2022-11-16, 18:06
Medlem
Är superstressad, kan inte så mycket. Tog ca 4-5 linor amfetamin på midsommar och den 28e november ska jag lämna salivtest. Då har det gått exakt fem måndager. Innan midsommar var det fyra år sen jag tog någon drog/ drack alkohol. Kommer det synas? Jättetacksam för svar!
Citera
2022-11-16, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jinxannnn
Är superstressad, kan inte så mycket. Tog ca 4-5 linor amfetamin på midsommar och den 28e november ska jag lämna salivtest. Då har det gått exakt fem måndager. Innan midsommar var det fyra år sen jag tog någon drog/ drack alkohol. Kommer det synas? Jättetacksam för svar!

Om det gått 5 månader sens du senaste tog det så kan du vara hur lugn som helst. Tjack i Saliv visas i 1-2dagar ca.
Citera
2022-11-16, 18:26
Avslutad
Citat:

Du e fan pantad man ska inte knarka om man redan är dum i huvudet. Du kommer åka dit helt klart!
Citera
2022-11-16, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Du e fan pantad man ska inte knarka om man redan är dum i huvudet. Du kommer åka dit helt klart!

Varför?
Citera
2022-11-16, 18:33
Avslutad
Citat:
Varför?

Det har gått 5 MÅNADER! Du har inte ens tagit dig tid o läsa eller söka någonting o ställer en sån jävla dum fråga som du kunde fått svar på inom minuter.

Kolla första sidan i tråden tex, vet att du gjorde en egen tråd ang detta så du har inte ens försökt men du kunde ta dig din tid o bli medlem här för att ställa din fråga du kunde löst med en simpel googling eller sökning på forumet.

(FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget
Citera
2022-11-16, 20:12
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Citat:
Trollar du eller? Det är helt omöjligt att du skulle testa positivt på tjack om det var 5 månader sedan du drog någon lina. Du kan vara helt lugn.
Citera
2022-11-17, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Det har gått 5 MÅNADER! Du har inte ens tagit dig tid o läsa eller söka någonting o ställer en sån jävla dum fråga som du kunde fått svar på inom minuter.

Kolla första sidan i tråden tex, vet att du gjorde en egen tråd ang detta så du har inte ens försökt men du kunde ta dig din tid o bli medlem här för att ställa din fråga du kunde löst med en simpel googling eller sökning på forumet.

(FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget

Jo jag vet. Har läst det mesta i tråden men så sett eller två inlägg där personerna varit positiva på saliv efter tre månader, därför stressen
Citera
2022-11-17, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTomt-Glas
Trollar du eller? Det är helt omöjligt att du skulle testa positivt på tjack om det var 5 månader sedan du drog någon lina. Du kan vara helt lugn.

Har läst att några varit positiva 3 månader efter intag, därav stressen :/
Citera
2022-11-17, 23:17
Medlem
Gingers avatar
Citat:

Ja! I håret ja!
Citera
2022-11-17, 23:51
Medlem
Hej!
Skall göra urinprov imorgon. Kollar dom ketamin på sticka? Har inte åkt dit på det förut.
Citera
2022-11-18, 00:05
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Citat:
Du sa att du drog några linor på midsommar och varit ren 4 år innan den gången. Då är det omöjligt att du skulle testa positivt på salivtest 5 månader efter senaste bruk. Helt omöjligt.
En van tjackis som gått på det i flera år kan kanske visa positivt på hårtest fem månader efter han blev ren, kanske, men du skulle aldrig kunna visa positivt på ett salivtest pga att du dragit tjack en enda sketen gång. Så sluta stressa förfan.
Citera
2022-11-18, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slanern
Hej!
Skall göra urinprov imorgon. Kollar dom ketamin på sticka? Har inte åkt dit på det förut.

Hallå, är det nån som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in