2022-11-21, 22:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Det där är BS. Polisen och åklagarmyndigheten hade ju honom under åtal. Dessutom sa läkaren att man inte kunde bevisa någon penetration.
Dumpen försöker få cred för något polisen redan hade koll på. Man överskattar sin egen betydelse och misrepresenterar fakta medvetet. Ingår i deras affärsidé
Nej, han var inte känd för polisen före anmälan. Det är en annan gädda.

Läs åtalet igen. Det står mycket klart att flickan varit utnyttjad och att han fört in föremål i henne.
Citera
2022-11-21, 22:24
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Nu bekräftar Sara i inlägg på facebook att ingen form av integritet gäller för gäddorna.
Med andra ord - mänskliga rättigheter är inget dumpen försvarar.

Men så länge lagen följs är det väl helt okej?
Citera
2022-11-21, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Det är nog troligtvis bara bittra människor som stöttar dumpen. I alla fall av vad jag har sett och sen kan man ju bara titta på Sara så förstår man ju varför hon har manshat. Hon om någon ser väl ut som en gädda riktigt obehaglig typ och jag får kalla kårar i ryggen av att se henne.

Hon ser fjortisarna som en konkurrens och är tjurig för att man inte längre titta åt hennes håll. Patrik är bara hjärntvättad och tror och på en lag fast alla andra lagar har han inga problem med att bryta. Troligtvis så är han själv lagd åt Hebofil/Ebofil hållet känns de som
Finns nog många karlar som tittar åt Sara. Men hur kan du utmåla Patrik som hebefil, det verkar helt ologiskt. Han kämpar ju mot hebefili varje dag!
Citera
2022-11-21, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, han var inte känd för polisen före anmälan. Det är en annan gädda.

Läs åtalet igen. Det står mycket klart att flickan varit utnyttjad och att han fört in föremål i henne.
Du kan gärna hålla på med ditt hittepå och förvanskningar av sanningen. Du är resistent .
Jag vet exakt vad jag har läst. Vad du kräker ur dig är oväsentligt.
Citera
2022-11-21, 22:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Du kan gärna hålla på med ditt hittepå och förvanskningar av sanningen. Du är resistent .
Jag vet exakt vad jag har läst. Vad du kräker ur dig är oväsentligt.
Det förstår jag.
Jag rekommenderar att du läser hela sidor och inte hoppar ord och meningar så att du får en bättre överblick av vad som står.
Citera
2022-11-21, 22:43
Medlem
Frapperande hur Dumpen har typ blivit en reklamsajt numera.

Swishandet går nog inte hyperbra.

Märkligt att man försöker tjäna pengar på en sådan suspekt verksamhet.
Citera
2022-11-21, 22:45
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Du har rätt i att Dumpen inte skapar offer.
Förförövarna skapar offer ... läs det här bl a...
https://dumpen.se/2022/11/09/18991/

AVSLÖJAD tack vare DUMPEN - Dumpen avslöjar förövare och värnar offren.

Jag noterar att min summering var riktigt - Du vill att gäddorna lämnas ifred, få behålla jobbet, lämna omgivningen oupplyst .. och att deras familjer tvingas kvar .. Allt för att inte störa dem.

Sådana som dig får mig att vilja kräkas.

Ingen som fångats av Dumpen har varit harmlös, samtliga har fångats under sin jakt på barn.

På sätt och vis skapar ju ändå Dumpen offer. För att dra det till sin djupaste spets. Hade inte uthängningar skett så hade inte två personer tagit livet av sig och familjer har förlorat dessa. Ganska sorgligt, hur äcklad man än blir av beteendet.

Många av de fångade kan man lägga i facket begåvningsreserven. Inte en chans att de skulle kunna få någon intresserad. Enda anledningen träffar kunnat ske är för att fiskaren haft en normal eller övre vuxens hjärnförmåga än den som de skrev med.
Ta Kinky-Brian som har en överförmyndare eller Downs-killen som gick under LSS exempelvis.

Slutsats: Jag får dig att kräkas. Vad trevligt. Du fortsätter på samma spår som lämnades vid sist... Ha en fortsatt trevlig kväll/natt.
Citera
2022-11-21, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Rättegången är inte slut...

Det roliga med den här rättegången är att jag tror att övergreppen inte hade ägt rum utan Dumpen.

De försökte verkligen snacka sig ur saken i förra podden. Men de vinklar rätt hårt på sanningen. Värre än en politiker.

