2022-11-18, 00:03
Medlem
https://www.tiktok.com/discover/agnesredlund
Citera
2022-11-18, 00:03
Medlem
Det stämmer, hon har nyligen blivit vän med någon som är boendestödjare på Nytida.
Citera
2022-11-18, 00:04
Medlem
nån som vet hur det kan ha hänt? misshandel, kniv, strypning? hoppas d gick fort så hon slapp massa dödsångest
Citera
2022-11-18, 00:06
Medlem
Babytjejejduvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandskille88
nån som vet hur det kan ha hänt? misshandel, kniv, strypning? hoppas d gick fort så hon slapp massa dödsångest

Rykten säger kniv i halsen. Men vet inte säkert.
Citera
2022-11-18, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slowattack
I och med att de sökte personal som skulle vara med redan från uppstart, kanske det inte ännu fanns beslut på att MGM skulle placeras där? Och då tänkte de inte på att det skulle krävas? Men håller med om att det 100% är bristande rutiner och kunskap, kanske även låg personaltäthet.

Jag det iofs troligt och ja, jag tror också låg personaltäthet, ska man tro fb så verkar hon varit ensam på boendet. Vi är visserligen själva ibland främst nätter men vi har heller ingen utåtagerande. Och enligt Aftonbladet så har hon blivit misshandlad på boendet tidigare, framkommer dock inte om det är samma men skulle gissa att han varit utåtagerande tidigare.
Citera
2022-11-18, 00:13
Medlem
Agnes är eftersökt. Denna månad har vi hittills lämnat ut information om henne vid 166 tillfällen.

Citera
2022-11-18, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandskille88

Styvpappan brukar skriva offentliga inlägg, kanske inom kort kommer ett offentligt inlägg där han berättar vad som hänt. Har talats om kniv, men jag har jobbat på flera sådana ställen och på övriga har vi haft knivar inlåsta. Om jag får gissa fritt så tror jag någon som blir galen och håller tjejen runt halsen tills hon dött.
Citera
2022-11-18, 00:16
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Kan vi gissa att man ansåg att det är relativt lugnt om nätterna och att BO därför fått ta de passen?

Hade hon någon kunskap/utbildning för ändamålet eller var hon bara där för de behövde någon där då "de boende sover oftast på natten.."
Citera
2022-11-18, 00:17
Medlem
Brottsoffrets mor https://mrkoll.se/person/boende-med-Douglas-Redlund/puhQmUxacYfrsqqkkyqRaQsqqkulaTcYfrkyqRaQbTAQmsqqku erArahA
Citera
2022-11-18, 00:22
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Kan vi gissa att man ansåg att det är relativt lugnt om nätterna och att BO därför fått ta de passen?

Hade hon någon kunskap/utbildning för ändamålet eller var hon bara där för de behövde någon där då "de boende sover oftast på natten.."
Detta hände vid lunchtid idag, inte nattetid.
Citera
2022-11-18, 00:22
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmmmmaaaaa
Brottsoffrets mor https://mrkoll.se/person/boende-med-Douglas-Redlund/puhQmUxacYfrsqqkkyqRaQsqqkulaTcYfrkyqRaQbTAQmsqqku erArahA
Oj, känns som riktigt lowlife område:
Medelinkomst i området
228 000 kronor
Citera
2022-11-18, 00:23
Medlem
Erik.Blodyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Är det bara jag som tycker det är olämpligt med unga tjejer i denna typ av jobb. Det är ju inte deras fel utan snarare arbetsgivarna.

Nej, det är inte bara du som tycker att kvinnor inte hör hemma på sådana jobb.

___

Vad vet vi om offer och gärningsman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in