2022-11-21, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Har haft samma tankar. DA kan ha varit "tvingad" till någonting? fått veta någonting för mycket? blivit för stor risk? Det pågår ju ständigt massa saker som ingen vanlig eller ens "ovanlig" människa har en blekaste aning eller intresse om. Spionage, terrorism, allslags brottslighet a.s.o.
Fick säpo fram något nyttigt av denna hämska händelse kanhända?

Så sant
Vi vanliga (ovanliga) mönniskor har varken kunskskap eller inblick i någon form av den brottslighet som ständigt pågår..
Det är skrämmande att det finns runt om i hela värden

OM DA blev mördad så är dina funderingar troliga
Senast redigerad av Anedin 2022-11-21 kl. 18:42.
Citera
2022-11-21, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Det kommer bla fr en podd
Olösta brott
Där fallet diskuteras
Känns trovärdigt då samma info har delgetts till familjen Arda

Vilken podd är det?
Citera
2022-11-21, 20:43
Medlem
Kan någon länka till podden i fråga?
Citera
2022-11-21, 21:42
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Enligt experter så är det inte alls naturligt att kroppen saknar huvud och dessutom fanns inga rester som visade att ett huvud var sprängt
Sprängmedel satt på DA bröst
Och enl experter så var det inte en stor laddning

Angående DA döda vön så är det endast en spekulation av dig att det var en pojkvän

OM det nu skulle ha varit en pojkvän
Könns det då naturligt för dig att han är död?

Har du ens fakta på DA sexuella läggning?

Du skriver dina inlägg sp de ska uppfattas som fakta

Du spekulerar precis som oss andra

och eftersom det enligt dig och vissa andra här på sidan så är eran teori självklar att det var ett sjäkvmord
Så då förstår jag inte riktigt varför du/ni fortfarande är engagerade i fallet?

Det finns fortfarande människor som tvivlar på hur och varför detta tragiska hönde DA

Låt oss få ventilera våra tankar om fallet utan otrevliga kommentarer
Tack!
Haha, mycket tomtar så här inför jul.
Om du tittar tillbaka i tråden upptäcker du att jag och många andra penetrerat Dennis Arda och hans försvinnande i minsta detalj, om och om igen. Det var ett självmord.

Hur vet du att huvudet saknades? Och vilka ”experter” hävdar att det borde sitta kvar? Du svamlar min vän. Big time.

Ja, jag spekulerar om att Carl kan ha varit Dennis pojkvän eftersom det är högst sannolikt. Har du problem med att Arda var homosexuell?
Citera
2022-11-21, 22:23
Medlem
Citat:
Så sant
Vi vanliga (ovanliga) mönniskor har varken kunskskap eller inblick i någon form av den brottslighet som ständigt pågår..
Det är skrämmande att det finns runt om i hela värden

OM DA blev mördad så är dina funderingar troliga

Har du hört eller finns uppgiften i tråden om Deniz hemmanycklar? Var nycklarna hemma också, var väl inte bekräftat? Brodern låste upp dörren för polisen vill jag minnas?
Har föräldrarna fått tillbaka hans tillhörigheter tex skorna (som var rena och fina som oanvända i skrevan)?
Senast redigerad av cactaceae 2022-11-21 kl. 22:24. Anledning: Felstavning
Citera
2022-11-21, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Haha, mycket tomtar så här inför jul.
Om du tittar tillbaka i tråden upptäcker du att jag och många andra penetrerat Dennis Arda och hans försvinnande i minsta detalj, om och om igen. Det var ett självmord.

Hur vet du att huvudet saknades? Och vilka ”experter” hävdar att det borde sitta kvar? Du svamlar min vän. Big time.

Ja, jag spekulerar om att Carl kan ha varit Dennis pojkvän eftersom det är högst sannolikt. Har du problem med att Arda var homosexuell?

Då kanske du kan hjälpa polisen eftersom du anser att du sitter på sanningen /fakta /bevis

Jag har lyssnat på podden som även familj Arda har godkänt
De detaljer som nämms där ska finnas i utredningen
Nu har det inte släppt någon fup i det här fallet pga av sekretess fr polisen

Varför tror du?