Sista fisken är för övrigt en hon, inte han som Dumpen påstår. Begår just nu brottet "folkbokföringsbrott". Mycket allvarligt.

Hon visste vem gäddan var och vart han bodde. Hon visste att gäddan påstod att han våldtog sin unge. Hon uppmuntrade honom till att våldta barnet. Allt finns i FU. Det är en något "annorlunda" bild mot vad Dumpen försöker måla upp i efterhand när de insåg vad de gjort.

Det här är en rättegång jag sett fram emot! Ska bli skoj att läsa domen!
Om du läser FUPen så kommer du se att det inte stämmer.
Citera
2022-11-21, 22:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
På sätt och vis skapar ju ändå Dumpen offer. För att dra det till sin djupaste spets. Hade inte uthängningar skett så hade inte två personer tagit livet av sig och familjer har förlorat dessa. Ganska sorgligt, hur äcklad man än blir av beteendet.
Nej, Dumpen skapar inte offer. Förövarna skapar offer, både dem de ger sig på och sina egna anhöriga - och det gäller oavsett om de tar livet av sig eller inte.
Att deras anhöriga blir offer är deras skuld, ansvaret ligger inte hos dem som avslöjar dem.

Citat:
Många av de fångade kan man lägga i facket begåvningsreserven. Inte en chans att de skulle kunna få någon intresserad. Enda anledningen träffar kunnat ske är för att fiskaren haft en normal eller övre vuxens hjärnförmåga än den som de skrev med.
Ta Kinky-Brian som har en överförmyndare eller Downs-killen som gick under LSS exempelvis.
Det där är skitsnack.
Förövarna är sällan några charmiga välpolerade herrar som väcker gillande.
Det är inte så att barnen är med äcklen för att de så attraktiva, utan för att de är manipulerade och ofta skadade barn.

Citat:
Slutsats: Jag får dig att kräkas. Vad trevligt. Du fortsätter på samma spår som lämnades vid sist... Ha en fortsatt trevlig kväll/natt.
Ja, ditt intensiva försvar av gäddorna ger absolut kräkkänslor.
Citera
2022-11-21, 23:00
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Det är nog troligtvis bara bittra människor som stöttar dumpen. I alla fall av vad jag har sett och sen kan man ju bara titta på Sara så förstår man ju varför hon har manshat. Hon om någon ser väl ut som en gädda riktigt obehaglig typ och jag får kalla kårar i ryggen av att se henne.

Hon ser fjortisarna som en konkurrens och är tjurig för att man inte längre titta åt hennes håll. Patrik är bara hjärntvättad och tror och på en lag fast alla andra lagar har han inga problem med att bryta. Troligtvis så är han själv lagd åt Hebofil/Ebofil hållet känns de som
Instämmer.

Intressant att de som kommenterar på Facebook är mestadels kvinnor. Och ingen kvinna har blivit groomad, med tanke på att det finns kvinnor också som söker flickor och pojkar.

Tyder på ett manshat, är väl främst kvinnor inblandade i Dumpen, förutom Patrik som är kvinna mentalt.
Citera
2022-11-21, 23:06
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Nej, Dumpen skapar inte offer. Förövarna skapar offer, både dem de ger sig på och sina egna anhöriga - och det gäller oavsett om de tar livet av sig eller inte.
Att deras anhöriga blir offer är deras skuld, ansvaret ligger inte hos dem som avslöjar dem.

Det där är skitsnack.
Förövarna är sällan några charmiga välpolerade herrar som väcker gillande.
Det är inte så att barnen är med äcklen för att de så attraktiva, utan för att de är manipulerade och ofta skadade barn.

Ja, ditt intensiva försvar av gäddorna ger absolut kräkkänslor.

Det är väldigt viktigt att förstå att gäddor/pedofiler får napp därför att barnen/de unga oftast är manipulerade/skadade.
Inte för att gäddan/pedofilen skulle vara snygg och sexig.
Det bör alla ha vetskap om.
Citera
2022-11-21, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Instämmer.

Intressant att de som kommenterar på Facebook är mestadels kvinnor. Och ingen kvinna har blivit groomad, med tanke på att det finns kvinnor också som söker flickor och pojkar.

Tyder på ett manshat, är väl främst kvinnor inblandade i Dumpen, förutom Patrik som är kvinna mentalt.

Är Patrik kvinna mentalt, det låter som du är kvinnohatare. Stämmer det? Den hemska kvinnan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in