2022-11-18, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Ny i tråden, men kvinnomisshandlaren skriver alltså tråden?

Japp, förnekar o skyller ifrån sig. Pinsamt deluxe!
Citera
2022-11-18, 19:09
Medlem
Buskalles avatar
Hej.
Min spontana tanke är om det verkligen är huvudpersonen i denna tråd som skriver under nick Ronnie ? Eller är det som jag tror bara någon som vill skada vederbörande om det mot förmodan skulle vara han som skriver så är det bara att beklaga .
mvh. Buskalle
Citera
2022-11-18, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buskalle
Hej.
Min spontana tanke är om det verkligen är huvudpersonen i denna tråd som skriver under nick Ronnie ? Eller är det som jag tror bara någon som vill skada vederbörande om det mot förmodan skulle vara han som skriver så är det bara att beklaga .
mvh. Buskalle
Garanterat. Grammatiken och hans underliga skrivsätt är så typiskt Ronnie.
Citera
2022-11-18, 22:39
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Enligt domen/personundersökningen saknar GM sysselsättning, och konsumerar stora mängder alkohol. Det rimmar illa med de uppgifter i tråden som går ut på att personen driver ett framgångsrikt företag?
Citera
2022-11-18, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Enligt domen/personundersökningen saknar GM sysselsättning, och konsumerar stora mängder alkohol. Det rimmar illa med de uppgifter i tråden som går ut på att personen driver ett framgångsrikt företag?

Det är väl typ 10 år sen Savex las ner? Han har kvar bolaget, men det finns inte nån verksamhet/affärslokal.
Citera
2022-11-18, 23:04
Medlem
StigaSols avatar
Ups så försvann huvudpersonen i denna tråd, haha, kommer väl dyka upp igen. Tyvärr i såna här trasiga relationer dansar båda en tango som alltid slutar i en katastrof. Ingen vänder på en femöring, för det tar lååååång tid med medvetna val till förändringar. Sannolikheten lär inte vara stor, och båda tror att de starka känslorna är käääärlek, not! Men för all del, lycka till.
Citera
2022-11-19, 00:08
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss
Det är väl typ 10 år sen Savex las ner? Han har kvar bolaget, men det finns inte nån verksamhet/affärslokal.
Jag fick uppfattningen att bolaget i fråga skulle vara Gre*n T*ch Conc*pt (e)?
Citera
2022-11-19, 00:36
Medlem
Ettsjutrettons avatar
BO berättar under rättegången att GM kört bil mellan bostaden och Robertsfors, en halvtimmes bilfärd, för att handla. Detta efter att ha druckit en flaska sprit. BO blir arg för att GM kört rattfull och häller ut resterande sprit. Efter det minns inte BO vad som hände. Enligt åklagaren har sinnet då runnit på GM och han har misshandlat henne med bl a ett skohorn. BO är förälskad i GM och berättar själv, att hon p g a detta ej ”minns” vad som hänt. Närstående till BO berättar inför tingsrätten att de sedan tidigare tagit avstånd från BO, p g a hennes samröre GM.

Mycket tragiskt fall. Särskilt eftersom GM och BO nu verkar bo ihop igen.
Senast redigerad av Ettsjutretton 2022-11-19 kl. 00:38.
Citera
2022-11-19, 02:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Northpower73
Jag jobbar med en av dom! så jag vet mer än du tror! Och om du rannsakar dig själv, så måste du inse att det är bara du som splittrar och söndrar. Men har man inte bättre självinsikt än vad du har, så vet alla här inne att det bara är en tidsfråga innan du söndrar ännu mer.

Han försöker sig ju bara på att få det att låta som att han vet vem du är, även om det inte är troligt, för att "skrämmas" - känns det som. Vilken pajas till människa (R, inte du, du verkar vettig)
Citera
2022-11-19, 02:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss
Sök hjälp! Nu, innan det är försent! Sluta dricka, så har ni KANSKE en chans att få ett vettigt liv, vare sig ihop eller isär. Men som det är just nu så är det bara kaos o katastrof!

Det är bara fegisar som är rädda för förändring. Är du en fegis R?

Om man gått loss som han gjort så är det bortom reparation. Även om båda blir nyktra.

Dock hoppas man väl på att kvinnan i fråga skall kunna få stöd, hjälp och bli nykter osv. Då kommer inte R finnas på kartan. Om hon hittat sin självkänsla och balans
Citera
2022-11-19, 02:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnies
Inte se jag behöver fly min vän..
Men som svar så tager jag och frun en resa till varmare nejden i vår.

Men sluta svamla. Ingen blir imponerad av ditt rabblande. Åh, vilken poetisk och fantastisk själ är det sista man tänker.

Du sitter enbart och orbajsar. Ingenting betyder ett dyft.

Skaffa hjälp.
Citera
2022-11-19, 02:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnies
Har aldrig i mitt liv lyft min hand eller på något sätt varit arg eller dum mot vare sig man eller kvinna. Ingen dumhet i form av misshandel eller liknande i hela mitt liv ens då mitt liv varit på spel.
Så kort och gott vems är då felet i det som påstås..
Inte tänkt måla faen på väggen men en sak som är säker..Hur mycket ska man i livet måste ta emot, spott, slag och pungsparkar.. nej jag tål allt, men som jag här kort och gott säger, kan hon denna där och min blivande fru vara "lite jobbig" ibland.
Men inte mer än att det är vi för alltid,kram.

Wow, detta är riktigt obehagligt....

Nu läser säkert redan Z's anhöriga detta och har gjort allt de kan.. Upp till Z.

Men här avsades allt R's ansvar och Z är tydligen "lite jobbig ibland" - kräks i munnen.

Villig att gå så långt och ljuga för sig själv, verkligen tro någon annan går på det, upprätthålla en fasad trots överbevisad och samtidigt trycka till denna Z, BO.

Hoppas att R halkar ordentligt med sina foppatofflor nu när det är höst och halt, idag när vinlådan ska inhandlas

I'm out. Sjukt. Man blir ju rasande..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in