2022-11-18, 11:40
Medlem
holmiums avatar
Detta är en lag som beställts av agendasättarna/ kulturmarxisterna och som genomförts inom ramen av den av kommunister dominerade enpartistaten och skendemokratin Sverige

Denna och alla andra lagar som denna intresseklubb skapat skall skrotas.

Alla dessa lagar och regler handlar endast om att gynna en liten klicks maktambitioner och ekonomiska intressen.

Vi som inte tillhör den lilla klicken som vill bestämma över andra, förlorar på alla dessa lagar som aldrig gynnar den germanska majoritetsbefolkningen.
Citera
2022-11-18, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observerare
Man kan väl åtminstone säga att båda är lika goda kålsupare vad gäller att arrangera förutsättningarna för att mannen i vissa fall sedan begår övergrepp. En del män utsätts också för övergreppet, och brottet, falsk tillvitelse, av olika skäl, och en del kvinnor kommer undan med det, på grund av den nya lagen. Precis som advokaten befarar, även om hon mer formulerar det utifrån sitt advokatperspektiv; att oskyldiga män döms. Men jag är benägen att hålla med ministern, fler kvinnor får rättvisa idag. Man ska inte behöva acceptera att utsättas för brott, även om man delvis har stått för förutsättningarna.

Å ena sidan ska allt vara helt normalt o accepterat. Det är helt normalt att stoppa ditt finger i analen av tjejen för att hon ska få njuta extra mycket.
Å andra sidan om du efter detta penetrerar samma tjej i analen - då riskerar du fängelse..

Förr i tiden kunde kvinnorna bli våldtagna inom äktenskapet utan att mannen riskerade att straffas. Det hörde till. Kvinnan skulle göra sin ”plikt”. Blev man gravid var det inte frågan om abort.

Nuförtiden är rollerna tvärtom: mannen kan inte känna sig säker utan fyra ögonvittnen på plats.
Citera
2022-11-18, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasnaoki
100% snubbar som är rädda för att de inte förstår gränser i denna tråd. Slår vad om att ni alla har spänt fast en gagball alldeles för hårt och analknullat en ovillig ung och utsatt flicka.

Ni är alla äckliga, och detta är varför jag hatar män som grupp.

Det verkar som du faktiskt negligerar kvinnans intelekt.
Som vi alla vet kan omdömmet bli sämre efter att man använt berusningsmedel, hos både kvinnor och män.
Ibland kan det hända att man i ett sådant läge har sex med varandra, men med den lagstiftning som nu gäller så läggs altså ansvar på mannen att han skall förstå att kvinnan p.g.a dåligt omdömme har sex med honom. Nu har jag aldrig blivit anmäld men samtidigt sist jag hade sex i berusat tillstånd eller med en kvinna jag inte lever i ett förhållande med var på 80talet. Så det lär vara prespigerat.
Men under 80talet så hande det att man hade lite ågren från bägge parter efter en blöt fest som slutade med att man vaknade upp i en säng med en i vissa fall okänd kvinna eller nån man nog inte riktigt hade tänkt sig.
Som det är idag om 2 berusade människor har sex är det mannens uppgift att säkerställa att kvinnan inte är så berusad att hon har fått dåligt omdömme.
Jag skulle säga att det handlar om en rejäl nedvärdering av kvinnans möjligheter att ta ansvar för sig själv.
Citera
2022-11-18, 11:44
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
I grund och botten måste alla kvinnor yttra orden "Knulla mig", och alla män måste se till att dokumentera alla sex-akter från början till slut, lämpligen med video.

Tycker att advokaten har en hel del bra poäng.

Hur skulle de orden hjälpa dig om du inte har det inspelat.
Du måste dock ha hela samvaron inspelad, annars är det bara att säga att våldtäkten var senare.

Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Sluta ha sex med kvinnor är den enda garantin för att inte åka dit för (fabricerad) våldtäkt.

Du behöver ha samvaron inspelad för att motbevisa att du inte fingrade innanför trosorna.
Citera
2022-11-18, 11:44
Medlem
Roliga är att detta var exakt vad Alexander bard sa för 2-3 år sedan och fick massor kritik. Haha som vanligt är han före sin tid
Citera
2022-11-18, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 43dz
Trollkonto, vill bara ha reacts. Men ja du har helt rätt i att det är ett sätt att se på sex som inte har förankring i verkligheten.

Alla tjejer jag haft i mitt liv har gått igång
På tanken av att jag våldtar dom och använder dom som min sexdocka. Sluta tramsa, alla vet att kvinno r är
Såhär
Citera
2022-11-18, 11:47
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Män idag använder nog kvinnor mest som sexdockor kan jag tänka mig. Och bli de med barn får de göra abort!

HEJDÅ SVERIGE! Det är över nu!
Citera
2022-11-18, 11:47
Medlem
halaltarzans avatar
Ett råd till killar i svängen kan ju vara att montera kameror i lägenheten så det finns något som skyddar dem från att bli felaktigt anklagade i alla fall. Men det kanske inte räcker och kanske är ett brott i sig?

Är förövrigt så jävla nöjd med att det i princip är färdigraggat och färdigknullat för min del.
Citera
2022-11-18, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Slå på ljudinspelaren på mobilen före ni ska knulla en random brud. Problemet löst.

Det är inte tillåtet att smygbanda någon under akten. Men samtidigt ger det en lägre straff än en våldtäkt. Så det är ändå ett gott råd.
Citera
2022-11-18, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Ett råd till killar i svängen kan ju vara att montera kameror i lägenheten så det finns något som skyddar dem från att bli felaktigt anklagade i alla fall. Men det kanske inte räcker och kanske är ett brott i sig?

Är förövrigt så jävla nöjd med att det i princip är färdigraggat och färdigknullat för min del.

Ja, det är ett brott i sig, men så länge man inte sprider filmerna ger de böter - istället för fängelse för våldtäkt..
Citera
2022-11-18, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Män idag använder nog kvinnor mest som sexdockor kan jag tänka mig. Och bli de med barn får de göra abort!

HEJDÅ SVERIGE! Det är över nu!

Till skillnad från kvinnorna utomlands som inte FÅR göra abort? 🤔
Citera
2022-11-18, 11:53
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Roliga är att detta var exakt vad Alexander bard sa för 2-3 år sedan och fick massor kritik. Haha som vanligt är han före sin tid

Exakt. Den här videon med Navid och Alexander har bara 11 månader på nacken. Handlar om mycket som berör topic.

Könskriget är i full gång - Alexander Bard:

Citat:
"Skvaller och skitsnack är bevis i svenska domstolar." (hörsägensbevisning)

Citat:
Navid pratar med författaren och filosofen Alexander Bard om det stora könskriget, att den svenska rättsstaten dömer oskyldiga, om vem som är den riktiga fienden, om wokestädning, om behovet och intåget av postfeminismen, om skatteupproret och hur vi tränar våra ungdomar i att inte klara av något.

https://www.youtube.com/watch?v=ol9pH9oqv8E
Senast redigerad av WordWarrior 2022-11-18 kl. 11:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in