2022-11-11, 22:07
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Ge oss några latituder och longdituder så vi kan se planen!

Här har du 1000-tals med filmklipp på dessa chemtrailplan som sprayar chemtrails över oss sedan slutet av 1990-talet:

https://yandex.com/video/search?text=chemtrails&path=yandex_search&from_typ e=vast

Sprayas numera över alla latituder och longituder, främst här i västvärlden!

Övervägande del av alla plan är dessa NATO:s chemtrailplan, de opererar här kring Stockholm främst kring kl 11-13 på dagarna!

VARFÖR LÅTSAS DU SOM ATT DU INTE SER DEM, DIN YRKESFÖRNEKARE!
.
Senast redigerad av Död o återfödd 2022-11-11 kl. 22:33.
Citera
2022-11-11, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Här har du 1000-tals med filmklipp på dessa chemtrailplan som sprayar chemtrails över oss sedan slutet av 1990-talet:

https://yandex.com/video/search?text=chemtrails&path=yandex_search&from_typ e=vast

Sprayas numera över alla latituder och longituder, främst här i västvärlden!

Övervägande del av alla plan är dessa NATO:s chemtrailplan, de opererar här kring Stockholm främst kring kl 11-13 på dagarna!

VARFÖR LÅTSAS DU SOM ATT DU INTE SER DEM, DIN YRKESFÖRNEKARE!
.
De klipp jag såg var helt vanliga cons, jag vill se chems! Jag bor långt från Tjockhult, nära F7 där vi bara har Jas och C130. Har inte sett "Natoplan" häromkring.

Du postar alltså filmer på vanliga kondensationsstrimmor när det efterfrågas vilka flygplan som sprider påhittade chemtrails. Inser du problemet?
Citera
2022-11-12, 10:44
Medlem
Citat:
... VARFÖR LÅTSAS DU SOM ATT DU INTE SER DEM, DIN YRKESFÖRNEKARE! ...

Ditt problem är att det inte bara är jag som inte lyckas få syn på dem. Ingen förutom du och en handfull andra stollar lyckas få syn på dem. Runt om i världen finns det t.ex massor med flygintresserade människor som har som hobby att spana in och fotografera flygplan och inte ens dessa proffs lyckas få syn på "chemtrailsplanen".

Anser du även att samtliga planespotters är "yrkesförnekare"? Vad är din förklaring till att de som har som fritidsintresse att spana in flygplan aldrig lyckas få syn på planen?
https://www.planespotters.net/photos/country/Sweden?sort=airport

Varför är det i princip enbart du som inte lyckas identifiera planen i FR24? Är det inte fullt möjligt att det helt enkelt beror på att du är oförmögen att tolka vad du ser och mappa det mot informationen i FR24? Retorisk fråga såklart, du lyckas inte identifiera flygplanen för att du är för korkad.
Citera
2022-11-15, 09:49
Medlem
Citat:
Du behöver ingen film eller foton, du ser det med dina egna korpgluggar just nu

Kan du förklara hur man kan se skillnad mellan chemtrails och de spår av iskristaller på himlen som bildas från vattenångan som släpps ut från flygplansmotorer?
Citera
2022-11-15, 20:09
Medlem
Mentideros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
De klipp jag såg var helt vanliga cons, jag vill se chems! Jag bor långt från Tjockhult, nära F7 där vi bara har Jas och C130. Har inte sett "Natoplan" häromkring.

Du postar alltså filmer på vanliga kondensationsstrimmor när det efterfrågas vilka flygplan som sprider påhittade chemtrails. Inser du problemet?

Har du några belägg för dina påståenden om att dessa streck skulle vara "vanliga kondensationsstrimmor"?

Nej just det, inga alls, men du fortsätter ändå med dina obestyrkta påståenden.
Citera
2022-11-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mentidero
Har du några belägg för dina påståenden om att dessa streck skulle vara "vanliga kondensationsstrimmor"?

Vad skulle det annars vara?
Om du är av en annan uppfattning får du gärna förklara vad det är, hur det uppstår och varför. Shoot!
Citera
2022-11-15, 22:05
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:

Ett tydligt bevis är ju att strimmorna har funnits långt före slutet av 90-talet då chemtrailstroende hävdar att sprayandet startade. Dom fanns redan på 70-talet då jag var barn och dom såg likadana ut då som idag.
Citera
2022-11-15, 23:43
Medlem
Citat:

Massor.

Vi har bland annat det faktum att vatten är en restprodukt vid förbränning av flygbränsle och att vattenånga bildar iskristaller när omgivningen är kall och fuktig. Vidare kan man påvissa en korrelation mellan när strimmor skapas och det omgivande vädret, dvs det strimmas endast när vädret är gynnsamt för molnbildning.

Vi har även direkta bevis för att de strimmande planen är helt vanliga passagerarplan som flyger helt vanliga rutter. Dessa plan är inte byggda för "chemtrailande", de har helt enkelt inte lastkapacitet för att ta med sig tiotals ton med chemtrailsjuice och de saknar såväl tankar för juicen som utloppsmunstycken.

Listan med bevis kan såklart göras ännu längre.
Citera
2022-11-28, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zopenco
Du ser inte för att du inte vill se. Trots det så ser du men förnekar ändå, för att det är vad du har som uppgift.
Jag ser definitivt att strimmorna efter flygplanen ser precis likadana ut, och bär sig precis likadant åt idag som de gjorde på 1960-talet och alla år därefter.
Ibland ligger de kvar länge, ibland försvinner de snabbt. Och det är helt i linje med de fysiska förklaringar som alla borde känna till.
Citera
2023-03-09, 16:56
Medlem
MarkoMirketiks avatar
Finns det någon förening eller brödraskap inom chemtrails så man kan umgås och diskutera olika luftburna metaller? Jag såg Rörelsen på SVT och tyckte om gemenskapen man i början hade där.
Citera
2023-03-09, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkoMirketik
Finns det någon förening eller brödraskap inom chemtrails så man kan umgås och diskutera olika luftburna metaller? Jag såg Rörelsen på SVT och tyckte om gemenskapen man i början hade där.
Chemtrails finns inte. Det gör Scouterna, där har du en fin gemenskap.
Citera
2023-03-09, 21:43
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leRoiSoleil
Kan du förklara hur man kan se skillnad mellan chemtrails och de spår av iskristaller på himlen som bildas från vattenångan som släpps ut från flygplansmotorer?

Du kan enkelt se skillnaden mellan dem i den här videon som visar både chemtrails och contrails brevid varandra: https://youtu.be/DjRcvSTmdKg

Contrails har alltid funnits men kvarliggande chemtrails började hända runt 2000-talets början när utomjordingar började terraforma Jordens atmosfär genom att spraya enorma mängder kemikalier i atmosfären för att blockera solen och förändra atmosfären för att passa deras ras.

Så kan det gå när folk struntar i sin ras och hemplanet.. då kan utomjordingar få rätten att terraforma hela planeten medans folk fortfarande lever kvar på planeten.

Högst en av tio i genomsnitt kunde se chemtrailsen.. resten hade får lågt IQ för att nånsin kunna greppa verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in