2022-11-15, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Intressant.

Menade dock det där mordet med GPS-puckarna där Alex var hörd i utredningen. Du sa att du tyckte att det var konstigt om de fäst tillit till Alex för att ordna hela grejen med GPS. Jag menade att själva mordet var väldigt slarvigt utfört i sig, där mördarna lämnade massa spår, bl.a var flyktbilen en bil med dubbdäck som körde omkring mitt i sommaren och drog blickar till sig, så grannarna hade blivit misstänksamma och skrivit upp regnumret redan innan skjutningen, bilen var inte stulen, man misslyckades med att bränna upp bilen och ett vittne hann ut för att släcka bilbranden snabbt så massa spår kunde säkras, och man involverade småtjejer i det. Det bär inte prägeln av ett smart utfört kontraktsmord, utan bär precis den pundarprägeln som Alex kommit att förknippas med. Så med det i åtanke kanske det inte är så häpnadsväckande om man ändå gav Alex det uppdraget.

Sant jag förstår ditt resonemang. Men utförarna var inte pundiga, dem va bara barn. tonåringar. Jag känner Alex jag ser han inte som kapabel till lägga veckor av planering mot ett mål.
Men vi ser detta hända hela tiden, ungdomar skickas att utföra uppdrag och eftersom dem är orutinerade tar stressen över och dem gör massa misstag.
den killer har så många människor som söker han, att ska han klippa folk kan han juh börja med att röjja undan hot hahaha
Citera
2022-11-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Kyckling 🐤 hjärtat har jag en känsla av.

Har han duckat sms/samtal från dig eller han har haft pungkulor bakom skärmen ?

lite pungkulor bakom skärmen. jag håller just nu på att begära ut allt mitt material från instagram.
har vi tur kan jag få ut våran konversation hehe.
Jag begärde inte något orimligt heller, bara att han ska tänka om vad han sa i den intervjun. för han var för bäng för att uppfatta att alla ställde upp och hjälpte han den dagen. Tonen blev hetsig och då blockade han mig
Ingen annan på plats håller med Alex historia, han skyller på att folk sagt jag övergav honom. men dessa personer själva nekar och säger att det inte gick till så, och dem inte sagt så till honom haha.
han är bara för stolt att erkänna att han gjorde en tabbe
Citera
2022-11-15, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackghost031
haha, det gör dem min broder !!!!
Kan du en gång för alla berätta vad det är Alex har sagt som du blivit så triggad av?
Citera
2022-11-15, 19:19
Medlem
skadad87s avatar
vad heter ghost på instagram?
Citera
2022-11-15, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad87
vad heter ghost på instagram?
Han är online så han borde svara själv men han är upptagen att ducka min fråga, men heter official_blackghost tror jag
Citera
2022-11-15, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Hallå ghosti ja ser att du är online varför svarar du inte?

Det är en jättelång historia, jag kommer göra en video på det.
det är för mycket detaljer för att ni ska kunna uppfatta sitsen.

som kortast jag kan förklara är att vi lärde känna varandra
genom att Han skickade brev till mig på Hall.
när jag muckade fortsatte vi ha kontakt på social media.

en dag är jag i stchlm med en tjejkompis och
blev sugen på att göra musik. Ringer runt till folk
Alex löste det snabbast. men på vägen till studion
har hans vän tjafsat med studio ägarna och sagt
Alex Ceesay och Blackghost är på väg du ska få se hahaha.

så studio ägarn lämnar studion kommer tillbaka
med 15 pers, 2-3 beväpnade. de första dagen jag träffar killen live ens
endå väljer jag att ställa upp. men i hans paranoida ladd huvud övergav jag honom,
för att jag inte direkt uppfatta att dessa 15 pers som blivit insläppta i normalt i studion är fiender och attackerar dem med en gång lol.

"Jag borde insett det var fiender för dem hade handskar, och luvor"
men mannen här ALLA går runt i handskar och luvor, det är ett standard sätt att klä sig.

men endå umgicks vi ett bra tag efter det, tills han går habbad på intervjuer och pikar mig om det.
halandet med våra 100K, hans narcissistiska sidor, pundet, sen detta trashandet blev droppen.
Därför gör jag narr av honom offentligt. det krävs inget våld sånt är onödigt.
bara motbevisa allt han säger i låtar, och på youtube ä lögner och clickbaite räcker som straff
Citera
2022-11-15, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackghost031
Det är en jättelång historia, jag kommer göra en video på det.
det är för mycket detaljer för att ni ska kunna uppfatta sitsen.

som kortast jag kan förklara är att vi lärde känna varandra
genom att Han skickade brev till mig på Hall.
när jag muckade fortsatte vi ha kontakt på social media.

en dag är jag i stchlm med en tjejkompis och
blev sugen på att göra musik. Ringer runt till folk
Alex löste det snabbast. men på vägen till studion
har hans vän tjafsat med studio ägarna och sagt
Alex Ceesay och Blackghost är på väg du ska få se hahaha.

så studio ägarn lämnar studion kommer tillbaka
med 15 pers, 2-3 beväpnade. de första dagen jag träffar killen live ens
endå väljer jag att ställa upp. men i hans paranoida ladd huvud övergav jag honom,
för att jag inte direkt uppfatta att dessa 15 pers som blivit insläppta i normalt i studion är fiender och attackerar dem med en gång lol.

