2022-10-31, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackghost031
asså dem är hans entourage typ. jag tror inte han skulle göra något för att lyfta fram dem i spotlighten.
Jag personligen hade fått ena brorsan öppna en podd kanske, gjort en annan till klubb anordnare han var juh het ett tag.
Han har ju försökt dra med bröderna på sin resa, alltså resan in på Kumla dvs😂 dom becknade ju tillsammans långt efter Alex slog igenom med musiken. Varför dom valde att Beckna istället för att pusha musiken och försöka få lite spelningar osv är ganska skumt det också.
Han måste väl vara en av få artister som har haft så pass mycket lyssningar och inga spelningar.
Citera
2022-10-31, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Aa, men desperata tider kräver desperata handlingar, som du vet. :P

Läste den där fuppen, och hela mordet var taffligt utfört. Utförarna lämnade tonvis med spår efter sig, det var en walk in the park för snuten.

Ja det för att det var en olycka, så då klart man får panik. Tänk du sitter festar med ditt umgänge och dina 2 bröder, plötsligt råkar en mula eran kompis av misstag? finns ingen planering på plats, flyktbilar, det hände i deras egna hem, blod och hjärnsubstans överallt.
bara detta visar på att det fanns inget otalt eller planerat, jag vet personligen att det var ett vådaskott. och personen som råka avlossa pistolen, var apatisk i tårar och upprepade bara "mitt liv är över". det är dem andra runt omkring som har försökt städa undan så gott dem kunde, skytten var i chocktillstånd.
Citera
2022-10-31, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Vafan gör Alex i Don Vs nya video? Det är inte ens en feuturing han har inte en endaste line. Står bara i bakgrunden och gör pistol tecken och visar upp sina tatueringar på ryggen! Detta blir mer o mer pinsamt för varenda dag som går! Don V måste också va helt jävla väck

100 svensken som bryter värre än en import rakt från rosengård centrum .

Ja jo jag skulle våga säga att han är helt väck. 😂

Du är på rätt spår rakt av ❤️
Citera
2022-10-31, 20:12
Medlem
Citat:
Ja det för att det var en olycka, så då klart man får panik. Tänk du sitter festar med ditt umgänge och dina 2 bröder, plötsligt råkar en mula eran kompis av misstag? finns ingen planering på plats, flyktbilar, det hände i deras egna hem, blod och hjärnsubstans överallt.
bara detta visar på att det fanns inget otalt eller planerat, jag vet personligen att det var ett vådaskott. och personen som råka avlossa pistolen, var apatisk i tårar och upprepade bara "mitt liv är över". det är dem andra runt omkring som har försökt städa undan så gott dem kunde, skytten var i chocktillstånd.

Kyckling 🐤 hjärtat har jag en känsla av.

Har han duckat sms/samtal från dig eller han har haft pungkulor bakom skärmen ?
Senast redigerad av Bluntzillo 2022-10-31 kl. 20:18.
Citera
2022-10-31, 20:17
Medlem
.
Senast redigerad av Bluntzillo 2022-10-31 kl. 20:26.
Citera
2022-10-31, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Fel.

Fel? jag känner varenda kotte som var på plats haha. okej vad är din version av handelsen?
Citera
2022-10-31, 20:24
Medlem
Citat:
Fel? jag känner varenda kotte som var på plats haha. okej vad är din version av handelsen?

Nej jag la en kommentar fel tråd därför jag redigerade skiten å bara skrev fel.

Du har mer trovärdighet än Alex någonsin kommer att få haha 😂
Citera
2022-10-31, 20:26
Medlem
Citat:

Intressant.

Menade dock det där mordet med GPS-puckarna där Alex var hörd i utredningen. Du sa att du tyckte att det var konstigt om de fäst tillit till Alex för att ordna hela grejen med GPS. Jag menade att själva mordet var väldigt slarvigt utfört i sig, där mördarna lämnade massa spår, bl.a var flyktbilen en bil med dubbdäck som körde omkring mitt i sommaren och drog blickar till sig, så grannarna hade blivit misstänksamma och skrivit upp regnumret redan innan skjutningen, bilen var inte stulen, man misslyckades med att bränna upp bilen och ett vittne hann ut för att släcka bilbranden snabbt så massa spår kunde säkras, och man involverade småtjejer i det. Det bär inte prägeln av ett smart utfört kontraktsmord, utan bär precis den pundarprägeln som Alex kommit att förknippas med. Så med det i åtanke kanske det inte är så häpnadsväckande om man ändå gav Alex det uppdraget.
Citera
2022-10-31, 20:29
Medlem
Elikos avatar
Så den här killen lever på fame av sin horselangande farsa?
Citera
2022-10-31, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
Så den här killen lever på fame av sin horselangande farsa?

Vet inte om man kan kalla det för det.

Den generationen som kände till hans pappa borde väl gått i pension vid detta laget eller vara döda?

Eller är det jag som är ute och cyklar?
Citera
2022-10-31, 20:33
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:

Ja shit, lät som när han berättade i videon att han satt och lekte med en gun i köket och ett skott brann av. Typ precis ovanför Alva i sängen...

Det hade kunnat bli knas om inte annat. Grannarna måste ha gett upp och flyttat ;-)
Citera
2022-10-31, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Kyckling 🐤 hjärtat har jag en känsla av.

Har han duckat sms/samtal från dig eller han har haft pungkulor bakom skärmen ?

asså han var juh inte kaxig. men han vägrade ta ansvar för att han pikat mig i intervjun över en missuppfattning han fått om bakfoten, som han lätt kunde tagit upp med mig och fått veta hur det låg till. Han fick för sig att jag övergav honom när han blev stormad av 15 pers, men jag ställde faktiskt upp och detta var första dagen jag träffat honom. Han var bara för hög fr att uppfatta detta

Så jag tyckte det var drygt, självupptaget och narcissistiskt. att jag förklara för honom i trevligt DM när han är nykter att han var för bäng och missuppfattat, och att han ska redigera eller be dem ta bort intervjun. när han vägra tappa jag humöret så det blev en del svordomar och hot (lite barnsligt men vi är alla människor)

till slut när han märkte att jag inte kommer låta han kam undan med det, och att jag var sne, svara han "jag dör hellre än att ta bort den" och blockerade mig. vid det laget hade fans också länge klagat på hans tillstånd i intervjun så det kan ha spelat in.
När jag var blockad lät jag andra skriva i hans kommentars fält typ "sluta ducka dem från Gbg, dem säger du ska blocka upp dem" men han raderade alltid dessa komentarerna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in