2022-11-15, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gos1357
Snapchat och man ser att det är han för det äcklet känner man igen!

Dom är ju vänner så han hjälper väl en vän 🤣

Som sagt - det låter som bullshit/påhitt.

Om han setts där så är det nog rent affärsmässiga kontakter även om jag är tveksam till det - mäklaren (som är den största lokala mäklaren i området och alla känner honom) skulle nog tveka att ha hand om en sådan försäljning.
Citera
2022-11-15, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298

Om han setts där så är det nog rent affärsmässiga kontakter även om jag är tveksam till det - mäklaren (som är den största lokala mäklaren i området och alla känner honom) skulle nog tveka att ha hand om en sådan försäljning.
Okej så även om man är den största mäklaren här omkring kan man väl ändå hjälpa ??Vad vet vi han kanske inte tror att han gjort något??
Och år ju två lägenheter på den tomten, så inte så svårt att låna ut ett boende till en nära vän.😄
Och om du har koll vart är kinesfan?🤔
Citera
2022-11-15, 18:36
Medlem
Man kan väl utgå ifrån att ett besök i hemmet hos mäklaren beror på framtida husförsäljning då de är kompisar och att mäklaren ej vill ta emot honom på kontoret. Svårt att se att man erbjuder honom husrum trots tidigare vänskap. Skulle ju inte precis locka mer kunder till mäklaren om det var så. Finns ju andra mäklare att gå till…
Citera
2022-11-15, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjukamockasinen
Man kan väl utgå ifrån att ett besök i hemmet hos mäklaren beror på framtida husförsäljning då de är kompisar och att mäklaren ej vill ta emot honom på kontoret. Svårt att se att man erbjuder honom husrum trots tidigare vänskap. Skulle ju inte precis locka mer kunder till mäklaren om det var så. Finns ju andra mäklare att gå till…

Jag tyckte även jag såg Rödluvan inne på mäklarens tomt, och inne på pizzerian satt vargen. Ja, man ser att det är han för det aset känner man igen!

Helt otroligt men jag fångade det hela med Snapchat så tyvärr kan ingen annan se detta spektakel. De är var ju just snyggt.
Citera
2022-11-15, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjukamockasinen

den mäklaren är av samma sort
Citera
2022-11-15, 23:29
Medlem
Herregud!Ja filmen är ju sparad och sprids i mås. Inte jag som har den men har sett.. Ja den där mäklaren som jobbar utan licens nu för tiden, riktigt bra där👏🏼
Går även ryckten att mäklaren ska bo i hans hus i nabben 🤔Spännande!
Citera
2022-11-16, 20:45
Medlem
Citat:
Herregud!Ja filmen är ju sparad och sprids i mås. Inte jag som har den men har sett.. Ja den där mäklaren som jobbar utan licens nu för tiden, riktigt bra där👏🏼
Går även ryckten att mäklaren ska bo i hans hus i nabben 🤔Spännande!

Det låter som du är en bitter person som försöker dra någon i smutsen.

Sånt här går ju enkelt att kolla upp:

https://fmi.se/sok-maklare/

Han står dessutom fortfarande med på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling
Citera
2022-11-17, 23:09
Medlem
Citat:
Det låter som du är en bitter person som försöker dra någon i smutsen.

Sånt här går ju enkelt att kolla upp:

https://fmi.se/sok-maklare/

Han står dessutom fortfarande med på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling
Nä inte mer bitter än någon annan, men håller dom på med skit ska dom ha sitt straff så är det🤗
Citera
2022-11-19, 22:16
Medlem
Kräket har setts både på Ica algots, bolaget, vid sitt hus. Han rör sig alltså ohindrat bland alla Mönsteråsare där han är igenkänd utav iprincip alla. När jag ser honom, då ska jag gå fram till han.. Sätta mina fingrar i halsen å kräkas på honom.
Citera
2022-11-20, 13:12
Medlem
Citat:

Du ser fler som sett äcklet så var nog inte bullshit🤣
Citera
2022-11-20, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maumo
Kräket har setts både på Ica algots, bolaget, vid sitt hus. Han rör sig alltså ohindrat bland alla Mönsteråsare där han är igenkänd utav iprincip alla. När jag ser honom, då ska jag gå fram till han.. Sätta mina fingrar i halsen å kräkas på honom.
Helt sjukt! Hoppas någon slår skiten ur han!
Citera
2022-11-20, 13:41
Medlem
Citat:
Du ser fler som sett äcklet så var nog inte bullshit🤣

Men det var ju inte direkt det jag trodde var bullshit - att han synts i området.

Det jag tycker låter som bullshit är att han skulle bo hemma hos mäklaren - att mäklaren blivit av med sin mäklarlicens osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in