2022-11-17, 23:55
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aaiilluujj
Hon heter inte Hanna. BO börjar på A, som jag sa förut.
Vad gör du här på Flashback om du ändå inte tänker delge det du vet?
Citera
2022-11-17, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flatliners
Med risk att bli hängd men problemet i Sveriges vård och omsorg är att personal utan utbildning anställs!!!!
Brukare/patienter felplaceras dvs passar inte alls på boendet som erbjudits.....

Jobbat länge inom Lss med extremt komplex autism som specialitet och skulle nog våga påstå att personlig lämplighet och talang för mentalisering/theoryofmind trumfar allt man kan läsa sig till i nån skola. Det är sånt jävla kaos av störda högst individuella tankegångar och beteenden som inte går att ens beskriva i text även om det finns mycket mönster som återkommer. Går regelbundet påbyggnadskurser mest för att få sitta och zooma hemma men känner jämt de är helt meningslösa för mitt jobb. Tycker många sk experter har onyanserad och verklighetsfrånvända uppfattningar om autism också. Skit händer ju hela tiden överallt men sånt här är ju ändå sjukt ovanligt.
Sett en 17årig snubbe plocka bort golvlister med pincettgrepp och hiva 3sitssoffa genom rum som det va en liten boll en gång.
Citera
2022-11-17, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aaiilluujj
Hon heter inte Hanna. BO börjar på A, som jag sa förut.

Antingen skriver du namnet eller så drar du åt helvetet och lämnar tråden istället för att gång på gång skriva bokstaven A.
Citera
2022-11-17, 23:57
Medlem
Babytjejejduvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyliner.
Antingen trollar du eller så har du missat hela poängen med hur man maskar namn.

Trollar absolut inte. Första gången jag maskar namn på här. Men antar att ni endå förstår men jag gör väl ett nytt försök.

BO är Agn*s r*dlund
Citera
2022-11-17, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyliner.
Antingen trollar du eller så har du missat hela poängen med hur man maskar namn.

Det blev nog lite tokigt där men om du bara tar bort stjärnorna och fyller på med rätt bokstäver (rätt lätt gissat) så får iaf jag fram en ung tjej boende i Enköping, sen om det är BO är ju en annan femma.
Citera
2022-11-17, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babytjejejduvet
BO är A*ne* Re*lu*n*

Lite märklig maskning, milt uttryckt, men enligt hitta.se finns det en 19-årig Agn*s R*dl*nd i Enköping

där * = e, e, u
Citera
2022-11-17, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmmmmaaaaa
Antingen skriver du namnet eller så drar du åt helvetet och lämnar tråden istället för att gång på gång skriva bokstaven A.

Vart i flashbacks regler står det att man bara får vara med i tråden om man skriver vad man vet? Jag ville ta hänsyn till BOs familj och inte skriva ut namnet. Men jag ser att det redan finns i tråden nu.
Citera
2022-11-17, 23:59
Medlem
Agnes Re*lund
Senast redigerad av Weicon 2022-11-18 kl. 00:10.
Citera
2022-11-18, 00:00
Medlem
Babytjejejduvets avatar
Citat:
Finns inget sådant namn i Enköping, personen trollar.

Tror jag maskar lite fel. Men tror jag gjort rätt nu.
Nej trollar absolut inte, jag jobbade även med MGM på daglig verksamhet så kanske därför det blir lite fel ibland med stavningen, för jag har dyseleksi.
Citera
2022-11-18, 00:01
Medlem
Om den som sägs vara BO nu senast så är detta hennes facebook https://www.fa*cebook.com/agnes.redlund.1
Citera
2022-11-18, 00:01
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babytjejejduvet
Trollar absolut inte. Första gången jag maskar namn på här. Men antar att ni endå förstår men jag gör väl ett nytt försök.

BO är Agn*s r*dlund
Nu blev det bra, tackar 👍
Citera
2022-11-18, 00:02
Medlem
Babytjejejduvets avatar
Citat:
Om den som sägs vara BO nu senast så är detta hennes facebook https://www.fa*cebook.com/agnes.redlund.1

Stämmer bra 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in