Citat:
Ursprungligen postat av
Prinzezzan
Tack!
Det skulle vara intressant om Xeitum kunde komma in i tråden och berätta om detta är/var rykten eller om han fått det berättat för sig av någon med kännedom.
Eller så kanske Ugglan vet något om detta, som säger sig ha intervjuat "Hanna"?
Inte för att det har någon betydelse, men "Hanna" måste ha gift sig ganska omgående efter förste (?) makens frånfälle. Om OF avled i augusti 1997 och hennes näste make avled i april 2001, så hann de antagligen inte vara gifta så länge. Och om vi ponerar att "Hanna" träffade styvfadern efter augusti 1997, så kan man anta att han inte hade något med PeFo att göra då (vilket man i och för sig inte vet), när Helena försvann. (En tanke till dem som spånar om son/styvfars-inblandning i försvinnandet.)
Vet du eller någon annan var PeFo:s styvfar ska ha jobbat med på sjukhuset, OM han nu gjorde det?
Alltså ca 11 år sedan. Min "karriär" i tråden var väl ganska nystartad och det var väl mycket information som man försökte ta till sig och försöka få någon ordning på. Jag har iaf inte själv fått info från någon M-stads bo "in person" s.a.s, inte heller vad jag minns fått uppgift via pm, att PeFo's styvfar skulle begått självmord. Som sagt, så vitt jag minns.
Jag antar att det troligaste är att det var diverse mer lr mindre spretiga uppgifter i tråden som jag inte riktigt fick någon ordning på vid tillfället, därav alla frågetecken. Jag har tyvärr inte heller någon ytterligare info om styvfadern, t.ex vilken/vilka bilar som fanns i familjen eller exakt vad han jobbade med.