2022-11-19, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Från 268 till 208 vänner på en vecka är resultatet. Men det är ju Ove glatt ovetandes om. Han har fullt upp med häkteslivets alla bördor. Oves liv är decimerat till frulle, rökpaus, middag, rastgård och förhör. Åsså den där goa shotten med atarax och theralen när sjuksyster gör sitt dagliga kvällsbesök. Oves offentliga försvarare heter Ellen. Jag googlade Ellen. Hon är född samma år som Ove. 1971. Man undrar lite hur försvaret läggs upp och hur engagerad Ellen egentligen är att lägga ner kraft på att mildra Oves oundvikliga straff. Hur skall de tillsammans med slughet och list utmanövrera åklagaren? Ellen har ju varit med i gemet ett tag. Chattloggar finns i överflöd där Ove refererar självbiografiskt om "peddokuken" som ska tvingas in i "fittunge utan hänsyn". FUP:en blir nog inte särskilt intressant. Det är chattloggar och digitalt övergreppsmaterial. Säkert ingen skräll om ringa narkotikabrott smyger sig in där någonstans också. Ove lever ju för tjacket. Nej det jag är sugen på är domen. Där rätten skall resonera kring hur och varför man dömt som man gjort. En vända till Skogome på Hisingen i Göteborg blir det nog. Jag får inte intrycket att Ove sitter på enorma mängder material. Han verkar inte vara någon superhoarder i övergreppsmaterial. Jag kan ha fel där. Sen blir det hem igen. Till lyan med riktade antenner mot grannarna han ofta hjälper med tekniken. Det finns en risk att de bytt lösenordet till wifi:et nu. Till den ensamstående mamman med barnen han chattat om att han vill våldta. Det kan bli lite krystade möten nere vid vägen där alla brevlådorna är samlade.
Tack för ett roligt och läsvärt inlägg!
Jag har funderat på vad peddot gjorde med tjacket som han hämtade innan han stämt träff med Sara och Patrik bakom E3-baren. Hoppas att han tryckte i sig en rejäl dos så att han fick en hård avtändning i arresten senare. Han hade fullt schema den dagen, det skulle köras runt på moped för att begrava mammas hund, sedan handlas pulver och till sist ha en date med en kvinna som gillar tjack och pedofili. Än slank han hit, och än slank han dit, och än slank han in i häktet!
Citera
2022-11-19, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Ja
Om flickvän är prioritet för medelålders gifta eller sammanboende män på 40 år så skulle de väl arbetat på ditt förhållande eller separerat och sökt ny partner , inte sexchattat med 14-åringar eftersom de aldrig kan bli flickvän.
Citera
2022-11-19, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Om flickvän är prioritet för medelålders gifta eller sammanboende män på 40 år så skulle de väl arbetat på ditt förhållande eller separerat och sökt ny partner , inte sexchattat med 14-åringar eftersom de aldrig kan bli flickvän.
Bara ordet "flickvän" i munnen på gubbar, eller någon över 30, är cringe med kräkreflex.
Citera
2022-11-19, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Bara ordet "flickvän" i munnen på gubbar, eller någon över 30, är cringe med kräkreflex.
Ja , men det är ju flickor eller pojkar gäddorna söker
Citera
2022-11-19, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ja , men det är ju flickor eller pojkar gäddorna söker
Ja precis, men de reflekterar inte ens över sånt som att tom deras retorik är röda flaggor. Som att tjata inlägg upponer om hur synd det är om äcklen som satt sig själva i skiten. Hur de liksom helt självklart talar om offren som potentiella sexobjekt utan känslor eller verkliga barn och hur de verkar tycka deras rätt att skicka bilder på sina penisar till tolvåringar är viktigare än Barnkonventionen. Plus en miljon andra ordval, projiceringar, deflekteringar och så vidare.
Citera
2022-11-19, 22:42
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Du brukar ju dra upp Saras domar. En hyfsad utdelning för nån med den bakgrunden som får till lagförändringar. Det är fan bra jobbat, det måste man ge henne.
Ähh hon har inte fler eller värre domar än andra som hamnat i missbruk.
Det är förresten SD som driver på om att polisen ska jobba som dumpen gör.
Nu tror jag ju inte att SD har tittat på dumpen just men de har anammat samma metoder och de fungerar ju bevisligen.

