2022-11-20, 23:14
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Möjligt att Bobby saltar lite men visst är det märkligt att ytterst få företag vill förknippas med Dumpen?

Deras jobb är ju behjärtansvärt men ingen vill hålla dom i handen. Stort mysterium.
Ingen vågar vara först. Vågar en då kommer det att lossna och företagen kommer att stå i kö för att synas med Dumpen. "Dumpen föreningen som värnar om våra barn."
Citera
2022-11-20, 23:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Ingen vågar vara först. Vågar en då kommer det att lossna och företagen kommer att stå i kö för att synas med Dumpen. "Dumpen föreningen som värnar om våra barn."
Väldigt tveksamt, är lite som att utrycka stöd för Palestina, knappast något negativt att utrycka för en svag part, men, väldigt riskabelt när maktspelare är med i karusellen. Att inte gå myndighetsvägen är kontroversiellt. Tänk på alla som inte gillar uthängning och på myndigheter som känner sig åsidosatta.
Citera
2022-11-20, 23:32
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Möjligt att Bobby saltar lite men visst är det märkligt att ytterst få företag vill förknippas med Dumpen?

Deras jobb är ju behjärtansvärt men ingen vill hålla dom i handen. Stort mysterium.

ByggareBob lär jobba på Donken, de har iofs rätt många välgörenhetsprojekt, dock tveksamt om de samarbetar med WhosYourDaddy.
Citera
2022-11-20, 23:36
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Vi har en födelsedagsgädda idag! Grattis!

Lärare, tränare och gädda är inte en bra kombo (napp igen)
https://dumpen.se/2022/04/06/9144/

Förnamn samma som Morrans son, spelad av Robert Gustafsson.
Efternamn samma som Astrid Lindgrens karaktär som är "en vacker och genomklok och lagom tjock man i sina bästa år", är dryg mot lillebror och kan flyga. Gäddan hade ett mer ovanligt efternamn förut.
Född samma år som Rocky och Taxi Driver hade premiär.

Annars var det väl själve fan vad det klagas på Dumpen här i tråden. På sistone är det i princip bara Micro som orkar bemöta den strida ström av inlägg som skrivs av gädd-vänliga flashbackare. Är det inte bra att Dumpen kämpar mot pedofiler och sunkiga gubbar som raggar på småbrudar? Det tycker i alla fall jag.

Ibland kommer argument i stil med att man ska starta ett politiskt parti och samla röster istället för att hålla på som Dumpen gör. Varför är det den enda vägen? Folk kan väl försöka påverka lagstiftarna utan att starta ett parti eller rösta på något av de som redan finns. Folkrörelser fungerade ju så, eller andra initiativ i modern tid som t.ex. bensinupproret. Dumpen existerar bara för att lagstiftningen är så slapp i Sverige jämfört med andra västerländska demokratier. Om staten skulle sköta jobb så behövs inte Dumpen.

Apropå födelsedagsgädda så nådde Grönsaksgäddan halvvägs till 100 för en vecka sedan. Det här äcklet skrev bland annat att han gillade att stoppa in olika sorters grönsaker i underlivet på minderåriga. Och så ville han förgripa sig på en treåring.
Efter uthängning bytte gäddan såväl för- som efternamn.
https://dumpen.se/2022/06/14/12144

Förnamn: Som skådespelaren Costner.
Efternamn: Som E-type.

Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Har ni hört poddavsnitt #33?
https://dumpen.se/2022/11/17/poddavsnitt-33/
Mr Mouthful nämns med start vid ca 17:45, lite senare (vid ca 20:20) så nämner de att han bor i Onsala eller Hovås, samt är VD för något företag.
Trots denna info lyckas jag tyvärr inte hitta den jäveln.

Ja, jag lyssnade också på podden häromdagen men blev konfunderad eftersom jag drog mig till minnes att Hovås tillhör Göteborgs kommun medan Onsala tillhör Kungsbacka kommun i Hallands län. En snabb Google Maps-sökning visar att det är 28 km, och nästan lika många minutrar med bil, mellan dessa platser. Så jag förstår inte Patrik riktigt. Han kanske inte har en aning? Slänger sig med lite ortnamn liksom?!
Senast redigerad av cj035 2022-11-20 kl. 23:57.
Citera
2022-11-21, 00:04
Medlem
Underbart att 2 pundare skall kritisiera människor som ligger ned. Det kan du inte hita på. Vämjeligt.
Istället föt att skämmas, så frodas dom. Dom är kackerlackor
Senast redigerad av Eskalera 2022-11-21 kl. 00:07.
Citera
2022-11-21, 00:12
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldeus
Märker du hur vissa av dessa anhängare gottar sig i andras död? Vidrigt hur de fungerar. Slickar sig om munnen här inne när nästa offer skördats. Lågt stående varelser.

Seriöst?! Du kallar GÄDDORNA för offer?
Är det kanske så att DU slickar dig om munnen varje gång ett barnoffer skördas, ett barn som riskerar att få livslånga men?
De enda lågt stående varelserna här är alla peddos. Och så du då.
Citera
2022-11-21, 06:16
Medlem
Följer med spänning den senaste Kalmar-gäddan, som bland annat skickade en massa kuk-bilder till det han trodde var ett barn. Jag följer inläggen på Dumpens Facebook-sida.

