2022-11-15, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Vilka droger är det han brukar?

Alkohol, tramadol, koks?
Ladd benz och tjack, han är förälskat i ladd oerhört mkt men de är för dyrt att köra dagligen så där kommer tjacket in, habbarna är han nog inte lika fast i som man kan tänka sig, men dom behövs för psyket. Troligtvis är det när habbarna kommer fram han gör pundiga storys osv sen när dom går ur och man inser vad man lagt ut så finns det bara en lösning, habbar igen👍
Citat:
Ursprungligen postat av 752idinmamma
Du anar nog inte hur mycket jag skrattade åt det här inlägget. 😂😂 Du har så rätt
Haha jag med vilken lirare alltså 😂 vem tyckte det var en bra idé att lägga upp de där liksom ?
Citat:
Ja ladd är ju fruktansvärt dyrt, kan inte tänka
mig att han har det bra med stålar? lever han på youtube?
Han får väl lite youtube pengar fortfarande skulle jag tro, även nån krona från Spotify, för jag tror tyvärr inte han sparat en krona på företagskontot. Han känns som en person som plockar ut allt direkt 😅

Ang storyn med linan så ser det ut som pengarna börjar sina för de där är något riktigt utbankat skit som ligger där 😂

Och Alva med sin psykiska ohälsa, stackarn hon kan inte ens smink sig.. om det inte vankas prosecco så klart. Även att man ljuger från början till slut i en story man börja med orden ”jag har lovat att alltid vara ärlig med er”😂 aldrig har jag skådat någon mer nöjd människa än hon, äntligen får hon vara med på ”rusherna”
Men har dom bosatt sig på heltid i Gbg nu eller ? Lovar att hotellet är på företags faktura
Citera
2022-11-15, 13:21
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Ladd benz och tjack, han är förälskat i ladd oerhört mkt men de är för dyrt att köra dagligen så där kommer tjacket in, habbarna är han nog inte lika fast i som man kan tänka sig, men dom behövs för psyket. Troligtvis är det när habbarna kommer fram han gör pundiga storys osv sen när dom går ur och man inser vad man lagt ut så finns det bara en lösning, habbar igen👍

Haha jag med vilken lirare alltså 😂 vem tyckte det var en bra idé att lägga upp de där liksom ?

Han får väl lite youtube pengar fortfarande skulle jag tro, även nån krona från Spotify, för jag tror tyvärr inte han sparat en krona på företagskontot. Han känns som en person som plockar ut allt direkt 😅

Ang storyn med linan så ser det ut som pengarna börjar sina för de där är något riktigt utbankat skit som ligger där 😂

Och Alva med sin psykiska ohälsa, stackarn hon kan inte ens smink sig.. om det inte vankas prosecco så klart. Även att man ljuger från början till slut i en story man börja med orden ”jag har lovat att alltid vara ärlig med er”😂 aldrig har jag skådat någon mer nöjd människa än hon, äntligen får hon vara med på ”rusherna”
Men har dom bosatt sig på heltid i Gbg nu eller ? Lovar att hotellet är på företags faktura

Rappar han fortfarande eller är hans "storhetstid" över? han gjorde ju några bra låtar förrut vill jag minnas, eller jag tyckte inte att han var en speciellt dålig rappare iallafall.
Citera
2022-11-15, 13:49
Medlem
Citat:
Rappar han fortfarande eller är hans "storhetstid" över? han gjorde ju några bra låtar förrut vill jag minnas, eller jag tyckte inte att han var en speciellt dålig rappare iallafall.
Han rappar fortfarande och har ett album klart, som skulle släppas i september dock, men finns ingen tid för att släppa den när knarket flödar. Ja jag håller med han har gjort bra låtar och han är musikalisk men han har börjat med för mycket autotune och för lite energi på texterna.

Haha såg på anines TikTok nyss så hade någon fråga varför har du samma jacka som Alex och han svara ” jag fick den när han blev min manager” skaplig signing bonus med en Gammal Turkiet jacka😂
Citera
2022-11-15, 14:12
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Han rappar fortfarande och har ett album klart, som skulle släppas i september dock, men finns ingen tid för att släppa den när knarket flödar. Ja jag håller med han har gjort bra låtar och han är musikalisk men han har börjat med för mycket autotune och för lite energi på texterna.

