2022-11-18, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Familyunited
Du har ingen aning om nåt det är uppenbart. Socialtjänsten har skadat människor i årtionden. De tar livet av både barn och vuxna. Det som krävs är just att stoppa tystnaden. Inga barn kommer hem någonsin vad är det du inte förstår. De lämnar aldrig hem något barn. Vi ska rädda våra barn. Kan du förstå
Vi vuxna har skadat barn i urminnes tid. Som flera skriver så är ju lilla hjärtat ett bevis på att dina teorier inte stämmer. Jag tycker din historia är ledsam. Och av det du säger så förstår jag inte varför socialtjänsten har tagit dina barn. Men när du säger att soc kidnappar 10000-tals barn, då ljuger du ju? Om detta stämmer så är 9997 rätt beslut!!!
Och nu ska jag berätta något som också är helt sant för dig Sofia Palm
Tom Lutmark har ingen på sin sida i hans hemtrakter. Inte ens bönderna/grannarna eller hans närmaste familj tycker att han har rätt..Om du vill komma någonstans med din kamp bör du ta avstånd direkt från hans dårskap..Hans djur tror jag kommer tillhöra Länsstyrelsen inom kort. Han har ingen som ställer upp längre, då han tycker alla utan han själv..lider av okunskap! Han tycker ju även att du Fia, ska dansa efter hans pipa. En jävligt självgod herre är mrLutmark! Hur kan du som driver en kamp för dina barn.. Sammarbeta med en militär som har psykisk ohälsa och har blivit intagen av insatsstyrkan? 90% av fallen som Tom tar upp är ju direkt olämpliga att handskas med barn och djur.. Det biter inte på mig att kalla mig lögnare eller att jag har okunskap. Om du ska visa dig seriös bör du också förklara om du tycker Lutmark gör rätt.. Att utan fakta ta sig an människor mot myndigheter. Ska man vara seriös måste man vända på myntet….eller?
2022-11-18, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselassefrasse
Snälla du. Hur insatt är du? Lilla hjärtat då tex?

Jag är väldigt insatt. Kolla www.familyunited.se. Esmeralda (Lilla Hjärtat) bodde hemma med sina missbrukande föräldrar i 6 månader. Det gjordes en stor mängd anmälningar om oro av oroliga nära familjen men Norrköpings socialtjänst åkte aldrig dit för att skydda flickan.

IVO fann mycket allvarliga brister i Norrköping kommuns socialtjänst gällande deras hantering och att faktiskt kommunen i stort medverkade till att ingen skyddade flickan så hon dog. Indirekt var därför kommunen fullt ansvariga för att hon dog.

När du inget vet var tyst. Sluta skydda människor som medverkar till psykisk tortyr i landet som leder till att barn och vuxna dör. Skäms
2022-11-18, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpiffTheSpaceman
Så bra att Family United inte tycker det Lutmark hittar på att ni tycker.

Jag pratar med Tom men hinner inte se alla hans klipp. Han är sin egen person och det han säger får han stå för. Det jag säger står jag för alltid. Tom är modig och vill rädda alla utsatta. Han kämpar som ett djur för att hjälpa alla de som är skadade av samhället. Vad gör du?
2022-11-18, 09:44
Medlem
Citat:
Aldrig? Esmeralda Gustafsson.

Ja exakt hon (Lilla Hjärtat) dog av socialtjänstens inkompetens och ansvarslösthet som så många andra har gjort.

Snälla utbilda dig innan du kommer med fräcka okunniga anklagelser.
2022-11-18, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
På en live på TT för ett tag sedan sade vakterna som jobbade på socialkontoret till "Family United" att sluta filma, pga av att det fanns människor där som har skyddad identitet av en orsak
trots detta fortsatte "Sofia Palm" att filma, gapa och skrika

det är så respektlöst , så jag undrar varför Family United kräver respekt när dom själva tror sig kunna göra vad dom vill utan konsekvens?

lev som ni lär eller kryp tillbaka till den sten ni bor under

Du ljuger. När vi besökte Farsta och socialnämnden i Stockholm filmade jag ingen utom migsjälv. Denna socialnämnd tar heller inte något ansvar utan väljer att hänvisa till en annan myndighet (IVO och JO) som heller inte tar ansvar. Ta reda på antal anmälningar dit och hur många nedlagda så får du svart på vitt hur illa det är.
2022-11-18, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zrobo
Ja, den frågan vill jag också ha svar på. I ett klipp står Lutmark och pratar om att vi ska köpa knäppgöken John Bouvin bok. Han tycker vi ska skippa bistånd till Afrika, det är bättre att lejonen äter upp barnen. Sen tycker han att homosexualitet är en sjukdom. Och du Sofia Palm som står upp för barnen.. Tycker du inte själv det är ganska sjukt? Är det rätt att de afrikanska barnen ska bli uppätna?? Jag fattar att du inte har koll på alla galenskap från herr Lutmark, men nu har du info iaf.. Och Han granskar myndigheter, men inte dom han hjälper😂😂😂😂😂😂 Lampan är tänd, men ingen verkar vara hemma..

