2022-11-21, 00:55
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag kan ju inte direkt tolka nånting annat ur det du skriver. Jag har efterfrågat en förklaring eftersom du påstår att jag missat poängen. Det verkar inte finnas någon förklaring, och då blir slutsatsen att du tycker att mannens agerande är ett OK förfarande.

Ja, om man avbryter akten när kvinnan ber om att man ska sluta så är det ju en jävligt tydlig indikation på att allt har gått rätt till.
Citera
2022-11-21, 01:01
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Du verkar inte förstå att det kan vara väldigt njutningsfullt att ha vanligt vaginalt sex samtidigt som mannen har ett finger därbak. Det är inte i närheten av samma sak som att ha analsex med kuk, och det är naturligtvis storleksskillnaden som spelar in.

Ja men då är vi ju där igen och pratar om vad som hänt innan och om dom pratat om analsex och igen allt där runt om kring för är det 2 eller 3 fingrar i rumpan och han tar ut kuken från fittan och börjar smörja in den med glidmedel så tror hon att vad är på gång att hända? Samspel hjärtat. Jag har aldrig ens försökt trycka in min kuk i rumpan på en tjej utan uppvärmning och glidmedel och vill inte låta skrytsam men tror inte ens det är möjligt och låter ju lite smärtsamt även för min kuk. Är han en sadist som tänder på att skada henne och bara köra in den så verkar det konstigt för mig att han direkt slutar vid nej. Något har gått snett här. Det krävs inget våld, inga bevis och nu räcker det inte heller att sluta vid nej utan män skall kunna läsa tankar. Du och jag är vuxna så det kanske är en baggis för oss men du kommer väl själv ihåg hur det var när man var 19 och sprängkåt.
Citera
2022-11-21, 01:06
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Du verkar inte förstå att det kan vara väldigt njutningsfullt att ha vanligt vaginalt sex samtidigt som mannen har ett finger därbak. Det är inte i närheten av samma sak som att ha analsex med kuk, och det är naturligtvis storleksskillnaden som spelar in.

Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja men då är vi ju där igen och pratar om vad som hänt innan och om dom pratat om analsex och igen allt där runt om kring för är det 2 eller 3 fingrar i rumpan och han tar ut kuken från fittan och börjar smörja in den med glidmedel så tror hon att vad är på gång att hända? Samspel hjärtat. Jag har aldrig ens försökt trycka in min kuk i rumpan på en tjej utan uppvärmning och glidmedel och vill inte låta skrytsam men tror inte ens det är möjligt och låter ju lite smärtsamt även för min kuk. Är han en sadist som tänder på att skada henne och bara köra in den så verkar det konstigt för mig att han direkt slutar vid nej. Något har gått snett här. Det krävs inget våld, inga bevis och nu räcker det inte heller att sluta vid nej utan män skall kunna läsa tankar. Du och jag är vuxna så det kanske är en baggis för oss men du kommer väl själv ihåg hur det var när man var 19 och sprängkåt.

Nu pratar ni om enskilda sexakter.
Det är inte intressant om ni inte överväger amerikanska delstatslagar där just enskilda akter har olika straffvärden.
"vilket är bäst; en burk coca-cola i röven, eller pepsi?"
Citera
2022-11-21, 07:09
Medlem
shaktas avatar
Mitt tips är väl att undvika feminister, vänstertjejer, (veganer, miljöaktivister samt tjejer med näsrinar).

Sen får man avgöra vad det är för tjej.
Är det en tjej som nekat digj och visat NOLL intresse sju gånger på krogen innan, ska du kanske inte försöka igen senare när hon är på plakatfull.
Citera
2022-11-21, 07:16
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Blev de? Har du någon som helst koll på statistik gällande våldtäkt?
Sen vet jag inte vilka du refererar till med "ni feminister".

