2022-11-14, 23:01
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
…Samma här. Skriver med 2 kvinnor och båda har varit tysta i 3 dagar nu... Ena hade jag ett gemensamt intresse med.... Jag har skrivit sist så bollen ligger på deras planhalva. Hur tycker du där? Skall man skriva något mer om de inte svarat på 1-2 dagar? Det känns desperat...

Oj, hon svarade helt plötsligt här. Trodde avmatchningen hängde i luften. 🥳
Citera
2022-11-15, 02:53
Medlem
Citat:
En sak skall vara jävligt säker iallafall. Skall jag lägga pengar på dejting då blir det fan prostitution i något annat land.
Tyvärr finns det typ inget annat val om man nåt den punkten då man är shadowbannad eller slagen av alla algoritmer som finns.
Citera
2022-11-15, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Jag tycker samtidigt det är lite sorgligt att tjejerna verkar ha noll koll på hur det är för vanliga snubbar på Tinder. Iaf inte de jag pratat med när Tinder kommit på tal.

Jag var på dejt med en tjej och kom in på Tinder-ämnet. Jag hade snackat Tinder helgen innan med några polare, varav en (average) snubbe var på g med dejt med två tjejer. Den ena hade avmatchat så fort han frågat om de skulle snacka på en annan app. När jag återberättade svarade min dejt:

”Jaha, det är väl bara att dejta någon annan?”

Då är hon typ average, men har en nischad stil som jag gillar. Har uppenbarligen no clue hur det är för snubbar.
Ja det är lönlöst försöka diskutera den frågan med dom. Dom slår från sig direkt. Håller varandra om ryggen och säger det är lika svårt för dom. Vilket alla vet att det inte är.
Citera
2022-11-15, 07:30
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Vilken/vilka typ/er är det som låter dig komma till?

Brudar. Lite större tjejer (syns först när kläder åkt av så ingen katastrof). Jag har varit "lite mer på" när vi skrivit som oxå givit resultat.

Så snacket går ganska, bra.
Citera
2022-11-15, 13:02
Medlem
Varför vill de asiatiska tjejerna att man skriver på WhatsApp? Har tre stycken som i typ första meddelandet vill att man skriver via Whatsapp. Är det någon bluff?
Citera
2022-11-15, 13:05
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Varför vill de asiatiska tjejerna att man skriver på WhatsApp? Har tre stycken som i typ första meddelandet vill att man skriver via Whatsapp. Är det någon bluff?

Högst troligt fejkprofiler. Vet inte vad dom är ute efter då jag inte swipar på kineser själv.
Citera
2022-11-15, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Högst troligt fejkprofiler. Vet inte vad dom är ute efter då jag inte swipar på kineser själv.
Jag swipar på alla 😂 men någon asiatiska vill jag inte ha. Senast idag var det en som skrev sitt nummer i första meddelandet.
Citera
2022-11-15, 15:40
Medlem
LaCucarachas avatar
Gillar det faktum att jag får upp en tjej som är 10 311 km bort, bor i Rio de Janeiro 🤷🏻‍♂️
Har inte nån global sökning på heller.
Har iofs fått upp flera thaikärringar också vilket är riktigt skumt hur dom slipper igenom filtreringen.
Citera
2022-11-15, 17:46
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Oj, hon svarade helt plötsligt här. Trodde avmatchningen hängde i luften. 🥳

Hur gick det? Blev det någon träff? Bor nära där du bor? 9 mil?

Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Tyvärr finns det typ inget annat val om man nåt den punkten då man är shadowbannad eller slagen av alla algoritmer som finns.

Ja... Vad fan skall man göra...
Citera
2022-11-15, 17:54
Bannlyst
Om man swipar neråt så "skippar" man någon om jag förstått rätt, men kommer denna profil tillbaks då eller blir det som en dislike?
Citera
2022-11-15, 17:55
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Hur gick det? Blev det någon träff? Bor nära där du bor? 9 mil

Är bara på mess-stadiet med denna så jag får väl se lite. Hon bor åtminstone i samma stad

Har två andra som jag känner av läget med också, en bor tyvärr en timme bort vilket är drygt. En ville höras på telefon innan möjlig träff vilket ändå är helt okej för min del. Det borde väl ändå ge nån slags känsla kan jag tänka mig.

Orkar inte med nån dejt förrän tidigast nästa fredag då jag ska till barberaren och fixa till skägget. Just nu är det inte riktigt top notch för dejt
Citera
2022-11-15, 18:00
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Är bara på mess-stadiet med denna så jag får väl se lite. Hon bor åtminstone i samma stad

Har två andra som jag känner av läget med också, en bor tyvärr en timme bort vilket är drygt. En ville höras på telefon innan möjlig träff vilket ändå är helt okej för min del. Det borde väl ändå ge nån slags känsla kan jag tänka mig.

Orkar inte med nån dejt förrän tidigast nästa fredag då jag ska till barberaren och fixa till skägget. Just nu är det inte riktigt top notch för dejt

Okej. Hur går du till väga från tinder till träff? Ber du om mobilnr och smsar efter tinder? Annan app? Kik? Messenger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in