Citat:
Ursprungligen postat av
snooper123
Kan bekräfta att man verkligen ska undvika one night stands.
2019 hade jag sex med en tjej. 2 gånger på en natt. Efteråt kysstes vi och allt var bra. Hon kramade mig när vi sågs i skolan.
Men helt plötsligt 5 dagar senare så skrev hon till mig att hon inte var vaken när vi hade sex. Vilket var en lögn såklart eftersom hon var vaken när vi hade sex för jag hade först pullat henne och vi hade kyssts.
Sen ändrade hon historian och sa att hon var full. Vilket inte heller var sant för när vi hade sex så var kl 5 på morgonen. Hon drack senast kl 23.
Men trots detta så blev jag kallad på förhör och det var en förundersökning i 2 månader. Det fanns inte ens bevis att vi hade haft sex. Förundersökningen las ner men folk trodde ju på henne. För liksom varför ska dom inte tro på henne? Jag förstår varför folk trodde på henne för varför ska hon ljuga om det?
Men det var exakt det hon gjorde... ljög.
Än idag vet jag inte varför hon ljög om det. Jag skulle aldrig kunna ha sex med någon mot deras vilja eller ifall dom inte är vakna.
Detta gjorde så att jag fick tillits-problem till tjejer.
Ha bara sex med folk som ni träffat under lång tid. Ha aldrig sex efter eller under en fest.
Mvh
Det finns många orsaker varför en kvinna kan ljuga i efterhand.
- hon kanske vill ha en relation, men mannen är inte intresserad?
- hon skäms för att hon legat under sin nivå?
- hon pratar med sina kompisar som övertygar henne om att hon är ett offer?
- hon har en pojkvän o ångrar/skäms för att hon var otrogen?
- hon vill visa sin makt?
- hon lider av psykiska besvär?
- hon har knarkat bort sin hjärna?
- hon vill ha pengar i form av skadestånd?
- hon vill berätta att hon minsann har legat med en mäktig man, men skäms samtidigt att vara endast en av många likasinnade?
Det finns många skäl för viss typ av kvinnor att ljuga. De utan ryggrad o rättspatos ska man undvika som pesten.