"Jag borde insett det var fiender för dem hade handskar, och luvor"
men mannen här ALLA går runt i handskar och luvor, det är ett standard sätt att klä sig.

men endå umgicks vi ett bra tag efter det, tills han går habbad på intervjuer och pikar mig om det.
halandet med våra 100K, hans narcissistiska sidor, pundet, sen detta trashandet blev droppen.
Därför gör jag narr av honom offentligt. det krävs inget våld sånt är onödigt.
bara motbevisa allt han säger i låtar, och på youtube ä lögner och clickbaite räcker som straff
Okej, men om du pull up på han så pls gör det på video😂 kan även säga att skulle du lyckas få Alex gråtandes be om ursäkt på film då du skulle få en riktigt viral video det kan ja lova dig 😂
Citera
2022-11-15, 20:53
Medlem
bellesbluess avatar
Idag är det tyst från paret bajs och deras husdjur. Dagen spenderas väl med avtändning i diverse bilar på jakt efter sovplats..
Citera
2022-11-15, 21:27
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Idag är det tyst från paret bajs och deras husdjur. Dagen spenderas väl med avtändning i diverse bilar på jakt efter sovplats..
Mest troligt. Alex sitter väl helt paranoid och har avtändningspsykos i framsätet medans han sitter och gör fingerpistoler och spottar trash bars inför en livrädd chafför och ägare av fordonet som dom lyckats övertala till att ''softa'' men egentligen behövde dom bara någonstans o va och nu är han fast med dom hela dagen. Alva ligger i baksätet i något sorts förvirrat benzo-alkohol tillstånd och klämmer ur sig nattens sprit fisar och hejjar glatt på sin lilla gullpojke Alex om vilka tunga och fräna bars han häver ur sig där framme. Vi får väl se på storyn senare om dom kirrat sovplats eller om dom fortsätter festen någonstans, undrar hur många dagar han varit vaken nu? Han såg rejält sliten ut på Alvas story tidigare idag.
Citera
2022-11-15, 23:17
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Vart är snickerskakan? Trodde det var standard när Alex klev av pulvret.

Kanske blir svårt att mekka upp en nu när dom inte har något hem dock.
Citera
2022-11-16, 00:00
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vart är snickerskakan? Trodde det var standard när Alex klev av pulvret.

Kanske blir svårt att mekka upp en nu när dom inte har något hem dock.

Ja nu är ju Alva både så utbränd så hon inte orkar laga mat PLUS aktiv i missbruk själv. Så det är inte någon snickerskaka i sikte nu. Ingen kliver av någonting! Bara på!

Hon har slutat försöka hålla honom tillbaka, för då riskerar hon förlora honom igen.. Så illa är det.

Undrar om Blackghost hittat Alex än? En fika kan väl Alex gå med på? 🐔 Tycker det är bra av Blackghost att ge den rätta bilden av skrytmytomanen! Äntligen någon som vågar.

Ja hjälp, nu ser man tydligt hur härjad Alex ser ut. Sliten, smal och alla testomuskler har försvunnit. Det går fort utför! Alva syns det också på. Speciellt på deras tiktoks. Ingen tvekan om det, hon tar samma som han.
Citera
2022-11-16, 00:12
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja nu är ju Alva både så utbränd så hon inte orkar laga mat PLUS aktiv i missbruk själv. Så det är inte någon snickerskaka i sikte nu. Ingen kliver av någonting! Bara på!

Hon har slutat försöka hålla honom tillbaka, för då riskerar hon förlora honom igen.. Så illa är det.

Undrar om Blackghost hittat Alex än? En fika kan väl Alex gå med på? 🐔 Tycker det är bra av Blackghost att ge den rätta bilden av skrytmytomanen! Äntligen någon som vågar.

Ja hjälp, nu ser man tydligt hur härjad Alex ser ut. Sliten, smal och alla testomuskler har försvunnit. Det går fort utför! Alva syns det också på. Speciellt på deras tiktoks. Ingen tvekan om det, hon tar samma som han.
Ändå anmärkningsvärt att en person kan vara så medberoende att hon självmant väljer att gå ner sig i missbruk istället för att rädda sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in