2022-10-08, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Furofsteel
Det är inte någon annans fel att du är för trög för att förstå skriven text. Här gällde diskussionen en individ som hade fått behandling för brott som han begått, som jag förstod det, släpps ut och som nu har begått nya brott. Då kanske man kan misstänka att han har en pågående ”bekräftad störning med hög benägenhet att skada andra” (där citerade jag mig själv om du inte fattade det, för att förmodligen hopplöst försöka få dig att förstå vad jag faktiskt skrev). Alltså tycker jag inte att han borde ha släpps ut från första början. Att du sen dyker upp som den nobla internetriddare du är och med din defekta hjärnkapacitet blandar in allt möjligt annat får stå för dig.
Ja det är verkligen härligt att du blir upprörd. Jag blandar inte ihop någonting utan det är du som skriver "man" borde få livstid.
Citera
2022-10-08, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Det råder lite stiltje i tråden nu känner jag vilket är ett utmärkt tillfälle att blicka tillbaka på en gammelgädda.

Kommer ni ihåg denne dåre? Han som vill ha familjesex och "ses gärna och leker Invest"? Drömmer om att få trycka in penis i en nioårig tjej. Hur är det med hals och anal? Det gör inget för mig om hon spyr på kuken. Vill ta med buttplug, megadildo och vibrator. Älskar brutala halsknull och hårt anal (citat från chatten).

Ex-militär muckar från Hall och fastnar på kroken (napp igen)
https://dumpen.se/2022/04/20/militargaddan-simmar-till-skane-napp-igen/

Istället för att erkänna sitt nederlag så börjar pedofilen försvara sig här i tråden, till vår stora underhållning. Vill ni läsa mer så tryck gärna på pilen vid citatet för att komma tillbaka till originalposten, så kan ni läsa vidare därifrån.
Det här med napp igen. Är inte det ett misslyckande från Dumpen egentligen? De har ju helt uppenbart inte klarat av de individerna?
Citera
2022-10-08, 21:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Det här med napp igen. Är inte det ett misslyckande från Dumpen egentligen? De har ju helt uppenbart inte klarat av de individerna?
Jag ser tvärtom detta som ett lyckat fiske. De har fångat in en våldsam person som aktivt söker efter en flicka att våldföra sig på, som inte ens är i tonåren.
Citera
2022-10-08, 21:44
Bannlyst
Citat:
Jag ser tvärtom detta som ett lyckat fiske. De har fångat in en våldsam person som aktivt söker efter en flicka att våldföra sig på, som inte ens är i tonåren.
På vilket sätt har de "fångat" om det blir "napp igen"?
Citera
2022-10-08, 21:46
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ja det är verkligen härligt att du blir upprörd. Jag blandar inte ihop någonting utan det är du som skriver "man" borde få livstid.

Det har jag inte heller skrivit din tröge fan. Men ok, då är du alltså bara en sån där kuf som märker ord och inte kan fatta helheten av texter. Lycka till med att få vänner med att vara så!
Citera
2022-10-08, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Furofsteel
Det har jag inte heller skrivit din tröge fan. Men ok, då är du alltså bara en sån där kuf som märker ord och inte kan fatta helheten av texter. Lycka till med att få vänner med att vara så!
Vänta va? Är du här för att få vänner?
Tycker du att Dumpen fungerat bra hittills?

Bonding över pedofili. Nu snackar vi.
Citera
2022-10-08, 21:50
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Det råder lite stiltje i tråden nu känner jag vilket är ett utmärkt tillfälle att blicka tillbaka på en gammelgädda.

Kommer ni ihåg denne dåre? Han som vill ha familjesex och "ses gärna och leker Invest"? Drömmer om att få trycka in penis i en nioårig tjej. Hur är det med hals och anal? Det gör inget för mig om hon spyr på kuken. Vill ta med buttplug, megadildo och vibrator. Älskar brutala halsknull och hårt anal (citat från chatten).

Ex-militär muckar från Hall och fastnar på kroken (napp igen)
https://dumpen.se/2022/04/20/militargaddan-simmar-till-skane-napp-igen/

Istället för att erkänna sitt nederlag så börjar pedofilen försvara sig här i tråden, till vår stora underhållning. Vill ni läsa mer så tryck gärna på pilen vid citatet för att komma tillbaka till originalposten, så kan ni läsa vidare därifrån.
Bra jobbat Raymond med att dra upp gamla fall så att gäddornas identiteter stärks allt mer i det kollektiva minnet. Jag har själv en downperiod just nu och fokuserar på annat.
Citera
2022-10-08, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Bra jobbat Raymond med att dra upp gamla fall så att gäddornas identiteter stärks allt mer i det kollektiva minnet. Jag har själv en downperiod just nu och fokuserar på annat.
Ja gudskelov för det. Till skillnad från Patrik och Sahara. De har inget liv. Det enda de gör hela dagarna är att tänka på pedofiler! Vilket fucking miserabelt liv, istället för att gå vidare så återupplever de sina oförrätter dygnet runt.

Inte friskt.
Citera
2022-10-08, 21:57
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Vänta va? Är du här för att få vänner?
Tycker du att Dumpen fungerat bra hittills?

Bonding över pedofili. Nu snackar vi.

Haha, nu måste jag faktiskt erkänna att du fick mig att skratta. Den där comebacken var bra! God kväll.
Citera
2022-10-08, 22:01
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Okej så att söka behandling och få behandling är samma sak?

Ja om han är en predator så är det så det blir. Han ska absolut sitta inne!

Men jag är inte med på att kriminalisera sexualitet. Oavsett om det är djur, kossor, får, eller barn. Det låter helt sjukt men en sexualitet är inte en brott.

Sexualitet är ett brott om det inte är ömsesidigt.
Ett barn, kossa eller får kan inte ge samtycke.
Citera
2022-10-08, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Sexualitet är ett brott om det inte är ömsesidigt.
Ett barn, kossa eller får kan inte ge samtycke.
Bäää? Jag har alltid tänkt att det var en slags invit?

Nej men helt seriöst om du tänker dig att någon sitter och onanerar till en ko. Det kan du inte tycka är ett brott?
Citera
2022-10-08, 22:10
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Bäää? Jag har alltid tänkt att det var en slags invit?

Nej men helt seriöst om du tänker dig att någon sitter och onanerar till en ko. Det kan du inte tycka är ett brott?
Inte så länge man låter kossan vara ifred och inte blir störd.
Även fast det är ett sexuellt utnyttjande av kossan.
Senast redigerad av MeggieCleary 2022-10-08 kl. 22:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in