Citat:
Vi vuxna har skadat barn i urminnes tid. Som flera skriver så är ju lilla hjärtat ett bevis på att dina teorier inte stämmer. Jag tycker din historia är ledsam. Och av det du säger så förstår jag inte varför socialtjänsten har tagit dina barn. Men när du säger att soc kidnappar 10000-tals barn, då ljuger du ju? Om detta stämmer så är 9997 rätt beslut!!! Du har ingen aning om nåt det är uppenbart. Socialtjänsten har skadat människor i årtionden. De tar livet av både barn och vuxna. Det som krävs är just att stoppa tystnaden. Inga barn kommer hem någonsin vad är det du inte förstår. De lämnar aldrig hem något barn. Vi ska rädda våra barn. Kan du förstå
Och nu ska jag berätta något som också är helt sant för dig Sofia Palm
Tom Lutmark har ingen på sin sida i hans hemtrakter. Inte ens bönderna/grannarna eller hans närmaste familj tycker att han har rätt..Om du vill komma någonstans med din kamp bör du ta avstånd direkt från hans dårskap..Hans djur tror jag kommer tillhöra Länsstyrelsen inom kort. Han har ingen som ställer upp längre, då han tycker alla utan han själv..lider av okunskap! Han tycker ju även att du Fia, ska dansa efter hans pipa. En jävligt självgod herre är mrLutmark! Hur kan du som driver en kamp för dina barn.. Sammarbeta med en militär som har psykisk ohälsa och har blivit intagen av insatsstyrkan? 90% av fallen som Tom tar upp är ju direkt olämpliga att handskas med barn och djur.. Det biter inte på mig att kalla mig lögnare eller att jag har okunskap. Om du ska visa dig seriös bör du också förklara om du tycker Lutmark gör rätt.. Att utan fakta ta sig an människor mot myndigheter. Ska man vara seriös måste man vända på myntet….eller?