2022-11-18, 16:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Siffermeister
När åker du på semester då?
Inte se jag behöver fly min vän..
Men som svar så tager jag och frun en resa till varmare nejden i vår.
Citera
2022-11-18, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnies
Långt därifrån, inget splittrade utan bara ditt tycke och för mig..Bara ledsamhet i din svär. Vet vem du är och vill du att jag ska lyfta allt kring dig? Falsk ful och dum..Äh ta du nu och vakna till, -skaffa dig lite mer kärlek. Du är bara en av många som..har en sämre dagkram.
Ja lägg ut allt du vet om mig!!! Utan du har sånna jävla problem! Fortsätt o lev i förnekelse, för ditt liv lyckas du nog aldrig få nån rätsida på
Citera
2022-11-18, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Northpower73
Jag jobbar med en av dom! så jag vet mer än du tror! Och om du rannsakar dig själv, så måste du inse att det är bara du som splittrar och söndrar. Men har man inte bättre självinsikt än vad du har, så vet alla här inne att det bara är en tidsfråga innan du söndrar ännu mer.
Tänk om din barndom min "vän" varit bättre än det du nu deklarerar. Du är motstridiga i din värld, och kommer så vara så länge du inte tar till dig sanningen. Du har i detta nu inget bättre för dig än att söka fel och brister hos andra..Du är annars snäll men pga andras tycken jobbar med det att ge andra skit. Ta nu och rannsaka dig och de dina, och sluta vara "Guds allena". För både jag och Zara vill dig väl, kram.
Citera
2022-11-18, 16:41
Avslutad
Citat:
Ja lägg ut allt du vet om mig!!! Utan du har sånna jävla problem! Fortsätt o lev i förnekelse, för ditt liv lyckas du nog aldrig få nån rätsida på
Ta nu och landa du med! -vem har en önskan att bli misstänkliggjord av icke vetande utan spekulationer och på det..ta och ryck upp dig, för det är nog troligt att du inte känner mig.
Läs och hör på dom samt inspelningar så kanske, bara kanske du förstår allt och mig, mvh Ronnie.
Citera
2022-11-18, 16:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss
Lovar du att aldrig mer lyfta din hand (el skohorn o eldgaffel) mot kvinnor igen? Eller ska du fortsätta att dricka o misshandla?
Har aldrig i mitt liv lyft min hand eller på något sätt varit arg eller dum mot vare sig man eller kvinna. Ingen dumhet i form av misshandel eller liknande i hela mitt liv ens då mitt liv varit på spel.
Så kort och gott vems är då felet i det som påstås..
Inte tänkt måla faen på väggen men en sak som är säker..Hur mycket ska man i livet måste ta emot, spott, slag och pungsparkar.. nej jag tål allt, men som jag här kort och gott säger, kan hon denna där och min blivande fru vara "lite jobbig" ibland.
Men inte mer än att det är vi för alltid,kram.
Citera
2022-11-18, 17:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kaninlorten
Han är mytoman. Ingen vet om det där hände.
Ooonej inte mytoman som du nu skriver och säger. Värre än så! Köpte tre Rolexar för summan 780.000:- till oss närvarande 3. Ska jag måste skicka kvitton och cert till dig ödmjuke, eller räcker det med att säga...Du är och förblir en och detta enligt dina vänner som jag känner...säger inget mer för jag har och kommer aldrig sjunka så djupt som dig.
Citera
2022-11-18, 17:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snake----Plissken
Kännt R*nnie under många år om än ytligt. Hans Facebook har varit underhållande med hans många kvinnoaffärer och affärer där han lovat guld och gröna skogar till de som investerat i hans affärsidéer. Någon som vet om det finns någon substans i det han skrävlat om hur hans vänner ska bli miljonärer? Tänker att någon kanske blivit blåst tillräckligt för att det ska bli allmänt känt, men inte hört ett ljud om det..
Ja du..klart det finns substans och mer än så i det jag både lovat och skrivit. Vill gott och på det väl till dom som förtjänar det. -Varför i ditt uttryck så aggressiv och nedlåtande. Är du värld karma eller är du en sådan en som aldrig vill någon annan väl.
Ta nu och rannsaka dig själv och det du åstadkommit innan du haspar ut det du gör..
Vill dig bara gott men som du vet "karman" finns där vare sig du vill eller inte.
Lite lugnare i din plan om att sänka och på det förstöra, för då må det gå dig väl.
Ta nu hand om dig "min vän" och ge upp din tanke och idé om att ge pisk åt andra, mvh Ronnie.
Citera
2022-11-18, 17:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss
Såg just att Zs ena dotter m sambo är skriven uppe i det nyköpta huset i Bygdeå-ish. Ska de agera fyllvakter eller varför är de indragna i soppan?
Ooonej utan dom bor här av ren kärlek.
Något som du tyvärr saknar och på det har empatieer för.
Rätt intressant ändå att du om någon lyfter frågan..
Ska jag fylla på och berätta mer eller...
Ta hand om dig, kram Ronnie.
Citera
2022-11-18, 17:27
Avslutad
Citat:
Ja ljuger dina nära o kära om dig, så får du nog leva med den bördan!
Ta det nu piano och lugna ner dig i ditt anförande sherlook. Dom och jag är synonymer av varandra = Blod är tjockare än vatten. -Vet att du i din tur inte haft det lättast, så..Sluta vara en sådan besserwisser och börja förstå att inte allt här som skrivs står rätt till, mvh Ronnie.
Citera
2022-11-18, 18:02
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ooonej utan dom bor här av ren kärlek.
Något som du tyvärr saknar och på det har empatieer för.
Rätt intressant ändå att du om någon lyfter frågan..
Ska jag fylla på och berätta mer eller...
Ta hand om dig, kram Ronnie.

Shit va du skämmer ut dig här.
Ta en vit helg o nyktra till o be om ursäkt för den lilla amöba du är.
Du har världens finaste sk sambo, ta det lilla halmstrå som finns för er o lägg in dig för att bli av med alkoholen.
Du kommer aldrig att träffa en så fin kvinna mer i ditt pissliv

Take care !
Citera
2022-11-18, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Shit va du skämmer ut dig här.
Ta en vit helg o nyktra till o be om ursäkt för den lilla amöba du är.
Du har världens finaste sk sambo, ta det lilla halmstrå som finns för er o lägg in dig för att bli av med alkoholen.
Du kommer aldrig att träffa en så fin kvinna mer i ditt pissliv

Take care !

Ny i tråden, men kvinnomisshandlaren skriver alltså tråden?
Citera
2022-11-18, 18:20
Medlem
Citat:
Har aldrig i mitt liv lyft min hand eller på något sätt varit arg eller dum mot vare sig man eller kvinna. Ingen dumhet i form av misshandel eller liknande i hela mitt liv ens då mitt liv varit på spel.
Så kort och gott vems är då felet i det som påstås..
Inte tänkt måla faen på väggen men en sak som är säker..Hur mycket ska man i livet måste ta emot, spott, slag och pungsparkar.. nej jag tål allt, men som jag här kort och gott säger, kan hon denna där och min blivande fru vara "lite jobbig" ibland.
Men inte mer än att det är vi för alltid,kram.

Oj, du är duktigt fast i förnekelse. Rannsaka dig själv hörrö.

Att följa er relation är som att se en olycka i slowmotion, fullständigt vidrigt, men svårt att sluta titta.

Du byter ju fruntimmer en gång i kvarten! Hur många bröllop har du planerat de sista åren? Hur många har blivit av? Jo, noll, för ingen vill ha dig. Bara Madame Alkohol är din ständiga följeslagare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in