2022-11-18, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotheunknown
Det är alltså bara jag som stör mig på HUR hon klippte upp förpackningen och inte kunde öppna upp mer innan hon hällde i kastrullen? 😂

Nejdå, jag med!!!
Citera
2022-11-18, 23:59
Medlem
Och nu finns det inget barn som hennes tindra som ritar en teckning till sin mamma..? 🤔 tror faktiskt att dom flesta barnen ritar teckningar till sina mammor och visar kärlek
Citera
2022-11-19, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotheunknown
Det är alltså bara jag som stör mig på HUR hon klippte upp förpackningen och inte kunde öppna upp mer innan hon hällde i kastrullen? 😂
Motoriken är så dålig så hon klarar väl inte av lite svårare klippningar
Citera
2022-11-19, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Och nu finns det inget barn som hennes tindra som ritar en teckning till sin mamma..? 🤔 tror faktiskt att dom flesta barnen ritar teckningar till sina mammor och visar kärlek

Och det finns inget barn än Tindra som tvingas vara med i mammas samarbeten för att betala för radhuset..
Citera
2022-11-19, 08:45
Avslutad
Hon pratar konstant med näsan låter för jävligt. Får kväljningar av hennes röst
Citera
2022-11-19, 10:02
Medlem
Ena dagen är hon sjuk och kan inte baka kakor för då svimmar hon, kanske pga sömnbristen.

Dagen efter sover alla 3 barn, och Linn marinerar Oliver trots att hon är sjuk utan problem. Sömn och vila vid feber är inget hon prioriterar, inte konstigt att hon mår som hon mår.
Citera
2022-11-19, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Ena dagen är hon sjuk och kan inte baka kakor för då svimmar hon, kanske pga sömnbristen.

Dagen efter sover alla 3 barn, och Linn marinerar Oliver trots att hon är sjuk utan problem. Sömn och vila vid feber är inget hon prioriterar, inte konstigt att hon mår som hon mår.

Och tur att hon inte svimmade av grovjobbet med oliverna. Simon var ju inte hemma och kunde bära upp henne i sängen.
Citera
2022-11-19, 10:06
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VickyLOL
Men Kelda-reklamen? Först sitter de bredvid varandra. Hon lagar maten, lägger vitlöksbrödet på tallriken. Klipp till Linn med tallrikar utan bröd. Klipp till bord med bröd bredvid tallrik. Klipp till att de skålar med varandra när de sitter mittemot.
Kontinuitet? Hört om det? Nej?

Hon var kanske tvungen att få in en puss-scen så alla dummingar på FB minsann ser att de visst fortfarande är kära i varann.

Den, dyson reklamen och alla andra reklamer de gör är alla precis lika dåliga. Stressigt, konstigt klippt och mest fokus på de själva. Som när hon städar med dyson, ser ut som att hon bara planlöst går runt och dammsuger och sen mot slutet hällt ut lite jord på golvet för att visa hur bra den är. Innan går hon omkring som en treåring som hjälper till att dammsuga. Hur lyckas hon ens få samarbeten? Ingen reklam är bra
Citera
2022-11-19, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Den, dyson reklamen och alla andra reklamer de gör är alla precis lika dåliga. Stressigt, konstigt klippt och mest fokus på de själva. Som när hon städar med dyson, ser ut som att hon bara planlöst går runt och dammsuger och sen mot slutet hällt ut lite jord på golvet för att visa hur bra den är. Innan går hon omkring som en treåring som hjälper till att dammsuga. Hur lyckas hon ens få samarbeten? Ingen reklam är bra

Dyson är dock ingen reklam…
Citera
2022-11-19, 11:34
Medlem
Alltså wow! Kan man köpa leksaksdjur istället för riktiga? Att jag inte tänkte på det innan jag skaffade 711 djur till barnen. Fler fördelar än med riktiga. Sjukt bra tips!
Citera
2022-11-19, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Alltså wow! Kan man köpa leksaksdjur istället för riktiga? Att jag inte tänkte på det innan jag skaffade 711 djur till barnen. Fler fördelar än med riktiga. Sjukt bra tips!
Ja, skulle du packa ihop barn och vagn och paraply och sen ångra dig kan du alltid gå in igen och stänga av djuret istället och käka choklad
Citera
2022-11-19, 15:45
Medlem
Fredagkväll, gråter till barnfilm och skyller på mens samt att hon är sjuk.
Lördag, ut på galej!!

Somliga har redan glömt vikten av att stanna hemma när man är sjuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in