2022-11-16, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ändå anmärkningsvärt att en person kan vara så medberoende att hon självmant väljer att gå ner sig i missbruk istället för att rädda sig själv.

Håller med. Borde fan vara tvångsvård på den typen av medberoende. Så jävla sorgligt att se. Alva kan ju omöjligt ha kontakt med sin familj nu när hon spårat såhär?
Alex ser så sliten ut, hans kropp kommer inte palla så länge till. Han är inte odödlig, hoppas han inser det innan det är för sent.
Citera
2022-11-16, 10:21
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Håller med. Borde fan vara tvångsvård på den typen av medberoende. Så jävla sorgligt att se. Alva kan ju omöjligt ha kontakt med sin familj nu när hon spårat såhär?
Alex ser så sliten ut, hans kropp kommer inte palla så länge till. Han är inte odödlig, hoppas han inser det innan det är för sent.

Hon sa på sin senaste instagram bortförklaring om vloggen att hon mår så dåligt att hon inte ens orkar prata med sin mamma fast att dom vanligtvis pratar varje dag. Så nej, tror inte dom har speciellt mycket kontakt. Tror inte hon vill ha kontakt med någon som inte är superglad över att hon och Alex är tillbaka med varandra. Bara ja sägare får hänga med på tåget.
Citera
2022-11-16, 11:42
Medlem
Citat:
Ändå anmärkningsvärt att en person kan vara så medberoende att hon självmant väljer att gå ner sig i missbruk istället för att rädda sig själv.
If u cant beat them, join them eller vad är det man brukar säga 😅
Citat:
Vart är snickerskakan? Trodde det var standard när Alex klev av pulvret.

Kanske blir svårt att mekka upp en nu när dom inte har något hem dock.
Om jag fattat det rätt så är gasolen i stormköket slut!
Citera
2022-11-16, 12:07
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice

Inser nu att man inte ens behöver sovplats om man bara drar i sig tillräckligt med substanser, går ju fasen att vara vaken en vecka! Inte undra på att alla gainz är borta och att de ser så slitna ut... men ekonomiskt är det ju för tjack är definitivt billigare än olika hotellrum! Dock inte så billigt som någon annans soc-betalda lägga i Angered...

Alex far blev ju bara några år äldre än 30 och hittills har ju Alex försökt gå i hans fotspår så...
Citera
2022-11-16, 15:26
Medlem
Är han kriminell nu igen eller poserar han bara? Vem fan lägger ut "pusher" med drogpåverkade ögon om han pushar?
Citera
2022-11-16, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Är han kriminell nu igen eller poserar han bara? Vem fan lägger ut "pusher" med drogpåverkade ögon om han pushar?
Kriminell är han men det är bara för att droger är olagligt, mer än att förtära substanser gör han inte, och hur han lurat folk att han är/har varit nån escobar förstår jag inte, det är samma snubbe som råna Apple med smörkniv, skulle klippa en transport med taxi som get awaydriver, rånade tempo och spela upp bytet och råkade döda en snubbe för han inte vet hur en pistol funkar
Citera
2022-11-16, 17:55
Medlem
Lovar att den killen kommer ha mördat en flickvän inom 10 år..
Man ser det på han, han har dom dragen.. Riktigt smuts!
Citera
2022-11-16, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Lovar att den killen kommer ha mördat en flickvän inom 10 år..
Man ser det på han, han har dom dragen.. Riktigt smuts!
Tror inte han kommer leva så länge, han har varit aktiv på droger en bra stund nu och hans psyke kommer inte palla mycket mer. Jag tror på att han dör eller torskar på något inom ett år. Kan va önsketänkande men vi får se
Citera
2022-11-16, 18:13
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackghost031
Det är en jättelång historia, jag kommer göra en video på det.
det är för mycket detaljer för att ni ska kunna uppfatta sitsen.

som kortast jag kan förklara är att vi lärde känna varandra
genom att Han skickade brev till mig på Hall.
när jag muckade fortsatte vi ha kontakt på social media.

en dag är jag i stchlm med en tjejkompis och
blev sugen på att göra musik. Ringer runt till folk
Alex löste det snabbast. men på vägen till studion
har hans vän tjafsat med studio ägarna och sagt
Alex Ceesay och Blackghost är på väg du ska få se hahaha.

så studio ägarn lämnar studion kommer tillbaka
med 15 pers, 2-3 beväpnade. de första dagen jag träffar killen live ens
endå väljer jag att ställa upp. men i hans paranoida ladd huvud övergav jag honom,
för att jag inte direkt uppfatta att dessa 15 pers som blivit insläppta i normalt i studion är fiender och attackerar dem med en gång lol.

"Jag borde insett det var fiender för dem hade handskar, och luvor"
men mannen här ALLA går runt i handskar och luvor, det är ett standard sätt att klä sig.

men endå umgicks vi ett bra tag efter det, tills han går habbad på intervjuer och pikar mig om det.
halandet med våra 100K, hans narcissistiska sidor, pundet, sen detta trashandet blev droppen.
Därför gör jag narr av honom offentligt. det krävs inget våld sånt är onödigt.
bara motbevisa allt han säger i låtar, och på youtube ä lögner och clickbaite räcker som straff
Ett klassiskt exempel på ett
Nigga moment
med andra ord.

Hur kommer de sig att de inte har någonstans att bo? Synd att de gick utför för Alex, han är duktig musikaliskt och verkar vara reko i övrigt.
Citera
2022-11-16, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Hahahahaha HAHAHA hahaha HAHAHA
Det sorgligaste är att det inte ens är påhittat eller överdrivet 😂
Förresten så hittades en av killarna som dömdes för han hjälpte Alex dumpa liket död i Gävle igår kväll!

Alex ska du inte skriva ut vila i frid eller något ? Han satt för din skull så ett rip förtjänar han väl ? (Nej de gör han inte)
Citera
2022-11-16, 18:21
Medlem
FarstaSplitters avatar
Längesen jag såg Alex hos dialogiskt, så minns inget om någon smutskastning. Nån som sett avsnittet nyligen? Vore intressant att veta vad som föranledde den intensiva kampanjen som pågått hos spöketlaban
Senast redigerad av FarstaSplitter 2022-11-16 kl. 18:23.
Citera
2022-11-16, 18:21
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Ett klassiskt exempel på ett
Nigga moment
med andra ord.

Hur kommer de sig att de inte har någonstans att bo? Synd att de gick utför för Alex, han är duktig musikaliskt och verkar vara reko i övrigt.

REKO I ÖVRIGT? Snälla rada upp de egenskaperna. För han är långt ifrån en bra människa som han ger sken av.

Ang boendet så verkar de ha blivit vräkta enligt vissa kommentarer. Tydligen ej betalat hyran. Vet inte varför de luffat runt i Gbg i nästan två månader, kanske även på flykt från laddskulder? Han har visst blåst tjejer på pengar och kritar ladd av "idoler". Så kanske känns bekvämast att vara borta från Sthlms-området. Beklagar Gbg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in