Citat:
Ursprungligen postat av
Klasnaoki
100% snubbar som är rädda för att de inte förstår gränser i denna tråd. Slår vad om att ni alla har spänt fast en gagball alldeles för hårt och analknullat en ovillig ung och utsatt flicka.
Ni är alla äckliga, och detta är varför jag hatar män som grupp.
Det verkar som du faktiskt negligerar kvinnans intelekt.
Som vi alla vet kan omdömmet bli sämre efter att man använt berusningsmedel, hos både kvinnor och män.
Ibland kan det hända att man i ett sådant läge har sex med varandra, men med den lagstiftning som nu gäller så läggs altså ansvar på mannen att han skall förstå att kvinnan p.g.a dåligt omdömme har sex med honom. Nu har jag aldrig blivit anmäld men samtidigt sist jag hade sex i berusat tillstånd eller med en kvinna jag inte lever i ett förhållande med var på 80talet. Så det lär vara prespigerat.
Men under 80talet så hande det att man hade lite ågren från bägge parter efter en blöt fest som slutade med att man vaknade upp i en säng med en i vissa fall okänd kvinna eller nån man nog inte riktigt hade tänkt sig.
Som det är idag om 2 berusade människor har sex är det mannens uppgift att säkerställa att kvinnan inte är så berusad att hon har fått dåligt omdömme.
Jag skulle säga att det handlar om en rejäl nedvärdering av kvinnans möjligheter att ta ansvar för sig själv.