Okej vänligen bevisa din propaganda. Du är väldigt lik socialarbetare i din retorik många subjektiva åsikter. Vart är bevisen?
2022-11-18, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Mängder av de ärenden Tom tar upp är ärenden där människor dömts till djurförbud för att de utsatt sina djur för djurplågeri . En av kvinnorna han hjälper har haft sjukersättning hela vuxna livet och blivit av med djur , där finns det fantasier om att det ska bli ersättning för förlorad inkomst genom att inge stämningar .
Ingen myndighet har lyssnat på eller ändrat någonting när det gjorts demonstrationer tidigare av diverse grupperingar , kommer inte att ske något denna gång heller.

Vänta och se vad som kommer ske. Tidigare var vi inte den grupp vi är nu. Bara vänta
2022-11-18, 10:09
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Så bra att Family United inte tycker det Lutmark hittar på att ni tycker.
Är din historia lika verklighetsfrånvarande som Toms så förstår jag varför ingen tar dig på allvar.
Jag känner Tom sen lång tid tillbaka. Hans verklighet stämmer ju inte med verkligheten alla andra ser. Han har ju blivit helt galen. Ser ni inte han är sjuk och behöver hjälp?
Hans far var en hedersman. En riktig kämpe som levde för djuren. Hade en kontroll som hittade två skitfel som rättades till på några timmar.Att påstå det tragiska som hände beror på det är ju bara pinsamt. Kontrollanten är säkert inte den bästa men finns gränser.
Kolla upp fakta, så ser man ju att allt han påstår är lögner. Att han målar upp en bild av sig själv som någon gud som kan och vet allt är ju bara pinsamt. Han är ingen bonde och har ingen kunskap om djur. Ser ni inte det själva? Är aldrig hemma så grannar får göra det nödvändigaste för djuren ska ha det hyfsat. Kan ärligt säga att 99% av det han säger är lögner. Det vet alla som känner till familjen. Han kan lura sina internet vänner som tror på hans lögner. Men kolla fakta så ser man direkt han är sjuk.
2022-11-18, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Familyunited
Okej vänligen bevisa din propaganda. Du är väldigt lik socialarbetare i din retorik många subjektiva åsikter. Vart är bevisen?
https://m.youtube.com/watch?v=eaRlZP-0qNs
2022-11-18, 11:09
Medlem
Citat:
https://m.youtube.com/watch?v=eaRlZP-0qNs
https://m.youtube.com/watch?v=HPv6w26U6vs
2022-11-18, 11:55
Medlem
Citat:
https://m.youtube.com/watch?v=HPv6w26U6vs

Det där med lejonföda är ju en annan person som påstår att denna John har sagt. Men jag har ingen direkt koll på den där John så kommer inte försvara honom.
2022-11-18, 11:58
Medlem
Citat:
Det är ju precis bevisen jag är påpekar. Kollar ni någon bakgrundsfakta på människor ni hjälper? Och när ni hänger ut människor med bild, namn och adress.. Vill ni att någon ska ta deras liv, eller hur tänker ni där? Svara på dom lätta frågorna med sanning, så lämnar jag er i fred… P.s Jag är inte det minsta rädd för varken myndigheter eller er. Precis som du, får jag ha en åsikt… Hota och hänga ut människor är ju er taktik och signum. Nu försöker du även hota mig, för att jag tycker annorlunda?? Inte så smart gjort om ni vill ha folket med er..

Vem är du då? Sitta och kasta skit på människor bakom ett hemligt konto är inte värdigt. De människor som Tom hänger ut utövar psykiskt våld not människor.

Vad menar du med bakgrundsfakta, du måste ju mena det som de lögnaktiga myndigheterna har skrivit då eller?

PS det finns säkerligen tjänstemän eller andra anställda från staten som inte ljuger eller är korrupta. Dessa har vi tyvärr inte råkat ut för

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in