2022-11-16, 12:56
Medlem
SpiffTheSpacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Familyunited
Jag ska prata med honom. Du har rätt

Bra.
2022-11-16, 13:06
Medlem
DayNites avatar
På en live på TT för ett tag sedan sade vakterna som jobbade på socialkontoret till "Family United" att sluta filma, pga av att det fanns människor där som har skyddad identitet av en orsak
trots detta fortsatte "Sofia Palm" att filma, gapa och skrika

det är så respektlöst , så jag undrar varför Family United kräver respekt när dom själva tror sig kunna göra vad dom vill utan konsekvens?

lev som ni lär eller kryp tillbaka till den sten ni bor under
Senast redigerad av DayNite 2022-11-16 kl. 13:08.
2022-11-16, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpiffTheSpaceman
Fråga: Menar Family United att svenska myndigheter omhändertar barn för att ge barnen till homosexuella par?

Bakgrund: Den 18 oktober 2022 har Tom Lutmark postat en länk på Facebook. Länken går till en artikel om homosexuella par som nekas att adoptera barn. Lutmark skriver:

”Kolla propagandan!!!! Ingen skriver var barnen kommer ifrån….. De tas från sina mammor vid födseln….😡👿 Eller när som helst…[…] Kolla FAMILY UNITED!!!”
Ja, den frågan vill jag också ha svar på. I ett klipp står Lutmark och pratar om att vi ska köpa knäppgöken John Bouvin bok. Han tycker vi ska skippa bistånd till Afrika, det är bättre att lejonen äter upp barnen. Sen tycker han att homosexualitet är en sjukdom. Och du Sofia Palm som står upp för barnen.. Tycker du inte själv det är ganska sjukt? Är det rätt att de afrikanska barnen ska bli uppätna?? Jag fattar att du inte har koll på alla galenskap från herr Lutmark, men nu har du info iaf.. Och Han granskar myndigheter, men inte dom han hjälper😂😂😂😂😂😂 Lampan är tänd, men ingen verkar vara hemma..
2022-11-16, 14:15
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Fråga: Menar Family United att svenska myndigheter omhändertar barn för att ge barnen till homosexuella par?

Bakgrund: Den 18 oktober 2022 har Tom Lutmark postat en länk på Facebook. Länken går till en artikel om homosexuella par som nekas att adoptera barn. Lutmark skriver:

”Kolla propagandan!!!! Ingen skriver var barnen kommer ifrån….. De tas från sina mammor vid födseln….😡👿 Eller när som helst…[…] Kolla FAMILY UNITED!!!”
De här har blivit drabbade av hat pga bla det. Två pappor med adopterade barn.
”En fin artikel om en annorlunda familj har slutat i en hatstorm.
Artiklar på internationella plattformar påstår att Sverige har kidnappat ett muslimsk barn och gett det till John och Johan Valencia.
– Det är fruktansvärt obehagligt, och det känns orättvist att ett barn ska behöva vara föremål för den här typen av falsk propaganda, säger John.”

”Det påstås att den svenska staten har kidnappat ett muslimskt barn - och gett det till Johan och John.
– Vi är självklart otroligt frustrerade och förbannade över att någon väljer att göra såhär mot vår dotter. Det är hon som är mest utsatt, det är henne de är ute efter. Det är otroligt obehagligt.”

”Bland de stora medier som har spridit lögnen om John och Johan finns Al Jazeera, som är den största tv-kanalen i arabvärlden, och Turkiets nationella kanal TRT. I Sverige sprids ryktena enligt Sydsvenskan i Facebook-grupper och på svensk-arabiska sajten Aktarr, som nu har gått ut med en rättelse.”

Det är alltså som jag tidigare har skrivit onda muslimska organisationer som utnyttjar de här barnen i Sverige. De gör det för att sprida hat mot Sverige. Och hat mot Sveriges ickemuslimska befolkning.
De vill skapa förvirring, otrygghet, våld och upplopp.
Allt i Allahs namn.
En mycket farlig utveckling. Ett smakprov på det fick vi se i påskupploppen i år.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/RGjj9r/global-hatstorm-mot-john-och-johan-efter-aftonbladets-artikel
Senast redigerad av Lillamig72 2022-11-16 kl. 14:41.
2022-11-16, 20:35
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
De här har blivit drabbade av hat pga bla det. Två pappor med adopterade barn.
”En fin artikel om en annorlunda familj har slutat i en hatstorm.
Artiklar på internationella plattformar påstår att Sverige har kidnappat ett muslimsk barn och gett det till John och Johan Valencia.
– Det är fruktansvärt obehagligt, och det känns orättvist att ett barn ska behöva vara föremål för den här typen av falsk propaganda, säger John.”

”Det påstås att den svenska staten har kidnappat ett muslimskt barn - och gett det till Johan och John.
– Vi är självklart otroligt frustrerade och förbannade över att någon väljer att göra såhär mot vår dotter. Det är hon som är mest utsatt, det är henne de är ute efter. Det är otroligt obehagligt.”

”Bland de stora medier som har spridit lögnen om John och Johan finns Al Jazeera, som är den största tv-kanalen i arabvärlden, och Turkiets nationella kanal TRT. I Sverige sprids ryktena enligt Sydsvenskan i Facebook-grupper och på svensk-arabiska sajten Aktarr, som nu har gått ut med en rättelse.”

