2022-11-20, 14:58
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiffTheSpaceman
Jag tror jag såg dig nu på morgonen.

Schhh!!! Jag är nu djupt nere i kaninhålet. Frågan är hur man hittar ut härifrån.
2022-11-20, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Schhh!!! Jag är nu djupt nere i kaninhålet. Frågan är hur man hittar ut härifrån.
Följ bara dina egna fotspår tillbaka
2022-11-20, 15:27
Medlem
Sicken jäkla cirkus som någon nämnde😂 En transa, en raggare, en white trash, två white trash, tre white trash, Tintin, rikspuckot John och Tom(i huvudet) Lutmark 🤡 🎪. En rolig detalj är också att Lutmark verkar ha lämnat sin egna fest och åkt in till Jönköping😳 Om han är nöjd med sitt uppträdande på karaoke-baren vet vi ej. Men om man lyssnar på sina sändningar, så tycker han nog han är bäst även där🧑‍🎄
2022-11-20, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HesterMofet
Nu är jag inte på något sätt för antidemokratiska metoder, men tänk så mycket tid och pengar svenska myndigheter skulle tjäna om gänget som sammanstrålar i Lutarp låstes in i ladugården?

Alla verkar köra med samma argument när de går in någonstans och gapar. "Jag är skattebetalare! Ni ska tjäna folket!" Som om alla anställda inom det offentliga skulle finnas där enbart för att tillgodose deras behov närhelst de önskar.

Jag är också skattebetalare och jag vill inte att tjänstemännen ska behöva ägna sin arbetstid åt att förklara för Tom eller Yildiz eller någon annan stjärna hur de bedriver sitt arbete. Vill man veta det kan man gå in på respektive myndighets hemsida och läsa. Är man missnöjd kan man vända sig till en chef och tycker man inte att det hjälper finns JO som tillsynsorgan.

Tycker man att allt är ruttet och korrupt för att man inte får medhåll kan man ta sin foliehatt och låsa in sig i ladugården.
Håller med till fullo. Vi kan vara god man till Tom,s pengar och bygga ”Gökboet” på Lutarp. Det borde nog snart bli Välkommet…
2022-11-20, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zrobo
Sicken jäkla cirkus som någon nämnde😂 En transa, en raggare, en white trash, två white trash, tre white trash, Tintin, rikspuckot John och Tom(i huvudet) Lutmark 🤡 🎪. En rolig detalj är också att Lutmark verkar ha lämnat sin egna fest och åkt in till Jönköping😳 Om han är nöjd med sitt uppträdande på karaoke-baren vet vi ej. Men om man lyssnar på sina sändningar, så tycker han nog han är bäst även där🧑‍🎄
Mycket till fest verkar det inte ha blivit. Mannen i kvinnokläder var dock väldigt rolig med sina berättelser , fattar som att han varit läkare men nog fått lite problem med yrket
2022-11-20, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Mycket till fest verkar det inte ha blivit. Mannen i kvinnokläder var dock väldigt rolig med sina berättelser , fattar som att han varit läkare men nog fått lite problem med yrket
Såklart är det synd om vissa människor. Och de kanske har blivit felbehandlade. Det jag tycker är så sorgligt är att de tror Lutmark kan hjälpa dom. Han förstör ju bara. Tror Tom har haft väldigt liten kärna vänner.. om ens några?? Och nu har han hittar några utstötta stackare, som tror på hans galenskaper. Såg att hans syster hade kommenterat djuren. Då är det en korkad kvinna som försvarar honom. Hur jäkla dum och hjärntvättad är man då??????
2022-11-20, 16:11
Medlem
Citat:
Såklart är det synd om vissa människor. Och de kanske har blivit felbehandlade. Det jag tycker är så sorgligt är att de tror Lutmark kan hjälpa dom. Han förstör ju bara. Tror Tom har haft väldigt liten kärna vänner.. om ens några?? Och nu har han hittar några utstötta stackare, som tror på hans galenskaper. Såg att hans syster hade kommenterat djuren. Då är det en korkad kvinna som försvarar honom. Hur jäkla dum och hjärntvättad är man då??????
Gissar på att de flesta som Lutmark har i sitt stall är väldigt lågbegåvade och drar nog inte in ett öre i skatt. Bidragstagare hela bunten skulle jag lägga mina pengar på..
2022-11-20, 16:35
Medlem
Citat:
Gissar på att de flesta som Lutmark har i sitt stall är väldigt lågbegåvade och drar nog inte in ett öre i skatt. Bidragstagare hela bunten skulle jag lägga mina pengar på..
En av kvinnorna har varit sjukpensionär i 30 år och tror att hon hindrats från att utbilda sig eller söka jobb . Kvinnan har fått för sig att stämma en massa instanser och tydligen tänker hon sig att istället för sjukersättning börja söka arbete ivrigt påhejad av Tom . Kvinnan kommer att hamna i en riktigt svår situation om sjukersättningen upphör för då är det bara ekonomiskt bistånd som gäller
2022-11-20, 16:55
Medlem
SpiffTheSpacemans avatar
Familjetragedi är en tanke. Hemskt att se Lutmarks syster försöka nå fram i kommentarsfält på Facebook under sin brors livesända videor, bland knäppgökar, stolpskott och foliehattar.
2022-11-20, 17:02
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Följ bara dina egna fotspår tillbaka

Vilken jävla resa! När benzot klingade av vaknade jag upp i grannens utedass. På fel sida sitthålet. Det var varmt och kletigt, och varje gång jag öppnade munnen så kom det massa skit. Och öronen var fulla av skit.

Så jag tog mig inte längre än 500 m hemifrån. Och ändå känns det som att jag var med och aktiv på Tompalompas fest, den intellektuella stimulansen i utedassets nedre region är tydligen fullt jämförbar.
2022-11-20, 17:04
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiffTheSpaceman
Familjetragedi är en tanke. Hemskt att se Lutmarks syster försöka nå fram i kommentarsfält på Facebook under sin brors livesända videor, bland knäppgökar, stolpskott och foliehattar.

Instämmer till fullo.

Det är svårt att inte vara raljant och dryga sig, men det är ju tragiskt. Särskilt allt kring Tom. Han verkar så genuint snäll och omtänksam, men tyvärr galen och i fel sällskap. Stackars familj som står bredvid och ser det här hända utan att kunna göra nåt.
2022-11-20, 18:04
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Dom flesta av knäppgökarna har väl anhöriga som står och ser på, skakar uppgivet på huvet och önskar att mardrömmen ska ta slut. Det kan inte vara enkelt att var närstående till någon med den här graden av psykisk ohälsa, vanföreställningar, personlighetsstörningar och psykoser och annat som snurrar i gökboet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in