Angående DA sexuella läggning är också bara spekulationer, en trådsanning
Viktigt att skilja på vad som är fakta och vad som är spekulation när man skriver här

För övrigt har jag inga problem alls med OM DA vilken sexuell läggning DA hade
jag anser att det har ingen betydelse för övrigt i fallet.
Det verkar vara viktigt och ett problem för er som upprepande skriver om hans sexuell läggning.
Könde ni honom så ni vet?
Senast redigerad av Anedin 2022-11-21 kl. 23:41.
Citera
2022-11-21, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilVic
Vilken podd är det?
Jag vet tyvärr inte hur man länkar
Men gå in på podcast olösta brott / Swebbtv
Vad hände Denniz Arda?
Citera
2022-11-21, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Har du hört eller finns uppgiften i tråden om Deniz hemmanycklar? Var nycklarna hemma också, var väl inte bekräftat? Brodern låste upp dörren för polisen vill jag minnas?
Har föräldrarna fått tillbaka hans tillhörigheter tex skorna (som var rena och fina som oanvända i skrevan)?
Enligt polis så ska det varit brodern som fick identifiera DA kläder som skor byxor tröja och ryggsäck
vad som fanns med där för övrigt vet jag inte mer än nån form av sprängtråd/elektrisk kabel som låg i ryggsäck ( jag fick den uppfattningen att den inte var anntänd???
Citera
2022-11-21, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Kan någon länka till podden i fråga?
Jag vet inte hur man gör för att länka men gå in på
podcast/Swebb tv Olösta brott
Avsnitt/ Vad hände Deniz Arda
Citera
2022-11-21, 23:40
Avslutad
Citat:
Då kanske du kan hjälpa polisen eftersom du anser att du sitter på sanningen /fakta /bevis

Jag har lyssnat på podden som även familj Arda har godkänt
De detaljer som nämms där ska finnas i utredningen
Nu har det inte släppt någon fup i det här fallet pga av sekretess fr polisen

Varför tror du?

Angående DA sexuella läggning är också bara spekulationer, en trådsanning
Viktigt att skilja på vad som är fakta och vad som är spekulation när man skriver här

För övrigt har jag inga problem alls med OM DA vilken sexuell läggning DA hade
jag anser att det har ingen betydelse för övrigt i fallet.
Det verkar vara viktigt och ett problem för er som upprepande skriver om hans sexuell läggning.
Könde ni honom så ni vet?

Han dejtade en tjej på vårt jobb ett tag, ifall tråden är nyfiken på det av någon anledning. Vad har det med något att göra förresten?
Citera
2022-11-21, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoySnitch
Han dejtade en tjej på vårt jobb ett tag, ifall tråden är nyfiken på det av någon anledning. Vad har det med något att göra förresten?

Jsg anser att det inte har någonting att göra i fallet
Dessutom så har jag sett fd eller aktuell flickvön/ flickvönner skrivit på DA minnessida

Det är tyvärr några personer här inne som det verkar vara jätteviktigt för så att deras storrys ska hålla
Senast redigerad av Anedin 2022-11-22 kl. 00:12.
Citera
2022-11-22, 00:16
Medlem
Citat:
Enligt polis så ska det varit brodern som fick identifiera DA kläder som skor byxor tröja och ryggsäck
vad som fanns med där för övrigt vet jag inte mer än nån form av sprängtråd/elektrisk kabel som låg i ryggsäck ( jag fick den uppfattningen att den inte var anntänd???

Hur som haver var det tänkt att vara "ett hemligt uppdrag" men blev inte så hemligt alls, det ser vi idag.

Antingen D själv som inte ville bli upphittad (vilket han, ser ut som inte alls lyckades dölja, platsen var tydligt tipsad av han själv!?) eller andra som ville kamouflera hans försvinnandet till självmord har också misslyckats med.
Är detta mord, bör anstiftarna skämmas över ett uselt jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in