2022-11-20, 17:05
Medlem
Glödskals avatar
Hur gick det med anmälningarna? Dumpen skulle ju stängas ned på nolltid.
Citera
2022-11-20, 17:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Läs nedanstående mening en gång till, ett tips:

"hänsynslös art, avsett betydande värde eller inneburit synnerligen kännbar skada."

Registrerar inte det?

Man får vara lite kreativ när man tolkar lagen.

Sedan kunde man slänga in stalking i mixen

https://en.wikipedia.org/wiki/Stalking
Du besvarar inte frågan - Vad har de tagit eller använt som inte tillhör dem?

Nej, du kan inte tolka lagar kreativt, tvärtom det är väl uttalat vad de täcker och inte.
Citera
2022-11-20, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Hur gick det med anmälningarna? Dumpen skulle ju stängas ned på nolltid.
Så hur går det med Dumpens konsultverksamhet och föreläsningar?
Hitta en revisor? Patrik kan inte gå och tugga tuggummi samtidigt.
Hitta en bank?
Varför har skogstrollet skyddad identitet?
När kastar BRF ut Sjöberg?

Jag har faktiskt roat mig med att ringa en del företag som syns på Dumpens hemsida. Ta t.ex. Barnfonden. Att säga dom var pissed off att synas där var årets underdrift.

Addsense kommer porta Dumpen.

Jag fixade så FB gruppen blev privat. Så här får det inte gå till i ett rättssamhälle. Oavsett vad ni hjon tycker.

Firebase kommer släcka Dumpen inom kort, har jag sett till
Senast redigerad av Eskalera 2022-11-20 kl. 17:27.
Citera
2022-11-20, 17:31
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Hitta en bank?

Jag har faktiskt roat mig med att ringa en del företag som syns på Dumpens hemsida. Ta t.ex. Barnfonden. Att säga dom var pissed off att synas där var årets underdrift.

Jag fixade så FB gruppen blev privat. Så här får det inte gå till i ett rättssamhälle. Oavsett vad ni hjon tycker.

Jo men har det gett effekt? Tipsen om hur man skall stänga Dumpen kom för månader sedan men ingen har hänt. Nu skriver du att du har pratat med dittan dattan, och nu skriver du om vad som kommer att hända. Jag tror dig inte.
Citera
2022-11-20, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Jo men har det gett effekt? Tipsen om hur man skall stänga Dumpen kom för månader sedan men ingen har hänt. Nu skriver du att du har pratat med dittan dattan, och nu skriver du om vad som kommer att hända. Jag tror dig inte.

Tror gör man i kyrkan.
Jag vet hur man stänger alla dörrar för Dumpen. Är internet savy.
Dom kommer få fixa sin egen server, ingen kommer vara deras webhost framöver. Och det har dom inte cashen för.
Roliga är att jag har inget samröre med dom som har blivit uthängda eller andra pedofiler, tycker dom är vedervärdiga människor. Trust me.
Jag typ, arbetar Pro Bono för dom lågbegåvade snubbarna. Jag tror på Jusrisprudens.

Hade varit ironiskt om jag fixade Swish och dom kunde pröjsa mig för en legal defense fund
Senast redigerad av Eskalera 2022-11-20 kl. 17:46.
Citera
2022-11-20, 17:44
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Hitta en bank?

Patrik bor i en vanlig hyreslägenhet ingen bostadsrätt. Så det går inte att slänga ut honom. Så det kommer du att misslyckas med.
Citera
2022-11-20, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Patrik bor i en vanlig hyreslägenhet ingen bostadsrätt. Så det går inte att slänga ut honom. Så det kommer du att misslyckas med.
Gör han inte alls. Oavsett tror du dom vill ha Dumpen företagsregisrering där. Betvivlar jag starkt
Citera
2022-11-20, 17:50
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Gör han inte alls. Oavsett tror du dom vill ha Dumpen företagsregisrering där. Betvivlar jag starkt
Han bor i en vanlig hyreslägenhet till 100%. Det är Bygg-Göta som äger den fastigheten. Så den pennan går inte min gosse.
Citera
2022-11-20, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Han bor i en vanlig hyreslägenhet till 100%. Det är Bygg-Göta som äger den fastigheten. Så den pennan går inte min gosse.
Då ligger han ännu mer risigt till om han inte ens äger sin barre.
Skall ringa dom imorgon och intitiera en vräkning. Du kan inte ha en pseudo-verksamhet som Dumpen registrerad i en hyreslägenhet.
Verboten.
Inte tillåtet
Citera
2022-11-20, 18:01
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Då ligger han ännu mer risigt till om han inte ens äger sin barre.
Skall ringa dom imorgon och intitiera en vräkning. Du kan inte ha en pseudo-verksamhet som Dumpen registrerad i en hyreslägenhet.
Verboten.
Inte tillåtet
Jag bor 100 m från Patrik och vi stöter på varandra ibland på någon klubb vid Avenyn. Jag vet att fastighetsägarna ser det som en status att kända hyresgäster bor i fasigheten. Det höjer värdet. Om Patrik har firma registrerad i sin bostad är det inte olagligt.
Citera
2022-11-20, 18:13
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Tror gör man i kyrkan.
Jag vet hur man stänger alla dörrar för Dumpen. Är internet savy.
Dom kommer få fixa sin egen server, ingen kommer vara deras webhost framöver. Och det har dom inte cashen för.
Roliga är att jag har inget samröre med dom som har blivit uthängda eller andra pedofiler, tycker dom är vedervärdiga människor. Trust me.
Jag typ, arbetar Pro Bono för dom lågbegåvade snubbarna. Jag tror på Jusrisprudens.

Hade varit ironiskt om jag fixade Swish och dom kunde pröjsa mig för en legal defense fund

Då skall jag inte tro uta att konstatera att

1: Det var månader sedan du kom med idiotsäkra sätt för att stänga ned Dumpen
2: Dumpen är inte nedstängd

Du kan inte argumentera mot detta. Schack Matt.
Citera
2022-11-20, 18:22
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Hmm, jag gissar att jag har fått mer fitta än Patrik någonsin har fått. Dessutom har jag aldrig sugit kuk eller tagit den i tvåan. Avundsjuk, not so much
Vilket jävla snack du kör med mot en person som har blivit sexuellt utnyttjad. Ser att det inte är någon mening att diskutera mer med dig. Sätter punkt nu med dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in