Citat:
Ursprungligen postat av
Zrobo
Jag förstår inte ditt fall och det låter väldigt underligt att soc tar barnen om allt stå rätt till. Jag har själv 1 barn och skulle bli förkrossad om någon tog det. Och i ditt fall är jag inte bedömare om de har gjort rätt eller fel. Men om barnen far illa så ör det för mig självklart att barnen ska tas ifrån föräldrarna. Kollar man på Toms youtube-kanal så är han ju bara aggressiv och arg. Iställlet för att få fram något konkret, så blir ni ju bara avvisade? Om man pratar vänligt och lägger fram så kanske någon vill börja diskutera? Nu är Länsstyrelsen, Polisen, Socialen, Lärarkåren och skolmats-biträde korrupta???? Min fråga är: Vad är ni ute efter? Dags att byta taktik efter alla dessa nederlag kanske?
Du vet ingenting uppenbarligen om min långa kamp. Den startade 2013. Allt det du säger är gjort och det leder ingenstans.
Aldrig har jag sagt att alla är korrupta.
Jag kallar alla visseblåsare. Det är nu dags att ni förenas er med oss. Jag är medveten att ni är rädda. Men barn och vuxna dör av detta.
Jag tror det är en liten mängd empatistörda människor i myndigheter och domstolar som förstör för alla andra. Det är dessa som ska bort. De är även mycket enkla att läsa av, exempel är härskartekniker, hånleenden, suckar eller så tittar de inte alls.