2022-11-19, 17:35
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiffTheSpaceman
Har du bytt sida? Psykosgenombrott? Hur känner jag igen dig (utan att vi behöver kontrollera varandras förhud som Fritjof föreslår, och jag antar även ’Slutmark’ och ’Familjen’ håller med om)?

Till skillnad från er andra häcklare och elaka människor här så har jag VAKNAT!!! och insett att Tom och Fritjof har rätt och att en revolution behövs. Folket kommer vända sig mot barnkonventionsmaktmissbruket och statsvåldtäkterna på skattebetalare och dieselpumpar och Alla kommer nu!!!

Näää… skoja bara. Jag är på väg dit undercover. Har tagit av mig batikhäxedräkten och försöker se mer white trash ut, laddat upp med en karta benzo (upphittad i besöksrummet…) för att snabbt kunna komma i form och smälta in.

Förhudskontroll gäller väl inte kärringar?

Hoppas på att kunna dokumentera lite nuppa! Fia ska ju inte dit tyvärr, men Tompalompa den gamle hingsten är duktig på att samla gamla utdömda märrar runt sig så det kan nog bli lite spännande intriger och konkurrens framåt småtimmarna!
2022-11-19, 18:30
Medlem
tjenaretjenares avatar
Hur går det med festen? Han är väl inte ens hemma utan är och åker runt och köper grejer till festen.
2022-11-19, 19:20
Medlem
SpiffTheSpacemans avatar
Jahaja. Ser att användaren Familyunited är avstängd på Flashback. Kan inte låta bli att tänka att den bedriften speglar kontakten med samhället i övrigt.
2022-11-19, 20:28
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiffTheSpaceman
Jahaja. Ser att användaren Familyunited är avstängd på Flashback. Kan inte låta bli att tänka att den bedriften speglar kontakten med samhället i övrigt.
Det var inte dåligt jobbat. Att bli avstängd efter bara ca 1-2 månader.
Då måste man vara något alldeles och totalt för aggressivt offensiv i sin framställan av sak.
Bäst att ta ett steg tillbaka. Andas och begrunda sitt verk. Växla om. Och ta nya tag.
För barnens skull..
2022-11-19, 22:44
Medlem
SpiffTheSpacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Hur går det med festen? Han är väl inte ens hemma utan är och åker runt och köper grejer till festen.

Festen fick börja utan sin värd pga motorstopp. Så en kamrat fick komma ut med en ihoptejpad reservdunk.

Det ser ut att vara sisådär uppslutning. Möjligen sisådär dryga tio personer. Palm och Persson är på andra platser. Många kända ansikten från tidigare lajvsändningar och enstaka nya.

Egentligen är det väl tragiskt. Utöver olika sorger, bekymmer och besvär som var och en inte fått grepp på, så är kanske två minsta gemensamma nämnare en slags grumlig bitterhet och en ensamhet. Här får folk vara med och det verkar skenbart som att någon lyssnar. Skenbart, för att det är väldigt lite ömsesidiga samtal såvitt jag sett på videos, och mest folk som pratar sin historia eller åsikt eller vad-det-nu-är rakt ut, tills någon tar vid och gör samma sak.
2022-11-19, 22:48
Medlem
SpiffTheSpacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Det var inte dåligt jobbat. Att bli avstängd efter bara ca 1-2 månader.
Då måste man vara något alldeles och totalt för aggressivt offensiv i sin framställan av sak.
Bäst att ta ett steg tillbaka. Andas och begrunda sitt verk. Växla om. Och ta nya tag.
För barnens skull..

Ja. Man kan nästan bli motvilligt imponerad.

Instämmer: Lärdomen borde vara exakt det, ett steg tillbaka, andas, växla om, ta och göra omtag. En ny och annan väg. Såsom att ta hjälp för egen del och sedan börja begrunda eller göra vad-det-nu-är som behöver rättas till enligt beslut och domar.
2022-11-19, 23:06
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Naturligtvis ett fiasko!! Nu borde väl folk i hans nya umgänge vakna upp efter detta?
Den stora folkfesten blev 10-15 väldigt udda figurer, den ena värre än den andra.
Kallar sig bonde som jobbar 24/7 men som aldrig är på gården, sen mage att gnälla på de stackars grannarna som hjälper honom så inte djuren dör. Så illa är det nu…….
2022-11-19, 23:09
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselassefrasse
Naturligtvis ett fiasko!! Nu borde väl folk i hans nya umgänge vakna upp efter detta?
Den stora folkfesten blev 10-15 väldigt udda figurer, den ena värre än den andra.
Kallar sig bonde som jobbar 24/7 men som aldrig är på gården, sen mage att gnälla på de stackars grannarna som hjälper honom så inte djuren dör. Så illa är det nu…….
Vart får han pengar ifrån?
2022-11-19, 23:30
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Vart får han pengar ifrån?
Ja du. Han säger ju han inte kommer åt banken så antar kreditkort, sms-lån typ. Att inte de han umgås med fattar han är sjuk. Manisk. Eller bara utnyttjar de honom….
2022-11-19, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselassefrasse
Ja , den samlingen bestod av bland annat ett flertal med totalt djurförbud, någon som försöker stämma alla möjliga instanser för att sjukpension lett till att det inte gått att få jobb, någon har blivit dömd till fängelse för egenmäktighet med barn, läkaren som vittnade för kvinnan som inte får träffa sitt barn, läkare som hade något ärende som snart skulle lösas samt några okända som dykt upp till den enorma festen
2022-11-20, 10:39
Medlem
SpiffTheSpacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.Moonshine
Ja de superreliigösa konspirationsteoriker, en av de har varit med i extrema NMR som sen kastade ut han, han har även twittrat om hat emot judar, homosexuella osv det är ingen människa som jag skulle blanda mig med, speciellt inte med tanke på att han lagt ut såna saker och jag har ej heller inget för extremister vilket NMR är.

De förstör erat mål, självklart finns de vissa konspirationsteoriker jag kan tänka mig men när man pratar med en av de människor man vet betett sig och uttryckt sig emot på detta sätt? Sen allt snack om 5G när och religiösa. De blir inte trovärdigt, jag tycker om de ni gör därför jag försvarar er två men de andra snälla släpp de, de blir bara konstigt budskap.

Du verkar ju också knepig.

Du hejar på Lutmark i hans tokigheter när han livesänder och säger fullständigt absurda grejer. Vad jag kan se säger du inte emot vare sig Tom eller några av de andra knäppgökarna utan du ger stöd efter förstånd och förmåga i kommentarsfält (vet ju i och för sig inte vad ni t.ex. pratar om enskilt eller skriver i Messenger osv).

Ni verkar förlorat greppet allihop. Du, Lutmark och Palm. Down the rabbithole. Hand i hand med allsköns kantstötta figurer.
2022-11-20, 12:56
Medlem
SpiffTheSpacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull

Jag är på väg dit undercover. Har tagit av mig batikhäxedräkten och försöker se mer white trash ut, laddat upp med en karta benzo (upphittad i besöksrummet…) för att snabbt kunna komma i form och smälta in.

Jag tror jag såg dig nu på morgonen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in