Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Nej, det var för att mannen hade påbörjat analsex utan att kolla med kvinnan först att hon var med på det. Obegripligt att advokaten inte ansåg att det skulle vara ett brott, det säger mer om hennes olämplighet än nånting annat.
Hur vet du det? Det är ju vad kvinnan påstår.
Han hade ju kört upp ett finger i röven på henne, vilket hon tyckte var skönt.
Det framkommer att han hade sedan börjat köra in kuken i röven på henne, varpå hon sa att han skulle sluta. Han slutade.
Men ÄNDÅ blev han anmäld för våldtäkt.
Jag har svårt att tänka mig att han bara tog sin kuk, och plötsligt, utan någon som helst glidmedel, på en millisekund körde in hela den i röven på kvinnan.
Snarare var det så att han i så fall påbörjade att stoppa in den, och när kvinnan började tycka att det är obekvämt, så sa hon sluta, vilket framkommer han också gjorde.
Men då återkommer jag till det som jag påstår. Skall man då fråga lov om varje moment eller?
Får jag köra in kuken i röven på dig? Svar: "Ja".
1. Mannen kör in kuken i röven på kvinnan.
2. Mannen drar ut kuken ur röven på kvinnan.
3. Mannen kör in kuken i röven på kvinnan igen, men UTAN att fråga denna gång - men nu säger kvinnan, "Aj, det gör ont, dra ut den! Varför frågade du inte om du kunde få köra in den igen?"
Kvinnan påstår att hon har blivit analt våldtagen, och det kanske t.o.m finns tecken på mindre skador runt analöppningen. Mannen blir dömt för våldtäkt, får sitta i fängelse och betala kvinnan 100.000 kr.
Och så ser det ut idag. Den som bäst kan snacka för sig under den juridiska processen vinner, lite beroende på vad för bevisning det finns.