2022-11-18, 11:00
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasnaoki
Ynglingar + alkohol + tillfälligt sex = dåligt.

Det är inte synd om incels. Det borde du själv kunnat räkna ut.

Unga tjejer + alkohol + sex = inte dåligt?

Intressant att du återigen pekar fingret åt killarna som ensamt ansvariga för tjejers sexualitet. Tjejer kan alltså ligga runt på fyllan och bete sig hur som helst utan konsekvenser, men inte killar? Är det din Orwellska variant av jämställdhet eller?
Citera
2022-11-18, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Men om du var i ett förhållande skulle du alltså kunna ha det.

---

Naturligtvis är det ett riskspel på ett helt annat sätt än förr. Däremot är det ju jävligt märkligt att det är okej att ge unga män »råd«, men ger man unga kvinnor råd då är man sexist.

Så sant!

När man ger råd till unga kvinnor att inte klä sig utmanande o promenera på öde gator/i parker ensamma mitt i natten, får man höra att kvinnor minsann har RÄTT att klä sig hur de vill o promenera där de önskar vilken tid på dygnet de sen än föredrar. De har också RÄTT att följa med främlingar från krogen i berusat tillstånd. Den som råder dem att avstå är en gammal patriarkalisk fossil..

Men det är helt ok att råda killarna att akta sig för nya bekantskaper i berusat tillbaka..

Så mycket för den jämställdheten..
Citera
2022-11-18, 11:04
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Kan bekräfta att man verkligen ska undvika one night stands.

2019 hade jag sex med en tjej. 2 gånger på en natt. Efteråt kysstes vi och allt var bra. Hon kramade mig när vi sågs i skolan.

Men helt plötsligt 5 dagar senare så skrev hon till mig att hon inte var vaken när vi hade sex. Vilket var en lögn såklart eftersom hon var vaken när vi hade sex för jag hade först pullat henne och vi hade kyssts.

Sen ändrade hon historian och sa att hon var full. Vilket inte heller var sant för när vi hade sex så var kl 5 på morgonen. Hon drack senast kl 23.

Men trots detta så blev jag kallad på förhör och det var en förundersökning i 2 månader. Det fanns inte ens bevis att vi hade haft sex. Förundersökningen las ner men folk trodde ju på henne. För liksom varför ska dom inte tro på henne? Jag förstår varför folk trodde på henne för varför ska hon ljuga om det?
Men det var exakt det hon gjorde... ljög.

Än idag vet jag inte varför hon ljög om det. Jag skulle aldrig kunna ha sex med någon mot deras vilja eller ifall dom inte är vakna.

Detta gjorde så att jag fick tillits-problem till tjejer.

Ha bara sex med folk som ni träffat under lång tid. Ha aldrig sex efter eller under en fest.

Mvh

Tråkigt att höra! Men gör som jag. Spela in ljud med telefonen när du misstänker ni kommer ha sex. Ta bort det efter typ 1-2 år.
Citera
2022-11-18, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
Ingen får ha sex. Vad är det folk inte fattar. Sverige vill inte att folk ska kontakt med varandra, inte heller ligga med varandra. Bättre att alla hatar varandra och istället kan man ge utrymme till homosexuella uttryck. Lägre födelsetal, mindre tryck på offentliga sektorn och färre människor att ta hand om. Bra va. Klimatsmart dessutom.

I övrigt: godtyckliga bedömningsgrunder för straff som dessutom belastar en grupp mer än annan är bedrägliga by design.
En kvinnlig vänsterdebattör resonerade ju som så att personer som röstar höger får göka mer OM de röstar vänster. Det var hennes "syn" på skillnaden mellan hur män/kvinnor röstar olika. Sedan att vita svenska män fortfarande blir hatade och hamnar på lägsta placering i en hierarki samt riskerar att bli utsatt för en politik som bestraffar dem i form av repressiva lagar och högre skatter samt fler kriminella parasiter från MENA.
Citera
2022-11-18, 11:08
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
100% snubbar som är rädda för att de inte förstår gränser i denna tråd. Slår vad om att ni alla har spänt fast en gagball alldeles för hårt och analknullat en ovillig ung och utsatt flicka.

Ni är alla äckliga, och detta är varför jag hatar män som grupp.

Hata på du, det drabbar mest dig själv. Du vet lika bra som jag att många unga tjejer tänder på tuffa killar som tar för sig. Samtidigt vill de ha fler lagar som detaljreglerar sexualiteten (samtyckeslagen med mera) i samma andetag som de vill ta hit hundratusentals män från jordens mest partiarkala strukturer, som inte respekterar samtycke överhuvudtaget. Om du vore ung kille själv, skulle du inte uppfatta dessa signaler som lite... motsägelsefulla? Gnäll inte sedan när kvinnor inte blir tagna på allvar.
Citera
2022-11-18, 11:10
Avslutad
Citat:
100% snubbar som är rädda för att de inte förstår gränser i denna tråd. Slår vad om att ni alla har spänt fast en gagball alldeles för hårt och analknullat en ovillig ung och utsatt flicka.

