2022-11-18, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag trodde hela grejen med detta var att dom plockade och odlade allt själva. Men dom köper allt på Willys. - Känner mig lurad.
Jag odlar fasen mer än vad dom gör

OF är en sida där man säljer bilder och videos på sig själv. Naket typ.

Ah! En porrsida. Är inte kokboken som kommer en slags porrbok? Melina ska ju visa sig naken men det skrivs om till sensualism eller vad det var. Alla gubbar som någonsin snackat om tantra är alltid superäckliga och slemmiga- Solomon nu då och sen! Var inte han bästa vän med den där ihåliga dåren Vlad som recenserade 11 åriga tjejers kroppar på TikTok?
Citera
2022-11-18, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canaribird
Ah! En porrsida. Är inte kokboken som kommer en slags porrbok? Melina ska ju visa sig naken men det skrivs om till sensualism eller vad det var. Alla gubbar som någonsin snackat om tantra är alltid superäckliga och slemmiga- Solomon nu då och sen! Var inte han bästa vän med den där ihåliga dåren Vlad som recenserade 11 åriga tjejers kroppar på TikTok?

Ja dom är buksvågrar Melina var ju ihop med Vlad innan Solomon/ Salomon ( Haha jag glömmer hela tiden bort vad människan heter) Tantra är väl ett finare ord för porr. Nu är dom inte där än men det kommer nog. Det var väl S som låg bakom Youtube huset för några år sedan där dom träffade Vlad och Moa
Senast redigerad av Tarmstuvning 2022-11-18 kl. 10:15.
Citera
2022-11-18, 16:38
Medlem
Citat:
Ja dom är buksvågrar Melina var ju ihop med Vlad innan Solomon/ Salomon ( Haha jag glömmer hela tiden bort vad människan heter) Tantra är väl ett finare ord för porr. Nu är dom inte där än men det kommer nog. Det var väl S som låg bakom Youtube huset för några år sedan där dom träffade Vlad och Moa

Men usch vilka äckel! Alltså verkligen kräks. Varför vill Melina hänga med de här dårarna, hon verkar ju driftig och snäll. Vlad har verkligen INGEN hjärna. Solomon eller FREDDE!!! Är ju ett riktigt slemmo. Tänk dig honom om 20 år, med flyende hårfäste och en sån liten råttsvans till hårtofs längst bak på hjässan, intresserad av porr och unga tjejer. Ewww
Citera
2022-11-18, 16:47
Medlem
Wooqiprwos avatar
Är det bekräftat att Melina ska vara naken i kokboken eller är det en trådsanning?

Och inte heter han väl Salomon? Eller btw heter han ju inte Solomon heller för officiellt heter han Andreas.
Citera
2022-11-18, 16:51
Medlem
Citat:
Men usch vilka äckel! Alltså verkligen kräks. Varför vill Melina hänga med de här dårarna, hon verkar ju driftig och snäll. Vlad har verkligen INGEN hjärna. Solomon eller FREDDE!!! Är ju ett riktigt slemmo. Tänk dig honom om 20 år, med flyende hårfäste och en sån liten råttsvans till hårtofs längst bak på hjässan, intresserad av porr och unga tjejer. Ewww

Mm..Och alltid flottigt hår.. Ja precis. Finns en viss typ av killar man passar sig för. Han är en sådan. Fattar inte heller vad Melina ser hos honom men hon verkar va den som fastnar för *B kändisar*
Han och Vlad var väl intressanta på Youtube? Men allt varar som sagt inte för evigt. Även dessa *boys* blir äldre. Vi får väl se vad dom hittar på framöver? Nu tycker jag deras kanal mer går på styrfart.
Får se om dom startar upp sin orgie-kult i sommar? Nu i vinter händer nog ingenting.
Citera
2022-11-19, 10:31
Medlem
Citat:
Mm..Och alltid flottigt hår.. Ja precis. Finns en viss typ av killar man passar sig för. Han är en sådan. Fattar inte heller vad Melina ser hos honom men hon verkar va den som fastnar för *B kändisar*
Han och Vlad var väl intressanta på Youtube? Men allt varar som sagt inte för evigt. Även dessa *boys* blir äldre. Vi får väl se vad dom hittar på framöver? Nu tycker jag deras kanal mer går på styrfart.
Får se om dom startar upp sin orgie-kult i sommar? Nu i vinter händer nog ingenting.

Willysvloggar från Salomons mammis sommarstuga, se när Melina steker bananpannkakor eller gör smoothie! Spännande.
Utom nu då Melina ska slå sitt kallbadrekord på 15 min. Hon ska vara i 7 gradigt vattnen i snö och blåst i mer än 15 min. Herregud hypotermi Någon?!
Citera
2022-11-19, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Är det bekräftat att Melina ska vara naken i kokboken eller är det en trådsanning?

Och inte heter han väl Salomon? Eller btw heter han ju inte Solomon heller för officiellt heter han Andreas.

Trådsanning men skulle inte förvåna mig.

Ja han heter Andreas nu och det är jättekul när de har med hans mammis i vloggarna och hon säger - Men FrEdrIk vad gör du?

Kvinno-Misshandlar-man har många namn eller vad säger man?
Senast redigerad av Canaribird 2022-11-19 kl. 10:38.
Citera
2022-11-19, 12:31
Medlem
Paulabrauns avatar
Deras engelska kanal. Driver Melina och Solo-Monstret eller är de så dåliga på engelska?
Citera
2022-11-19, 13:07
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Willysvloggar från Salomons mammis sommarstuga, se när Melina steker bananpannkakor eller gör smoothie! Spännande.
Utom nu då Melina ska slå sitt kallbadrekord på 15 min. Hon ska vara i 7 gradigt vattnen i snö och blåst i mer än 15 min. Herregud hypotermi Någon?!

Nu senast var de ute och gick i 10 timmar på ett dygn också.
Citera
2022-11-19, 13:54
Medlem
Chrippa
https://youtu.be/hLIETHA6_HM
Spola till 7.03
Köper dom följare?!

Och NEJ Chrippa! Alla här i tråden käkar inte samma kost som dom. Tror det bara är 2 eller 3st.

Fläsk, dä ä göttä!
Senast redigerad av Tarmstuvning 2022-11-19 kl. 14:01.
Citera
2022-11-19, 16:38
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Chrippa
https://youtu.be/hLIETHA6_HM
Spola till 7.03
Köper dom följare?!

Och NEJ Chrippa! Alla här i tråden käkar inte samma kost som dom. Tror det bara är 2 eller 3st.

Fläsk, dä ä göttä!

Han pratar nog om Adonis, Ostervalla & co.

Jag har nog totalt motsatt kosthållning om man jämför med hattarna. Har svårt att hitta likheter med dem överhuvudtaget faktiskt haha.
Citera
2022-11-19, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Han pratar nog om Adonis, Ostervalla & co.

Jag har nog totalt motsatt kosthållning om man jämför med hattarna. Har svårt att hitta likheter med dem överhuvudtaget faktiskt haha.

Samma här.
Äter nog inte alltför nyttigt men odlar mycket. Och mer lär det bli med tanke på dagens priser.
Jag blir inspirerad av sådana som lever enkelt och nära naturen. Och trodde väl foliehattarna skulle visa
något likn content.
Som tex denna kille. Han lämnade Stockholm och flyttade in i en timmerstuga utanför Sollefteå
Kalle Flodin
https://youtu.be/6FrFpjjrdho
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in