Citat:
Ursprungligen postat av
Loversingame
Ni är på riktigt sjuka här inne.
Sök hjälp för fan!
Vissa kommentarer här inne är absolut märkliga.
Däremot så är det absolut rimligt att de lögner Linn slänger sig med faktiskt kommer fram.
Jag kan inte tycka att det är okej att ljuga på det sätt Linn gör, och eftersom hon väljer att radera/inte publicera kommentarer som ifrågasätter hennes påståenden så kommwe detta inte fram på annat sätt. Skall man få påstå vad som helst och ljuga konstant som influenser? Nej jag kan inte tycka det.
Hennes påstådda snabba förlossningar är ett hån mot oss som faktiskt haft snabba förlossningar.
Linn väljer inte att bara plocka bort/inte publicera otrevliga kommentarer. Jag har själv skrivit ett antal trevliga kommentarer som ifrågasätter hennes påståenden, dessa publicerar hon inte.
När hon senast gnällde över att folk påstått att hon ljuger om att hon köpt bil så skrev jag en kommentar gällande att det är beklagligt att hon får så mycket skit, men att hon kanske behöver fundera på hur det hon skriver uppfattas av andra. Hon HAR skrivit att hon köpt bil, kanske formulerade hon sig bara dumt, men det inlägget går absolut inte tolka som annat än att hon faktiskt KÖPT. Min kommentar som absolut inte var otrevlig publicerades alltså inte.
En sådan ”lögn” må vara hänt en gång. Men Linn ljuger konstant och om saker som är helt orimligt att ljuga om. Det är dessutom otroligt lätt att hitta dessa lögner genom att bara googla och få upp hennes gamla blogginlägg.
Lögnen och att hon inte fick en bricka efter förlossningen är ju totalt orimlig? Varför ljuga om något sådant? Det är uppenbart att det enbart handlar om att folk skall tycka synd om henne