2022-11-20, 13:51
Medlem
Han borde vara gul å blå redan nu kan mna tycka. Många som skulle vilja spöa skiten ur honom.. Nån jäkel borde väl kunna gå övergränsen å klubba han.
Att läsa om säg själv på tex flashback i hur jävla hatad man är skulle väl göra att man drog en knut med snaran själv. En tidig julklapp till oss alla kanske?? Får man äns skriva så här mycket hat till å om någon 🧐🧐
Citera
2022-11-20, 15:03
Medlem
Mäklaren och hans fru är iaf skrivna på olika adresser numera. Båda har många slagningar hos mrkoll.
Det är väl inte alltför långsökt att dessa två ansedda, välrenommerade herrar, mäklaren och skohandlaren möjligen har ett entourage av likasinnade.
I perioder har bölderna i den snuskiga lilla köpingen spruckit, sen har man plåstrat om och sminkat över till det är dags för nästa skandal.
Nej, det vore mig fjärran att skriva att kommunalrådet ser ut som en pedofil. Möjligtvis att han tittar för djupt i flaskan…
Senast redigerad av Collectcall 2022-11-20 kl. 15:26.
Citera
2022-11-20, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
den mäklaren är av samma sort

Och bara för att mäklaren var vän med skohandlaren så är han av samma sort? Isf borde många i mönsterås vara av samma sort, då alla "kände" skohandlaren på något sätt.
"Kände" = ingen kände han på riktigt. Ingen visste vilket svin han är.

Men att dra ner andra i skiten och starta rykten bara för att dem innan var vänner är sjukt enligt mig! Men det är väl så det fungerar i en liten håla om man inget eget liv har.
Citera
2022-11-20, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe89
Isf borde många i mönsterås vara av samma sort

.
Nej, Mönsterås är inget trevligt ställe. Mobbing, misshandel och som du skriver, (tog ej med det i citatet) förtal, har pågått i mansåldrar .Människor har brutit samman och begått självmord.
Att det finns en återkommande ”Bön för Mönsterås” i Strandakyrkan är väl sent påtänkt. Kanske det hjälper.
Senast redigerad av Collectcall 2022-11-20 kl. 19:06.
Citera
2022-11-22, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maumo
Kräket har setts både på Ica algots, bolaget, vid sitt hus. Han rör sig alltså ohindrat bland alla Mönsteråsare där han är igenkänd utav iprincip alla. När jag ser honom, då ska jag gå fram till han.. Sätta mina fingrar i halsen å kräkas på honom.

Vaa ? När sågs äcklet i Mönsterås?? Ber till en högre makt att ja inte ser han !!!!
Citera
2022-11-23, 14:19
Medlem
Tycker det är sjukt låg att dra in personer som umgicks med skohandlarn före faktumet framkom.

Har inte alla kriminella människor en bekanskapskrets som man troligen inte berättar om sina brott/fantasier för. (oavsett om det är att man snattar på Ica ller våldtar småbarn så berättar man väl inte det för folk?)

Menar folk i tråden på allvar att alla som kände skohandlarn är peddos eftersom att han visade sig vara det?
Räcker det att man handlat skor och småpratat lite eller vid vilken grad av kontakt börjar det smitta?

Har en kompis som jag tror är bög och är lite orolig om även det kan smitta om vi umgås för ofta så är lite orolig nu...
Citera
2022-11-23, 19:11
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vera70a
Vaa ? När sågs äcklet i Mönsterås?? Ber till en högre makt att ja inte ser han !!!!

Och vad ska hända då lille vän??
Inget alls kan jag lova!
Tyvärr är du en tuff kille bakom skärmen men när det verkligen krävs så backar du...garanterat.
Citera
2022-11-23, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psalm69x
Tycker det är sjukt låg att dra in personer som umgicks med skohandlarn före faktumet framkom.

Har inte alla kriminella människor en bekanskapskrets som man troligen inte berättar om sina brott/fantasier för. (oavsett om det är att man snattar på Ica ller våldtar småbarn så berättar man väl inte det för folk?)

Menar folk i tråden på allvar att alla som kände skohandlarn är peddos eftersom att han visade sig vara det?
Räcker det att man handlat skor och småpratat lite eller vid vilken grad av kontakt börjar det smitta?

Har en kompis som jag tror är bög och är lite orolig om även det kan smitta om vi umgås för ofta så är lite orolig nu...

Håller med dig helt och hållet! Att dra ner någon annan persons rykte i skiten bara för att dem tidigare var vänner, blir så ledsen för den personen.
Citera
2022-11-24, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe89
Och bara för att mäklaren var vän med skohandlaren så är han av samma sort? Isf borde många i mönsterås vara av samma sort, då alla "kände" skohandlaren på något sätt.
"Kände" = ingen kände han på riktigt. Ingen visste vilket svin han är.

Men att dra ner andra i skiten och starta rykten bara för att dem innan var vänner är sjukt enligt mig! Men det är väl så det fungerar i en liten håla om man inget eget liv har.

mäklaren borde inte ens få vara mäklare, ful som fan är han också, rattfylla finns också på cv
Citera
2022-11-24, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Och vad ska hända då lille vän??
Inget alls kan jag lova!
Tyvärr är du en tuff kille bakom skärmen men när det verkligen krävs så backar du...garanterat.
Jag är kvinna och skratta du det är helt ok
Citera
2022-11-24, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Mäklaren och hans fru är iaf skrivna på olika adresser numera. Båda har många slagningar hos mrkoll.
Det är väl inte alltför långsökt att dessa två ansedda, välrenommerade herrar, mäklaren och skohandlaren möjligen har ett entourage av likasinnade.
I perioder har bölderna i den snuskiga lilla köpingen spruckit, sen har man plåstrat om och sminkat över till det är dags för nästa skandal.
Nej, det vore mig fjärran att skriva att kommunalrådet ser ut som en pedofil. Möjligtvis att han tittar för djupt i flaskan…
Mäklaren och hans fru är skilda ! Hon lämnade honom i samma veva som S blev häktad
Citera
2022-11-24, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vera70a
Mäklaren och hans fru är skilda ! Hon lämnade honom i samma veva som S blev häktad
Hmm varför 🤔 vad vet hon 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in