Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Du verkar inte förstå att det kan vara väldigt njutningsfullt att ha vanligt vaginalt sex samtidigt som mannen har ett finger därbak. Det är inte i närheten av samma sak som att ha analsex med kuk, och det är naturligtvis storleksskillnaden som spelar in.
Ja men då är vi ju där igen och pratar om vad som hänt innan och om dom pratat om analsex och igen allt där runt om kring för är det 2 eller 3 fingrar i rumpan och han tar ut kuken från fittan och börjar smörja in den med glidmedel så tror hon att vad är på gång att hända? Samspel hjärtat.

Jag har aldrig ens försökt trycka in min kuk i rumpan på en tjej utan uppvärmning och glidmedel och vill inte låta skrytsam men tror inte ens det är möjligt och låter ju lite smärtsamt även för min kuk.

Är han en sadist som tänder på att skada henne och bara köra in den så verkar det konstigt för mig att han direkt slutar vid nej. Något har gått snett här. Det krävs inget våld, inga bevis och nu räcker det inte heller att sluta vid nej utan män skall kunna läsa tankar. Du och jag är vuxna så det kanske är en baggis för oss men du kommer väl själv ihåg hur det var när man var 19 och sprängkåt.