2022-11-21, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Ahaa. Där har vi det, läsa på alltså. Vän av ordning undrar jag då om du tycker du har fått samtycke att trycka kuken i röven på någon som gått med på att få ett finger i röven?

Hon sa nej, han slutade, där hade alla kunnat vara nöjda och glada.
Vi låser in killen istället, Nospheratu är nöjd!

Jag kan hålla med om att det är klantigt att köra in kuken snabbt i röven på en tjej. Men du måste vara blind om du inte ser hur vilka problem den här lagen kommer att ställa till med framöver. Kuken i röven är bara ett smakprov på hur bisarra domar framåt vi har att vänta.
Citera
2022-11-21, 21:48
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Gäller att tänka positivt. Kan vara bra för de som har svårt att kommunicera och hålla sig inom ramen för "sunt förnuft". Det lite roliga här är att detta du pratar om att skylla sig själv, det drabbar ingen annan än den klick med paranoida killar/män som inbillar sig att de ska leva i celibat.

Faktiska våldtäktsmän har aldrig och kommer aldrig att bry sig om lagar, vill du offra 19 åriga grabbar för ditt nazifeministiska projekt så är det ditt samvete. Ingen behöver leva i celibat för att man väljer bort feminister, det är bara sunt förnuft för en man 2022.
Citera
2022-11-21, 21:59
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Varför menar du att det är konstigt? Om en snubbe kommer fram och börjar suga din kuk utan att du bett om det så lackar du väl ur? Och ingen skulle bli förvånad om du skulle anmäla honom för våldtäkt.

Jag försöker igen. Tänk dig in i en situation där en man o en kvinna efter en trevlig kväll hamnat i säng. Båda vill och vet att de kommer att ha sex. Efter kyssar o smek för mannen kvinnans hand mot sitt kön och ber henne att runka honom lite. Hon gör så och märker att mannen verkligen gillar det. Hon blir upphetsad av att se hur han njuter och av tidigare livserfarenhet i liknande situationer med andra män och av att själv njuta av det så börjar hon suga av mannen för att ge honom ännu mer njutning. Men till sin förvåning säger han nej jag vill inte och hon slutar då omedelbart.

Har vi enligt dig här ett fall av våldtäkt?
Citera
2022-11-21, 22:06
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregorpegor
Hon sa nej, han slutade, där hade alla kunnat vara nöjda och glada.
Vi låser in killen istället, Nospheratu är nöjd!

Jag kan hålla med om att det är klantigt att köra in kuken snabbt i röven på en tjej. Men du måste vara blind om du inte ser hur vilka problem den här lagen kommer att ställa till med framöver. Kuken i röven är bara ett smakprov på hur bisarra domar framåt vi har att vänta.
Ställa till problem? Jag är ju alldeles självklart emot att sätta oskyldiga i fängelse. Lagen är ju exakt tänkt att ställa till problem för personer som, exempelvis, trycker in kuken där de inte har tillåtelse.

Att bli dömd för våldtäkt, även efter samtyckeslagen, är statistiskt sett mycket liten även för de som är ”lite klantiga”. De flesta har dock små eller inga problem att skaffa sig samtycke. Men visst, det finns män som har svårt med sociala koder som möjligen får problem. Detta gäller ju dock även exempelvis misshandel. Bara för att du har ADHD, dåligt ölsinne och problem med sociala koder slipper du inte åtal om du börjar boxas med någon på krogen. Och just den kategorin tycks ju också vara de som oftast inte begriper att man inte kan bete sig så. ”Ja har inte gjort nånting ju vafan?”.

De goda nyheterna är att de flesta kan bete sig både på krogen och i sängen. Det är inte ett problem att vem som helst som klantar sig lite på fyllan och smäller till nån också åker på straff för misshandel. Att han inte riktigt förstod bättre, inte tyckte han gjorde något eller lider av bokstavskombinationer är inte så relevant.
Citera
2022-11-21, 22:11
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Jag försöker igen. Tänk dig in i en situation där en man o en kvinna efter en trevlig kväll hamnat i säng. Båda vill och vet att de kommer att ha sex. Efter kyssar o smek för mannen kvinnans hand mot sitt kön och ber henne att runka honom lite. Hon gör så och märker att mannen verkligen gillar det. Hon blir upphetsad av att se hur han njuter och av tidigare livserfarenhet i liknande situationer med andra män och av att själv njuta av det så börjar hon suga av mannen för att ge honom ännu mer njutning. Men till sin förvåning säger han nej jag vill inte och hon slutar då omedelbart.

