God morgon gott folk.
Så den här storyn är väldigt Epsteinesque. Den involverar den djupa staten, Ukraina, omfattande penningtvätt, märkliga dödsfall, utpressning etc.
Idag tänker jag nämna ännu en aspekt.
FTX-pengar bakom Together Trial som slog ut följande
"early treatments" som var en viktig del för att EUA som vaccinet baserades kring skulle gå igenom.
Nu vet vi också att det är en grupp av, för allmänheten okända företag, som står nära försvarsdepartementet i USA nära, som är källan till det s.k vaccinet. Företaget Moderna får sin nuvarande VD 2011
Stephané Bancel som också råkar vara f.d CEO av BioMerieux. "Hans utbildning är inte medicin, utan primärt; MA in Engineering, École Central Paris; MSc in Chemical Engineering, University of Minnesota. " vilket passar utmärkt för den som ska överse byggnationen av ett BSA-4 labb i Wuhan Kina mellan 2007-2011. Ett jävla sammanträffande.
Jag nämner detta för att peka på kopplingarna FTX har haft och hur de förmodligen skapades. Snubben verkar ha dykt upp från ingenstans med en massor av cash och startade bl.a FTX. Penningtvätt och en Ponziscam är alltså inte tillräckligt. Det är flera korthus inuti ett korthus inuti en kartong. Att man också är med och finansierar något för att döda alla tidiga läkemedel mot covid-19 bör inte förvåna någon.
Snubben som kommer få ta kulan för detta är inte ens i närheten av toppen. Han verkar vara utpressad, hotad eller en retard av episka proportioner.
Edit;
WAPO om Wuhan-labbet
Edit nummer 2. FTX co-founder är en person som inte finns på bild, inte har varit med någonstans, en person som antingen inte existerar ALLS, eller kanske mer troligt så är det CCP snubben tjänar. Om den misstanken(som är min) stämmer så knyter det återigen ihop Kinas djupa stat med den Amerikanska/västs på ett obehagligt vis. Myndigheter som antingen har hjälpt eller låtit den här verksamheten fortgå är ett måste för att det skulle kunna fungera.
Man ska också ha använt Ukraina(chock) som penningtvättare.