Någonting som är rätt absurt här är att en man som utger sig för att vara en man som är emot våldtäkter tycker att samtyckeslagen är helt onödig. Det enda det visar är att du och andra här skiter i brottet våldtäkt, för det drabbar inte er. Tragiskt kan man tycka, men det visar att samtyckeslagen är nödvändig.
Du har uppenbarligen ingen koll och saknar dessutom läsförståelse. Efter samtyckeslagen infördes och ni feminister omdefinierade begreppet våldtäkt så blev så klart fler dömda. Även om siffrorna så klart pekade uppåt redan innan på grund av den omfattande invandringen från länder där folk tenderar att vara mer våldtäktsbenägna. Denna typ av invandring är något som ofta påhejats av folk som kallar sig feminister.
Citera
2022-11-21, 07:34
Medlem
Citat:
Man kan bli våldtagen varje gång man går utanför dörren också.

Yes. På betydligt fler sätt än du trodde var möjliga.

Hört talas Eye-raping?
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=eye%20raping

I Australien ska nån nattklubb att slänga ut personer som stirrar på tjejer för att minska risken för you know what
Citera
2022-11-21, 08:38
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Ja, om man avbryter akten när kvinnan ber om att man ska sluta så är det ju en jävligt tydlig indikation på att allt har gått rätt till.

Men då tycker du att det är en bra idé att påbörja analsex utan att du har kollat av INNAN att kvinnan faktiskt vill?
Min åsikt är då att man bör kolla av innan när det gäller analsex, dels då det är en ganska särskild akt, och dels för att det är svårt att se hur personen reagerar om man kör bakifrån.
Senast redigerad av Moment22x22 2022-11-21 kl. 08:47.
Citera
2022-11-21, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DETONERADE.DROMMAR

En främling är ett hot tills motsatsen bevisats, något som höll våra förfäder vid liv från stenåldern fram tills idag. Vi borde ju bli smartare med tiden inte dummare.

Men den processen som startats för att befästa en konstruerad alienation mellan könen går på tvären mot hur våra förfäder agerade. De aktade sig för yttre hot. Nu sitter folk och rädda för inre hot.

Citat:
Fördjävligt att inte alla tycker så.

Men många tar till alkoholen för att inte behöva tänka på all indoktrinering som hindrar dem från naturliga kontakter.
Citera
2022-11-21, 09:12
Medlem
heggeness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenspam
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/advokatens-rad-till-unga-man-undvik-one-night-stands-pa-fyllan

SVT har klippt bort väsentliga resonemanget gällande om båda parter är berusade så används kvinnans berusning alltid som en del av rekvisit för att det varit en utsatt situation. Medan mannens berusning aldrig kan användas som ursäkt.
Rekommendationen blir därför att män inte ska ha sex på fyllan.

Debatten kan ses i i sin helhet här.
https://www.svtplay.se/video/37409613/sverige-mots/sverige-mots-sasong-3-16-nov-20-00-1?position=2572&id=jq1Gq17

Vad tycker ni om diskussionen?

Det är väl rätt rimligt ändå, merparten av alla övergrepp sker just av män på fyllan.
Citera
2022-11-21, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenspam
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/advokatens-rad-till-unga-man-undvik-one-night-stands-pa-fyllan Vad tycker ni om diskussionen?

Advokaten verkar tagen av näthatet anger sexpressen
https://www.expressen.se/tv/nyheter/nathat-mot-advokat-efter-orden-om-sex-pa-fyllan/

Varför märks inget näthat mot advokaten i tråden på Flashback?

Vilka näthatar mot advokaten? Vilka är deras utgångspunkter?
Citera
2022-11-21, 09:31
Medlem
-Tesla-s avatar
Sex är trevligt så länge både är nöjda. Men idag används det gamla sexet för att straffa mannen. Tex vid separation, svartsjuka, ånger etc. De som verkligen blir våldtagna får sällan rätt.
Citera
2022-11-21, 09:33
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Men då tycker du att det är en bra idé att påbörja analsex utan att du har kollat av INNAN att kvinnan faktiskt vill?
Min åsikt är då att man bör kolla av innan när det gäller analsex, dels då det är en ganska särskild akt, och dels för att det är svårt att se hur personen reagerar om man kör bakifrån.

Har du någonsin tagit en man på penis utan att fråga honom först att det är OK? I sådana fall har du ju begått åtminstone ett sexuellt ofredande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in