2022-11-19, 19:35
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Dyson är dock ingen reklam…

Är det inte? Ser verkligen ut som en och man kan ju undra vad hon annars vill visa upp om det inte är reklam/samarbete. Ser iaf lika illa ut som resten av hennes videos
Citera
2022-11-19, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Är det inte? Ser verkligen ut som en och man kan ju undra vad hon annars vill visa upp om det inte är reklam/samarbete. Ser iaf lika illa ut som resten av hennes videos

Nej. Hon är en av de som faktiskt är bra på att reklammarkera
Citera
2022-11-19, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Hon ville nog bara visa sina följare att hon minsann har råd med en sån 🙈😂
Citera
2022-11-19, 22:30
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Nej. Hon är en av de som faktiskt är bra på att reklammarkera

Smygreklam ja för att försöka fiska samarbete, hade jag jobbat på dyson och sett hennes video hade jag vägrat göra nån reklam med henne
Citera
2022-11-19, 22:33
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snillet88
Hon ville nog bara visa sina följare att hon minsann har råd med en sån 🙈😂

Ja hon tog det väl på företaget, kommer bli en jobbig verklighet för henne när hon inte kan försörja sig som influencer. Hon kommer sitta där med dyrt huslån, leasad bil och ensamstånde mamma till tre-fyra ungar.
Citera
2022-11-20, 20:54
Medlem
Lingonpinglans avatar
Mitt första inlägg typ ever här på Flashback, men till mitt försvar vill jag säga att jag varit medlem länge och följt denna tråd länge också.
Jag kan bara inte släppa det faktum att hon i sina reklamsamarbeten alltid har stavfel med.
Kan hon inte läsa igenom det hon skrivit och se att det blivit fel?
”Tindra är kondenserad…”
Nu kanske alla fattar att hon menar koncentrerad men det här är ju hennes jobb, om man kan kalla influenser för ett jobb, och då kanske man kan kräva liiiite mer?
Jag fattar inte varför företag över huvud taget samarbetar med henne.
Citera
2022-11-20, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Mitt första inlägg typ ever här på Flashback, men till mitt försvar vill jag säga att jag varit medlem länge och följt denna tråd länge också.
Jag kan bara inte släppa det faktum att hon i sina reklamsamarbeten alltid har stavfel med.
Kan hon inte läsa igenom det hon skrivit och se att det blivit fel?
”Tindra är kondenserad…”
Nu kanske alla fattar att hon menar koncentrerad men det här är ju hennes jobb, om man kan kalla influenser för ett jobb, och då kanske man kan kräva liiiite mer?
Jag fattar inte varför företag över huvud taget samarbetar med henne.

Hon har dyslexi, kan mycket väl va så att hon faktiskt inte ser det stavfelet oavsett hur många gånger hon läser igenom.
Citera
2022-11-20, 21:37
Medlem
Lingonpinglans avatar
Jo det känner jag till, och även hon med, att man då inte har någon som korrekturläser det man skriver när man uppenbarligen jobbar med just att förmedla saker till följare via det skrivna ordet är fortfarande en gåta för mig.
Citera
2022-11-20, 21:45
Avslutad
Hennes döttrar är så fruktansvärt söta!!
Varför skriver hon så ofantligt lite om juvelia? Hon höjer bara tindra till höjderna varje månad i stora inlägg. Men är helt tyst om juvelia.. hon verkar vara en väldigt busig livfull liten tjej så hon kan väll inte skylla på ålders skillnaden? Ush känns som hon favoriserar döttrarna är dock väldigt vanlig bland föräldrar men tragiskt att det ska behöva bli så.
Citera
2022-11-20, 22:20
Medlem
starxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Varför skriver hon så ofantligt lite om juvelia? Hon höjer bara tindra till höjderna varje månad i stora inlägg. Men är helt tyst om juvelia.. hon verkar vara en väldigt busig livfull liten tjej så hon kan väll inte skylla på ålders skillnaden? Ush känns som hon favoriserar döttrarna är dock väldigt vanlig bland föräldrar men tragiskt att det ska behöva bli så.

Att favorisera barn är kanske inte vanligt bland normala föräldrar men bland föräldrar med narcissistiska drag är det desto vanligare.
Citera
2022-11-20, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69

Simon verkar favorisera juvelia iaf. Så mycket han lägger ut på henne, dock förståligt om tindras pappa inte vill att han lägger ut något med henne och därför bara en av tjejerna syns
Citera
2022-11-20, 22:54
Bannlyst
Träffade på hänga många år sen på Solvalla trav, lagom speltorsk kan man säga ^^
Men läcker var hon även på den tiden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in