Gäddor trasslar in sig i nätet på regelbunden basis, men jag skiter I uthängningar, jag vill se att de straffas i domstol och får papper på vad de gjort.

De flesta som dumpen hänger ut blir ju såklart stigmatiserade men de undkommer ju lagföring.

Det är det som kommer styras upp nu förhoppningsvis.

Och du, Sara lär snart bli arbetslös så det är dags att ladda stora charmkanonen, hon lär snart behöva en ny inkomstkälla.
Men då ställer du upp eller hur?

Däremot whiskeyrösten lär ju få problem, de sumpmarkerna vill man inte ragga i😉
Citera
2022-11-19, 23:24
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Nej sant. Svårt att fatta hur någon kan vara så stark bara. Många här är ju öppna med sin läggning i andra delar av forumet och, nä usch svårt att ens sätta mig in i din sits. Då har jag ändå haft familjemedlemmar som råkat ut för såna här äckel. Bra att du kan nyansera trots allt.
Att få dela sin sida av saken som anhörig har varit en del i att kunna gå vidare också, ett sätt att bearbeta.
Citera
2022-11-19, 23:26
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Skriv precis vad du vill, när du vill, hur mycket du vill!

Att dessa dumplingar överhuvudtaget ska mästra dej är löjligt, inte en enda av dem bryr sej om de anhöriga, eller dess barn, bara freakshowen fortsätter så jublar de ikapp.

Ja det tänker jag fortsätta med.
Citera
2022-11-19, 23:27
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Aldrig adresserat dig innan men tycker det är förjävligt att många här i tråden talar till dig som om du vore en förövare.
Ja och det är tyvärr inte första gången och säkert inte sista. Men ja va ska man säga, det är som det är.
Citera
2022-11-19, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Ähh hon har inte fler eller värre domar än andra som hamnat i missbruk.
Det är förresten SD som driver på om att polisen ska jobba som dumpen gör.
Nu tror jag ju inte att SD har tittat på dumpen just men de har anammat samma metoder och de fungerar ju bevisligen.

Gäddor trasslar in sig i nätet på regelbunden basis, men jag skiter I uthängningar, jag vill se att de straffas i domstol och får papper på vad de gjort.

De flesta som dumpen hänger ut blir ju såklart stigmatiserade men de undkommer ju lagföring.

Det är det som kommer styras upp nu förhoppningsvis.

Och du, Sara lär snart bli arbetslös så det är dags att ladda stora charmkanonen, hon lär snart behöva en ny inkomstkälla.
Men då ställer du upp eller hur?

Däremot whiskeyrösten lär ju få problem, de sumpmarkerna vill man inte ragga i😉

Självklart Sara är världens finaste och jag gör vad som helst för henne. Whiskeyrösten och sonen arbetar väl på
rättspsyk i Skåne (?). Raggarbilen var iofs skriven på en skojare 70 mil därifrån
Citera
2022-11-19, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Blir att sia i kaffesumpen om dumpen (sorry, kunde inte låta bli...) Jag tror dock att ju mer extrema de blir, ju färre kommer att haka på.
Dock har de glimtat till och lagt fokus på gäddor som kan lagföras. Jäkla skillnad. Uthängningarna är fortfarande sjukt, men de gör någon liten gnutta nytta i alla fall.

Märker du hur vissa av dessa anhängare gottar sig i andras död? Vidrigt hur de fungerar. Slickar sig om munnen här inne när nästa offer skördats. Lågt stående varelser.
Citera
2022-11-19, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Dagarna är räknade för Dumpen i denna konstellation och dess form.
Men helt klart så skulle en rätt organiserad Dumpen, men friska utbildade människor i ledning vara en bra grej, men då i samarbete med socialtjänst, polis, vårdcentraler och domstolar.

Att två halft eller helt söndermissbrukade människor ska driva en så här oerhört allvarlig sak är inget annat än patetiskt, som grädde på moset är dessutom hämnd och Swishintäkter huvudsakliga drivkraften för dem.

Sagt det tidigare, säger det igen, gör om, gör rätt.

Det finns inget "gör om gör rätt" när man inte har normala gränser i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in