Där är det nog av intresse vem som har köpt gagballen och till vem.

Du gör bort dig. Keep posting.
Citera
2022-11-18, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag är gift och har flera barn, däribland söner. Jag bryr mig om mina barn och vill inte att de ska få sina liv förstörda av någon knäpp brud. Som lagstiftningen är utformad är risken alltför hög. Jag har givit dem rådet att avstå från svenska kvinnor.

Vet ej om det rådet är det viktigaste o mest effektiva..

Du borde råda dem att själva inte knarka o undvika tjejer som gör det. Likaså ska de undvika psykfall o feminister.

De ska lära känna tjejerna först innan de skrider till verket. (För att veta vilken sorts värderingar tjejen i fråga besitter o vilken historik hon har.)

Förr i tiden kunde en tjej råka illa ut om hon släppte till första natten. Inte minst om hon blev gravid. Nu har rollerna förändrats. Det borde alla föräldrar vara medvetna om i sin uppfostran.
Citera
2022-11-18, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Du menar att om man ingått äktenskap kan man inte bli våldtagen av sin respektive?

Nu handlar det ju inte om våldtäkt kan ske eller inte, utan det handlar om samtyckeslagen som är framtagen för att förtrycka mannen genom att oskyldigt anklaga honom för våldtäkter som aldrig begåtts bara för att man inte skrev ett 15321 sidor långt avtal innan man tog av sig kläderna, där mannen per automatik blir våldtäktsman bara för att kvinnan druckit alkohol.
Tror du att gifta par anmäler sin partner för att man har sex när kvinnan är onykter?
Var inte löjlig.
Citera
2022-11-18, 11:14
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Vet ej om det rådet är det viktigaste o mest effektiva..

Du borde råda dem att själva inte knarka o undvika tjejer som gör det. Likaså ska de undvika psykfall o feminister.

De ska lära känna tjejerna först innan de skrider till verket. (För att veta vilken sorts värderingar tjejen i fråga besitter o vilken historik hon har.)

Förr i tiden kunde en tjej råka illa ut om hon släppte till första natten. Inte minst om hon blev gravid. Nu har rollerna förändrats. Det borde alla föräldrar vara medvetna om i sin uppfostran.

Vem som är psykfall syns inte alltid utanpå eller direkt. Eftersom det finns en så pass hög prevalens av personlighetsstörningar och andra psykiatriska problem bland unga svenska tjejer, som dessutom kryddats med ideologisk feministindoktrinering, så är det bästa att avstå helt, och att träffa en utländsk traditionell kvinna.
Citera
Medlem
0Z8Ss avatar
Citat:

Är så det låter när diskussionens villkor inte dikteras av, samt ges tolkningsföreträde, till någon prominent instagramfeminist med om 30k följare..?

Snälla, gå in å ventilera hos Mansbebisar eller Nina Rung eller Fanny Åström eller någon, och låt grabbarna samt andra individer med någon form av integritet, mognad och förstånd få problemformulera å diskutera själva.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Hata på du, det drabbar mest dig själv. Du vet lika bra som jag att många unga tjejer tänder på tuffa killar som tar för sig. Samtidigt vill de ha fler lagar som detaljreglerar sexualiteten (samtyckeslagen med mera) i samma andetag som de vill ta hit hundratusentals män från jordens mest partiarkala strukturer, som inte respekterar samtycke överhuvudtaget. Om du vore ung kille själv, skulle du inte uppfatta dessa signaler som lite... motsägelsefulla? Gnäll inte sedan när kvinnor inte blir tagna på allvar.

Det var en bra beskrivning av verkligheten. Tyvärr spär den på tankesättet att kvinnor inte kan tänka logiskt o att de inte vet vad de vill. Någon annan borde tänka åt dem..
Citera
2022-11-18, 11:15
Medlem
BasedChads avatar
Citat:

Oj oj oj.

"Alla tjejer är änglar"

Snacka om verklighetsfrånvänd.

PubMed: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19085605/

Citat:
Results indicated that 62% of women have had a rape fantasy, which is somewhat higher than previous estimates. For women who have had rape fantasies, the median frequency of these fantasies was about 4 times per year, with 14% of participants reporting that they had rape fantasies at least once a week.

Nej det är inte bara män som är "defekta".

Hur ska män förstå att en tjej inte vill ifall hon inte kommunicerar verbalt eller genom att visa med kroppen?

En tjej som ligger naken och hånglar med dig i din säng kan en man anta vill ligga. Men hon har alltid unilateral rätt att säga att så inte var fallet även ifall hon inte visar något.
Ska mannen ställa sig och fråga när de hånglar "Förresten, vill du knulla?" Vi båda vet att detta inte är rimligt. Även om han gör det kan hon dra tillbaka sitt samtycke under akten... Ska han fråga varje minut, 10e sekund eller vad är rimligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in