konstatera att det Gäddorna gör är ju ännu värre.

Fast det blir ju lite fjantigt eftersom de värsta som de flesta gäddorna gjort är att visat snoppen framför en webbkamera och bokat träff med en fiktiv tonåring.
Citera
2022-11-21, 08:10
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Du lär isf få låna ByggareBobs Maestro till den ölen och gå in själv på krogen, för enligt historik ang studentmössor tog hans polares pappa studenten 2002, fram med räknestickan så ser du att inköp av rusdryck på lokal kan bli svårt.

Nu ska grabben iaf ha all cred för att han vill förse Sara och Putte med 75' SEK i månaden, gott hjärta, vi pratar allså om 900' SEK per år till Dumpen.
Nu är förklaringen inte lika häpnadsväckande som du hade hoppats på. Hans far hade bytt karriär på äldre dagar och läst på Lernia. Därav namnet på mössan. Angående Donken. Så arbetar jag inte där. Äter inte ens på Donken. Tränar och är noga med vad jag stoppar i mig. Har du fler frågor när du tittar i min posthistorik som du inte förstår. Då tar vi det PM.

Saras inlägg på Facebook där kan man bara hålla med. Speciellt när hon skriver följande.
”Visst är det lite gulligt med en befolkning som tror att men kan locka fram godhet i alla människor, men hur fredsskadad är man när man tror på det goda i individer som får orgasm till det helvetesvrål som uppstår när ett spädbarn penetreras?”.

Sara går från klarhet till klarhet. Blir inte förvånad om hon blir gästskribent i någon av de stora tidningarna inom kort och får en egen krönika. Hon skriver lättsamt och enkelt men sätter samtidigt focus på det som är viktigt.
Citera
2022-11-21, 08:29
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Nu är förklaringen inte lika häpnadsväckande som du hade hoppats på. Hans far hade bytt karriär på äldre dagar och läst på Lernia. Därav namnet på mössan. Angående Donken. Så arbetar jag inte där. Äter inte ens på Donken. Tränar och är noga med vad jag stoppar i mig. Har du fler frågor när du tittar i min posthistorik som du inte förstår. Då tar vi det PM.

Saras inlägg på Facebook där kan man bara hålla med. Speciellt när hon skriver följande.
”Visst är det lite gulligt med en befolkning som tror att men kan locka fram godhet i alla människor, men hur fredsskadad är man när man tror på det goda i individer som får orgasm till det helvetesvrål som uppstår när ett spädbarn penetreras?”.

Sara går från klarhet till klarhet. Blir inte förvånad om hon blir gästskribent i någon av de stora tidningarna inom kort och får en egen krönika. Hon skriver lättsamt och enkelt men sätter samtidigt focus på det som är viktigt.

Tror du själv på vad du skriver? Inget fel att jobba på Donken.
Sen till komvuxpappan, ingen köper studentmössa när man läst på Lernia eller vart han nu läst som vuxen.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-11-21 kl. 09:08.
Citera
2022-11-21, 08:32
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Märklig jämförelse med krig...

Retoriskt brukar det vara bra att ta något mindre allvarligt och ondgöra sig över det. Sen konstatera att det Gäddorna gör är ju ännu värre.

Fast det blir ju lite fjantigt eftersom de värsta som de flesta gäddorna gjort är att visat snoppen framför en webbkamera och bokat träff med en fiktiv tonåring.

Sara är en mycket sjuk person, det har vi sett vid många tillfällen, Dumpen och Putte (om han nu blir kvar) måste byta ut henne innan hon totalt flippar ur och kör Dumpen i sank. För inte tu tal om att Dumpen behövs, det gör man, men med rätt folk i ledningen.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-11-21 kl. 08:45.
Citera
2022-11-21, 09:32
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Sara är en mycket sjuk person, det har vi sett vid många tillfällen, Dumpen och Putte (om han nu blir kvar) måste byta ut henne innan hon totalt flippar ur och kör Dumpen i sank. För inte tu tal om att Dumpen behövs, det gör man, men med rätt folk i ledningen.
Lite märkligt att du som vill framstå som lite bättre och smart inte förstår vilken fantastisk kvinna Sara är. Hon är otroligt driftig och skriver fantastiskt välformulerade. Är det någon storm då rider hon ut den elegant. Ta exemplet när Dumpens domännamn skulle säljas. Då pudlade hon elegant och löste det strålande. Där har du lite och lära.

