2023-07-21, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaninlorten
Z verkar faktiskt fullkomligt galen. Skulle vara mörkrädd att bli vårdas av henne. Sen skriver hon från sin jobbmail- ingen bra look för hennes företag direkt.
Kan inte annat än hålla med föregående talare - blir mörkrädd
Citera
2023-07-23, 17:02
Medlem
Hur lyckas RN hitta dessa lättlurade kvinnor gång på gång?

De har skrivit sig hos ett par i Sävar. Hans nya kvinna har väl både jobb o bostad i södra Sverige, men ändå ska de flytta upp hit där de inte ens har ett eget boende på lång sikt? Hoppas hon bara tar tjänstledigt o hyr ut läggan i andra hand så att hon har nåt att återvända till när han börjar visa sitt rätta jag o superiet/bråken/misshandeln börjar.

Gå vid första slaget!
Citera
2023-07-23, 17:50
Medlem
Med tanke på vad Z skrev till R så undrar man ju verkligen vem av dom som är värst?

Han verkar ju blivit utsatt för stalking vilket han bla tar upp i ett inlägg....

Vet inte riktigt vad man ska tro på då han ändå verkar ha många vänner och många av dom har han kännt väldigt många år.
Hade han verkligen varit så hemsk borde han även förlorat dom.
Citera
2023-07-24, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss

De har skrivit sig hos ett par i Sävar. Hans nya kvinna har väl både jobb o bostad i södra Sverige, men ändå ska de flytta upp hit där de inte ens har ett eget boende på lång sikt? Hoppas hon bara tar tjänstledigt o hyr ut läggan i andra hand så att hon har nåt att återvända till när han börjar visa sitt rätta jag o superiet/bråken/misshandeln börjar.

Gå vid första slaget!

Ingen av dem verkar ha ett eget hem. De bor hemma hos vänner
Citera
2023-07-25, 14:48
Medlem
Om folk här inne bara visste vad R har skrivit till Z.. Ni kan alla sitta här inne och prata ner Z. Men det är bara en tidsfråga till han slår sin nya kvinna. Och ni kommer få äta upp varje ord ni skriver. Jag hoppas verkligen att ni också råkar ut för R
Citera
2023-07-25, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oidentifierad85
Om folk här inne bara visste vad R har skrivit till Z.. Ni kan alla sitta här inne och prata ner Z. Men det är bara en tidsfråga till han slår sin nya kvinna. Och ni kommer få äta upp varje ord ni skriver. Jag hoppas verkligen att ni också råkar ut för R
Råkar ut? Du önskar att folk ska bli misshandlade av Ronnie? Z är vuxen och trots sitt alkoholmissbruk ansvarig för hur hon skriver och uttrycker sig. Att Ronnie brukar uttrycka sig illa vet nog de flesta som läst hans fylleposter. Det är inget nytt.
Citera
2023-07-25, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oidentifierad85
Om folk här inne bara visste vad R har skrivit till Z.. Ni kan alla sitta här inne och prata ner Z.

Inga som behöver prata ner Z, det gör hos så bra på egen hand när hon från sin jobbmail (undrar vad VD för Seniorshop.se tycker om det) skickar de mail hon gjort (och förmodligen fler vi inte fått se) till en person hon vet kommer vara transparent.

"Du kan inte vara seriös med skräcködlan"

"Hur du än väljer att leva ditt liv så vet jag att du helst velat leva det med mig. Sorry men den den fula häxan, du är inte i den ligan. Blundar du när ni knullar"

Charmiga mail från sin jobbmail

Fick lust att författa ett mail till VD och fråga vad dom har för etiska riktlinjer men såg att hon skall avveckla sin franschise så det får vara ;-)
Citera
2023-07-25, 22:58
Medlem
Citat:

Gå vid första slaget!

Hoppas bara dom ordnar med sin egen försörjning så den där stackarn som äger huset inte får två gökungar till att mätta och hålla rena på sin bekostnad. Han verkar ha en liten dotter så man får väl önska att alla galenpannor håller sig borta. Inget barn skall behöva uppleva en galen Z på jakt efter J...
Citera
2023-07-28, 16:54
Medlem
Fler som hört rykten om att Z blivit av med körkortet pga rattfylla under våren och dömts till fängelse? Stämmer det eller är det bara rykten?
Citera
2023-07-28, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaninlorten
Fler som hört rykten om att Z blivit av med körkortet pga rattfylla under våren och dömts till fängelse? Stämmer det eller är det bara rykten?

”Det var i april som en kvinna i 50-årsåldern satte sig bakom ratten efter att ha druckit alkohol.

Under färden ska kvinnan ha framfört fordonet på ett trafikfarligt sätt. Detta eftersom hon framfört fordonet i en hög hastighet och genom att ha kört över i mötande trafiks körfält. Detta ska också ha lett till att mötande fordon har fått väja för att undvika en kollision.

– Jag märker att hon är på väg över på min vägbana, jag bromsar och viker ut i vägrenen för att det inte ska bli hända något. Jag upplever att hon kör ruskigt fort, sade ett vittne i förhör om händelsen.” Saxat ur VK.

En månad i fängelse för grov rattfylla. Tidigare ostraffad. 1,83 hade kvinnan blåst. Vet dock inte om det är Z.
Citera
2023-07-28, 18:33
Medlem
Citat:
En månad i fängelse för grov rattfylla. Tidigare ostraffad. 1,83 hade kvinnan blåst. Vet dock inte om det är Z.
Ingen träff på Lexbase så knappast.
Citera
2023-07-28, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elverina
Ingen träff på Lexbase så knappast.
Hur lång tid innan saker hamnar på Lexbase?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in