Har vi enligt dig här ett fall av våldtäkt?
Jag vill nog se hela hypotetiska utredningen innan jag kan svara på det. Har mannen här synskador som gör att han, med sin panik för avsugningar, inte ser att hon går ner med munnen?
Citera
2022-11-21, 22:15
Medlem
Citat:
Ställa till problem? Jag är ju alldeles självklart emot att sätta oskyldiga i fängelse. Lagen är ju exakt tänkt att ställa till problem för personer som, exempelvis, trycker in kuken där de inte har tillåtelse.

Att bli dömd för våldtäkt, även efter samtyckeslagen, är statistiskt sett mycket liten även för de som är ”lite klantiga”. De flesta har dock små eller inga problem att skaffa sig samtycke. Men visst, det finns män som har svårt med sociala koder som möjligen får problem. Detta gäller ju dock även exempelvis misshandel. Bara för att du har ADHD, dåligt ölsinne och problem med sociala koder slipper du inte åtal om du börjar boxas med någon på krogen. Och just den kategorin tycks ju också vara de som oftast inte begriper att man inte kan bete sig så. ”Ja har inte gjort nånting ju vafan?”.

De goda nyheterna är att de flesta kan bete sig både på krogen och i sängen. Det är inte ett problem att vem som helst som klantar sig lite på fyllan och smäller till nån också åker på straff för misshandel. Att han inte riktigt förstod bättre, inte tyckte han gjorde något eller lider av bokstavskombinationer är inte så relevant.

Jo, för det finns ju så många situationer där man kan misstolka att någon önskade en smäll på käften..
Citera
2022-11-21, 22:17
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Jo, för det finns ju så många situationer där man kan misstolka att någon önskade en smäll på käften..
Jämfört med alla situationer där man tänker sig att folk vill ha kuk i röven utan att fråga?
Citera
2022-11-21, 22:19
Medlem
Citat:
Jag vill nog se hela hypotetiska utredningen innan jag kan svara på det. Har mannen här synskador som gör att han, med sin panik för avsugningar, inte ser att hon går ner med munnen?

Om hon sitter ner med munnen 20 cm från kuken medans hon runkar av honom, behöver han då vara synskadad för att inte hinna stoppa henne innan hon börjar suga?

Det mest komiska är väl att brottsrubriceringen innehåller våldtäkt, vari ligger våldet tycker du?
Citera
2022-11-21, 22:21
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Vad har det blivit av Flashback?
Citera
2022-11-21, 22:23
Medlem
Citat:
Jämfört med alla situationer där man tänker sig att folk vill ha kuk i röven utan att fråga?

Ja, det finns ju faktiskt de som uppskattar analsex. Får väl se om homosexuella män börjar massanmäla varandra för våldtäkt enligt din logik?
Citera
2022-11-21, 22:24
Medlem
Citat:
Hon kan omöjligt veta om att jag har ett trauma för att min styvfar brukade suga av mig när jag var liten, därför hatar jag just avsugningar, därför får jag panik när hon är lite för snabb på korven med munnen. Säger då nej, men det är för sent.

In i finkan.

Jag ser att du har tagit till dig radikalsubjektivismen som moralisk kompass. Det är tyvärr bara ett håll våldtäkten kan ske och det är från mannen och mot kvinnans vilja. Inser du inte att det är du som gör fel när hon närmar sig din penis så är det nog kört för dig rent moraliskt. Jag tror att Nina Runk kan hjälpa dig med ditt trauma. Hjälp finns och slutet på ditt kvinnohat är ett klick bort. Ta inte med barn på första besöket bara.
Citera
2022-11-21, 22:27
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Om hon sitter ner med munnen 20 cm från kuken medans hon runkar av honom, behöver han då vara synskadad för att inte hinna stoppa henne innan hon börjar suga?

Det mest komiska är väl att brottsrubriceringen innehåller våldtäkt, vari ligger våldet tycker du?
Okej då måste jag som hypotetisk utredare fråga varför han, som får traumatisk panik av avsugningar låter henne sitta med munnen 20 cm från hans kuk. Det låter märkligt. Jag påstår inte att han ljuger, han kan ju ha något begåvningshandikapp.

Har han begåvningshandikapp i ditt exempel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in