Skriva som du gör med grova personangrepp och grava nedsättande ord om duktiga personer det får motsatt effekt och du framstår bara som lite efterbliven. Det kan jag tycka är märkligt att du inte förstår en sådan fundamental sak. Där borde du lära av Patrik och Sara. Menar inget illa utan tycker mest synd om dig. Man läser mellan raderna att du är ganska så missnöjd med ditt eget liv och låter ditt missnöje gå ut på Sara. Ta tag i ditt eget liv och gör det bättre. Då blir du mindre avundsjuk och blir starkare.
Citera
2022-11-21, 09:45
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Lite märkligt att du som vill framstå som lite bättre och smart inte förstår vilken fantastisk kvinna Sara är. Hon är otroligt driftig och skriver fantastiskt välformulerade. Är det någon storm då rider hon ut den elegant. Ta exemplet när Dumpens domännamn skulle säljas. Då pudlade hon elegant och löste det strålande. Där har du lite och lära.

Skriva som du gör med grova personangrepp och grava nedsättande ord om duktiga personer det får motsatt effekt och du framstår bara som lite efterbliven. Det kan jag tycka är märkligt att du inte förstår en sådan fundamental sak. Där borde du lära av Patrik och Sara. Menar inget illa utan tycker mest synd om dig. Man läser mellan raderna att du är ganska så missnöjd med ditt eget liv och låter ditt missnöje gå ut på Sara. Ta tag i ditt eget liv och gör det bättre. Då blir du mindre avundsjuk och blir starkare.

Om du tycker att Sara är rätt person att leda Dumpen med hennes psykiska tillkortakommanden så säger det betydligt mer om dej än om någon annan person.
Ang "personangrepp" har jag inte skrivit ett enda ord om henne vilket inte är sanningsenligt, att berätta sanningen om en person är inte synonymt med att gå till personangrepp mot personen ifråga.
Men nu kanske det blir svårt att hålla isär saker för dej, att ha svårt för att ha två saker i huvudet samtidigt är inte ovanligt i denna tråd.
Citera
2022-11-21, 09:52
Medlem
Citat:

När man tror att gränsen för dumhet och naivitet är nådd så dyker du upp!

Sara är en mästare av att inte redovisa något annat än undanflykter. Att kronofogden la ut domännamnet till försäljning var ju något hon var tvungen att berätta av skäl till och med du borde begripa.

För att öppna ett bank-konto åt en förening/företag så behöver du en dator och bank-id. Det sker automatiskt på de flesta banker idag. Sen måste firmatecknare godkänna det hela via bank-id. Klart.

Det är med andra ord skitsnack. Som sådana som du går på.

Om du nu som vanlig sketen arbetare kan styra och ställa med ett av världens största bolag. Som du påstår. Ja, då kommer de att behöva en faktura, mottagaren bör ha f-skatt. Du kan inte bara skicka pengar till någons Swish.
Citera
2022-11-21, 10:19
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Om du tycker att Sara är rätt person att leda Dumpen med hennes psykiska tillkortakommanden så säger det betydligt mer om dej än om någon annan person.
Ang "personangrepp" har jag inte skrivit ett enda ord om henne vilket inte är sanningsenligt, att berätta sanningen om en person är inte synonymt med att gå till personangrepp mot personen ifråga.
Men nu kanske det blir svårt att hålla isär saker för dej, att ha svårt för att ha två saker i huvudet samtidigt är inte ovanligt i denna tråd.

Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
När man tror att gränsen för dumhet och naivitet är nådd så dyker du upp!

Sara är en mästare av att inte redovisa något annat än undanflykter. Att kronofogden la ut domännamnet till försäljning var ju något hon var tvungen att berätta av skäl till och med du borde begripa.

För att öppna ett bank-konto åt en förening/företag så behöver du en dator och bank-id. Det sker automatiskt på de flesta banker idag. Sen måste firmatecknare godkänna det hela via bank-id. Klart.

Det är med andra ord skitsnack. Som sådana som du går på.

Om du nu som vanlig sketen arbetare kan styra och ställa med ett av världens största bolag. Som du påstår. Ja, då kommer de att behöva en faktura, mottagaren bör ha f-skatt. Du kan inte bara skicka pengar till någons Swish.
Älskar när jag ser hur ilskan och avundsjukan lyser i era inlägg. Riktigt känner frustrationen i er när det går bra för Dumpen och dom skulle får ett tillskott på pengar. Nu känner jag mig extra nöjd när jag fått min dagliga dos av er frustration och gjort er upprörda. Ni är så patetiska och förutsägbara så det är löjligt. Nu kan jag återgå till arbetet och känna mig nöjd och belåten.
Citera
2022-11-21, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
På vilket sätt har hon gjort rätt för sig? Tagit ett riktigt jobb och betalat av sina skulder? Nä just det hon ser till att andra betalar hennes skulder, det är inte i mina ögon att göra rätt för sig.

För att svara på frågan varför jag frågade om vem som betalar din advokat var ditt uttalande ovan angående din syn på att göra rätt för sig. Gör du rätt för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in