Haha såg på anines TikTok nyss så hade någon fråga varför har du samma jacka som Alex och han svara ” jag fick den när han blev min manager” skaplig signing bonus med en Gammal Turkiet jacka😂

Nej vad pinsamt att han ens erkänner att det är Alex gamla jacka! Hahahaha vad fan är det här för luffarliga?! Helt otroligt. Är han Anine lite efter? Vilka är hans diagnoser?
Citera
2022-11-15, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Nej vad pinsamt att han ens erkänner att det är Alex gamla jacka! Hahahaha vad fan är det här för luffarliga?! Helt otroligt. Är han Anine lite efter? Vilka är hans diagnoser?
Hahaha eller hur😂 alltså för några år sen när anine släppte musik osånt så framstod han ändå som en av dom få som va real g typ, sen nu när han muckat så verkar han för efterbliven 😂 även Alex verkade ganska real förut och nu bara efterbliven😂 lite som dom där farliga kidsen i området man växte upp i som några år senare verkar helt mongo😂 det här måste vara bieffekter av drogerna 🤣 man blir lite så där cool o farlig och slutar med ett gäng dreglade rapper
Citera
2022-11-15, 15:08
Medlem
Han såg riktigt habbad ut för 4 timmar sen på Alvas story, har han varit uppe hela natten och glott ut genom fönstret och varit orolig för att Ghost ska dyka upp?

https://www.bildtagg.se/bild/1xm4md65grbld9m379xvqto
Citera
2022-11-15, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polymoth
Han såg riktigt habbad ut för 4 timmar sen på Alvas story, har han varit uppe hela natten och glott ut genom fönstret och varit orolig för att Ghost ska dyka upp?

Undrar om taxin blev rånad ?
Citera
2022-11-15, 16:58
Medlem
Citat:

Jag kan tänka mig att han står och kikar ut mellan persiennerna större del av dagen.
Står nog inte på förens dom är påvög mot Sthlm igen
Citera
2022-11-15, 17:01
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:

Helvete vad sliten karln ser ut!?
Citera
2022-11-15, 17:21
Medlem
Citat:

Nää. Det är hans gäster på låtarna som säljer nu isf.
Tror inte att han kommer göra en låt solo utan autotune som kommer slå igenom nu mer det dagarna är förbi
Senast redigerad av NotANazi 2022-11-15 kl. 17:24.
Citera
2022-11-15, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Mycket dravel här inne, är inte du lika mycket hobbykriminell som Alex som sitter och skriver noveller på Flashback? Och varför gör inte någon av de grabbarna du känner något? Om han nu har så mycket skulder osv?

hahhahahaha
hobbykriminell, jag dör här.
hur är man det? Jag ser inte mig själv som kriminell alls. mer en Rebell kanske
men de små skulder juh 100K bara. jag fick in han i ett serie projekt,
och han fakturerade allt bakom min och Lavons rygg och påstod vi inte fått betalt än.
men vad är ditt förslag då?, du som är expert på indrivningar och skulder lol
våld? man kan inte lösa allt med våld hela tiden.
ibland väntar man ut till rätt tillfälle finns att ta tillbaka pengarna bara
jag svarar folk som är intresserade att ställa frågor som ingen annan kan svara på bara.
inget fel med det, och du är juh definitivt 1000ggr mer aktiv här inne än vad jag är.
Hur länge har du vart medlem?
Citera
2022-11-15, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Ja shit, lät som när han berättade i videon att han satt och lekte med en gun i köket och ett skott brann av. Typ precis ovanför Alva i sängen...

Det hade kunnat bli knas om inte annat. Grannarna måste ha gett upp och flyttat ;-)

a vapen är inget att leka med. när du är oerfaren så kan et sluta illa.
dem sitter liksom och pekar pipor rakt fram istället för ner i golvet,
har inte säkringen på, mantlar för att leka coola. plötsligt brinner ett av.
varför tar man fram sitter och pillar på sitt vapen liksom. Sånna saker
fascinerar dem fortfarande, för dem är det inte bara ett verktyg liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in