2022-11-16, 19:38
Medlem
Sorry råkade uppdatera domen 2 gånger . My bad!

Filerna från tinsrätten , R snackar rätt bra så han har 2 filer och jag tror dom är i ordning.

Annars är det Z, hennes barn, ex man och poliserna

Som man får lyssna på!

Som sagt hoppas det funkar!

Enjoy!
Citera
2022-11-17, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan13
Sorry råkade uppdatera domen 2 gånger . My bad!

Filerna från tinsrätten , R snackar rätt bra så han har 2 filer och jag tror dom är i ordning.

Annars är det Z, hennes barn, ex man och poliserna

Som man får lyssna på!

Som sagt hoppas det funkar!

Enjoy!

Domen kan jag läsa, men ljudfilerna funkar inte.
Citera
2022-11-17, 22:38
Medlem
Jag känner dina söner Ronnie! Jag kan säga till dig att dom är inte ett dugg nöjd med att ha en pappa som super och misshandlar kvinnor! Utan vakna upp från bubblan du lever i din parasit!!!
Citera
2022-11-18, 00:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Northpower73
Jag känner dina söner Ronnie! Jag kan säga till dig att dom är inte ett dugg nöjd med att ha en pappa som super och misshandlar kvinnor! Utan vakna upp från bubblan du lever i din parasit!!!
Känner och känner...-Du känner dom inte mer än långväga och med det vill kalla mig parasit..
Läs domen om misshandeln och så tar du och rannsaka dig själv. Jag och Z kommer fortsätta våra liv tillsammans och med det ha det bra som gifta.
Men att som du här utan insikt gör fördömma, är obra. Karma tillbaks "min vän" till dig som med illvilja vill splittra och Söndra.
Citera
2022-11-18, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnies
Känner och känner...-Du känner dom inte mer än långväga och med det vill kalla mig parasit..
Läs domen om misshandeln och så tar du och rannsaka dig själv. Jag och Z kommer fortsätta våra liv tillsammans och med det ha det bra som gifta.
Men att som du här utan insikt gör fördömma, är obra. Karma tillbaks "min vän" till dig som med illvilja vill splittra och Söndra.

När åker du på semester då?
Citera
2022-11-18, 09:17
Medlem
Citat:
Jag jobbar med en av dom! så jag vet mer än du tror! Och om du rannsakar dig själv, så måste du inse att det är bara du som splittrar och söndrar. Men har man inte bättre självinsikt än vad du har, så vet alla här inne att det bara är en tidsfråga innan du söndrar ännu mer.
Citera
2022-11-18, 13:32
Medlem
Citat:

Sök hjälp! Nu, innan det är försent! Sluta dricka, så har ni KANSKE en chans att få ett vettigt liv, vare sig ihop eller isär. Men som det är just nu så är det bara kaos o katastrof!

Det är bara fegisar som är rädda för förändring. Är du en fegis R?
Citera
2022-11-18, 15:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Siffermeister
När åker du på semester då?
Behöv inte stressa broder..
Citera
2022-11-18, 15:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss
Sök hjälp! Nu, innan det är försent! Sluta dricka, så har ni KANSKE en chans att få ett vettigt liv, vare sig ihop eller isär. Men som det är just nu så är det bara kaos o katastrof!

Det är bara fegisar som är rädda för förändring. Är du en fegis R?
När min vän inte alls, fegis är för fegisar..
Vi har det gött och livet leker..
Ba va snäll och kasta inge mer skit tack ❤
Citera
2022-11-18, 15:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss
Jo, RN. Men det är nog ett antal år sen han arbetat o gjort nån nytta. Nu är han mest en belastning för sin omgivning.
Har nog gett min omvärld mer än dom flesta i frågan om kärlek och stöd. -varför så nitisk och ond...
Citera
2022-11-18, 15:39
Medlem
Citat:
När min vän inte alls, fegis är för fegisar..
Vi har det gött och livet leker..
Ba va snäll och kasta inge mer skit tack ❤

Lovar du att aldrig mer lyfta din hand (el skohorn o eldgaffel) mot kvinnor igen? Eller ska du fortsätta att dricka o misshandla?
Citera
2022-11-18, 15:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Northpower73
Jag jobbar med en av dom! så jag vet mer än du tror! Och om du rannsakar dig själv, så måste du inse att det är bara du som splittrar och söndrar. Men har man inte bättre självinsikt än vad du har, så vet alla här inne att det bara är en tidsfråga innan du söndrar ännu mer.
Långt därifrån, inget splittrade utan bara ditt tycke och för mig..Bara ledsamhet i din svär. Vet vem du är och vill du att jag ska lyfta allt kring dig? Falsk ful och dum..Äh ta du nu och vakna till, -skaffa dig lite mer kärlek. Du är bara en av många som..har en sämre dagkram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in