Det är alltså som jag tidigare har skrivit onda muslimska organisationer som utnyttjar de här barnen i Sverige. De gör det för att sprida hat mot Sverige. Och hat mot Sveriges ickemuslimska befolkning.
De vill skapa förvirring, otrygghet, våld och upplopp.
Allt i Allahs namn.
En mycket farlig utveckling. Ett smakprov på det fick vi se i påskupploppen i år.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/RGjj9r/global-hatstorm-mot-john-och-johan-efter-aftonbladets-artikel

De här männen ligger bakom allt hatpropaganda mot Sverige. Och mot Sveriges ickemuslimska befolkning.

”Tidigare drev Moustafa El-Sharqawy en annan sajt som hette Shuounarabia. Under det syriska inbördeskriget spred han våldsam propaganda som sympatiserade med IS och al-Qaida.
Shuounislamiya som betyder Islamiska angelägenheter har sedan starten 2016 spridit islamistisk propaganda från olika delar av världen med fokus på Frankrike, USA, Norge och Sverige. I början av december intensifierade han sina skrivelser om Sverige.”
https://www.expressen.se/nyheter/har-ar-mannen-bakom-kampanjen-mot-sverige/
Senast redigerad av Lillamig72 2022-11-16 kl. 20:45.
2022-11-17, 19:23
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullmoster
Men de bor väl inte tillsammans nu? Måste finnas någon mer anledning till att hon inte anses lämplig…

Hon verkar ju psykiskt sjuk. Kan någon bekräfta?
2022-11-17, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
På en live på TT för ett tag sedan sade vakterna som jobbade på socialkontoret till "Family United" att sluta filma, pga av att det fanns människor där som har skyddad identitet av en orsak
trots detta fortsatte "Sofia Palm" att filma, gapa och skrika

det är så respektlöst , så jag undrar varför Family United kräver respekt när dom själva tror sig kunna göra vad dom vill utan konsekvens?

lev som ni lär eller kryp tillbaka till den sten ni bor under

Jag filmar ingen som säger att de inte vill bli filmade. Så är det. Sluta ljug som en socialhandläggare
2022-11-17, 22:33
Medlem
Citat:

Nej det har Familyunited eller jag aldrig sagt. Däremot säger jag att staten lämnar barnen hos olämpliga människor som inte tar hand om barnen på ett lämpligt sätt tvärtom.

Det kan finnas vissa fosterhem som är okej. Men de är inte barnens föräldrar de ska bara viss tid ta hand om barnen inte leva på barn som många gör idag. Sjukt system.

Vänta tills alla kommer får ni se
2022-11-17, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zrobo
Håller med om varenda ord du skriver…
Vad är tanken med allt? Är tanken att Fia ska bli socialminister och Tom jordbruksminister?
Sen att hänga ut människor till höger och vänster.. Tom borde väl veta bättre om psykisk ohälsa? Att kommentera någons utseende, intelligens eller status är horribelt och genuint elakt. Han terroriserar ju varenda en han träffar. Han har ju sagt att Länsstyrelsen drev hans far till självmord. Nu är han ju inte ett skit bättre själv?? En uppmaning till Tom, Fia och alla andra runt i kring. Gå och prata med en psykolog och försök få ordning på era liv. Då slipper ni myndigheter. Då kommer barnen, djuren och det normala nätverket tillbaka. Umgås ni med likasinnade, så kommer ni vara bittra resten av era liv! Jag har aldrig träffat Tom eller Fia och jag är övertygad om att de vill väl.. Men deras liv har gått i kras av tragiska händelser. Fast det här leder inte till något gott, utan bara till mer mörker…

Du har ingen aning om nåt det är uppenbart. Socialtjänsten har skadat människor i årtionden. De tar livet av både barn och vuxna. Det som krävs är just att stoppa tystnaden. Inga barn kommer hem någonsin vad är det du inte förstår. De lämnar aldrig hem något barn. Vi ska rädda våra barn. Kan du förstå
2022-11-17, 22:54
Medlem
SpiffTheSpacemans avatar
Citat:
Du har ingen aning om nåt det är uppenbart. Socialtjänsten har skadat människor i årtionden. De tar livet av både barn och vuxna. Det som krävs är just att stoppa tystnaden. Inga barn kommer hem någonsin vad är det du inte förstår. De lämnar aldrig hem något barn. Vi ska rädda våra barn. Kan du förstå

Aldrig? Esmeralda Gustafsson.
2022-11-17, 22:58
Medlem
SpiffTheSpacemans avatar
Citat:
Nej det har Familyunited eller jag aldrig sagt. Däremot säger jag att staten lämnar barnen hos olämpliga människor som inte tar hand om barnen på ett lämpligt sätt tvärtom.

Det kan finnas vissa fosterhem som är okej. Men de är inte barnens föräldrar de ska bara viss tid ta hand om barnen inte leva på barn som många gör idag. Sjukt system.

Vänta tills alla kommer får ni se

Så bra att Family United inte tycker det Lutmark hittar på att ni tycker.
2022-11-18, 01:05
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:

Snälla du. Hur insatt är du? Lilla hjärtat då tex?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in