Läser man inläggen om honom på Facebook då ser det ut som om dåren redan är i full gång med mer porrande och tokigheter på sociala medier.

Han framstår som en helt urspårad sexmissbrukare utan självinsikt.

Han var ledande i den lokala ishockeyklubbens supporterklubb. Vet någon om han fortfarande är med där?
Senast redigerad av Spritsson 2022-11-21 kl. 06:36.
Citera
2022-11-21, 07:22
Medlem
Trevlig läsning till morgonkaffet... gör narr av absolut hela svenska samhället och dumförklarar alla som inte tror på dumpens metoder. Alla som tror på fred och alla människors rättigheter är idioter och en fara för våra barn...

https://www.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/868498741170544/

Min första reaktion? Hm, börjar det slå över för människan?
Citera
2022-11-21, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Trevlig läsning till morgonkaffet... gör narr av absolut hela svenska samhället och dumförklarar alla som inte tror på dumpens metoder. Alla som tror på fred och alla människors rättigheter är idioter och en fara för våra barn...

Min första reaktion? Hm, börjar det slå över för människan?

Märklig jämförelse med krig...

Retoriskt brukar det vara bra att ta något mindre allvarligt och ondgöra sig över det. Sen konstatera att det Gäddorna gör är ju ännu värre.

Fast det blir ju lite fjantigt eftersom de värsta som de flesta gäddorna gjort är att visat snoppen framför en webbkamera och bokat träff med en fiktiv tonåring.
Citera
2022-11-21, 08:10
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Du lär isf få låna ByggareBobs Maestro till den ölen och gå in själv på krogen, för enligt historik ang studentmössor tog hans polares pappa studenten 2002, fram med räknestickan så ser du att inköp av rusdryck på lokal kan bli svårt.

Nu ska grabben iaf ha all cred för att han vill förse Sara och Putte med 75' SEK i månaden, gott hjärta, vi pratar allså om 900' SEK per år till Dumpen.
Nu är förklaringen inte lika häpnadsväckande som du hade hoppats på. Hans far hade bytt karriär på äldre dagar och läst på Lernia. Därav namnet på mössan. Angående Donken. Så arbetar jag inte där. Äter inte ens på Donken. Tränar och är noga med vad jag stoppar i mig. Har du fler frågor när du tittar i min posthistorik som du inte förstår. Då tar vi det PM.

Saras inlägg på Facebook där kan man bara hålla med. Speciellt när hon skriver följande.
”Visst är det lite gulligt med en befolkning som tror att men kan locka fram godhet i alla människor, men hur fredsskadad är man när man tror på det goda i individer som får orgasm till det helvetesvrål som uppstår när ett spädbarn penetreras?”.

Sara går från klarhet till klarhet. Blir inte förvånad om hon blir gästskribent i någon av de stora tidningarna inom kort och får en egen krönika. Hon skriver lättsamt och enkelt men sätter samtidigt focus på det som är viktigt.
Citera
2022-11-21, 08:29
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Nu är förklaringen inte lika häpnadsväckande som du hade hoppats på. Hans far hade bytt karriär på äldre dagar och läst på Lernia. Därav namnet på mössan. Angående Donken. Så arbetar jag inte där. Äter inte ens på Donken. Tränar och är noga med vad jag stoppar i mig. Har du fler frågor när du tittar i min posthistorik som du inte förstår. Då tar vi det PM.

Saras inlägg på Facebook där kan man bara hålla med. Speciellt när hon skriver följande.
”Visst är det lite gulligt med en befolkning som tror att men kan locka fram godhet i alla människor, men hur fredsskadad är man när man tror på det goda i individer som får orgasm till det helvetesvrål som uppstår när ett spädbarn penetreras?”.

Sara går från klarhet till klarhet. Blir inte förvånad om hon blir gästskribent i någon av de stora tidningarna inom kort och får en egen krönika. Hon skriver lättsamt och enkelt men sätter samtidigt focus på det som är viktigt.

Tror du själv på vad du skriver? Inget fel att jobba på Donken.
Sen till komvuxpappan, ingen köper studentmössa när man läst på Lernia eller vart han nu läst som vuxen.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-11-21 kl. 09:08.
Citera
2022-11-21, 08:32
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Märklig jämförelse med krig...

Retoriskt brukar det vara bra att ta något mindre allvarligt och ondgöra sig över det. Sen konstatera att det Gäddorna gör är ju ännu värre.

Fast det blir ju lite fjantigt eftersom de värsta som de flesta gäddorna gjort är att visat snoppen framför en webbkamera och bokat träff med en fiktiv tonåring.

Sara är en mycket sjuk person, det har vi sett vid många tillfällen, Dumpen och Putte (om han nu blir kvar) måste byta ut henne innan hon totalt flippar ur och kör Dumpen i sank. För inte tu tal om att Dumpen behövs, det gör man, men med rätt folk i ledningen.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-11-21 kl. 08:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in