2022-11-14, 17:03
Medlem
VoktorDodkas avatar
Linda och Luis; Man saknar inte kon förrän stallet är tomt, men det verkar mer vara lyckotårar över att han åkt. Sen övertalar hon honom att försöka igen trots att hon ser helt iskall ut, hon är en hemsk person och är den felande länken. Älskar inte.

Viktor och Caroline; Älskar varandra, dom kan övervinna allt.

Jenny and Brandon; Han hade ingen tuppkam, det är en mohawk, borde inte en frisörska veta det? Fan vad hon tjatar efter bekräftelser om allt. Älskar inte.

Sabine och Mike; Han fick kicka lite boll och fick beröm av tränaren, då var allt bra, en simpel man på många sätt.

Tony och Chrisy; Rena paradiset så fort inte Annika är med. Dom har iaf större förutsättningar för en framtid tillsammans än de övriga paren den här säsongen(förutom Viktor och Caroline).
Citera
2022-11-14, 18:53
Medlem
godboys avatar
Kollat på dagen avsnitt.

Fan vad sne jag blir på den där jävla dansinstruktören (Linda) som surar över att att peruanen drog. Hon har betett sig riktigt fittigt mest hela tiden. För att vara 44 år så är hon extremt fittig i sitt beteende. Vad sägs om att var åtminstone lite trevlig mot någon man fan släpat över halva Tellus.
Citera
2022-11-14, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag kan bara hålla med! Har man importerat en partner så ska man vara tvingad att försörja denna/denne hela livet även om man separerar såvida de själva inte försörjer sig på ett fullständigt vitt sätt. Om importören går och dör så är det avvisning som gäller såvida inte den importerade försörjer sig själv.

Så om man träffar en ny så ska denne få stå ut med att man försöker en fd partner kanske två...😆

De flesta lär försörja sig själva tids nog, finns bidragstagare men det finns det bland svenskfödda också. Ska man vara tvungen att försörja en svenskfödd också om denne inte har jobb?
Citera
2022-11-14, 20:36
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Så om man träffar en ny så ska denne få stå ut med att man försöker en fd partner kanske två...😆

De flesta lär försörja sig själva tids nog, finns bidragstagare men det finns det bland svenskfödda också. Ska man vara tvungen att försörja en svenskfödd också om denne inte har jobb?
Finns ingen anledning att försörja folk från andra länder som är oanpassnngsbara. Vidare så ska Sverige ta hand om de sina, men det finns ingen som helst anledning att ta hand om resten av världen.
Citera
2022-11-14, 21:30
Medlem
Vem har sagt att det är oanpassningsbara människor som vi diskuterar. Typiskt SD skitsnack!

Vi har alltud tagit hand om och kommer oavsett en statsminister i SD kostym alltid ta hand om flyktingar på flykt från krig, det är pga kriget inte deras finansiella situation vi låter dom komma hit.

Är knappast många kvinnor från Sydostasien vilket är den del av världen där de flesta svenska män hittar kärleken utomlands som inte har jobb efter 2-3 år. Min fru och alla hennes filippinska vänner har jobb, de flesta inom vården.
De flesta kvinnor som hittar kärleken utomlands gör det i europeiska länder eller från Nordamerika.
.
Citera
2022-11-14, 21:49
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Kollat på dagen avsnitt.

Fan vad sne jag blir på den där jävla dansinstruktören (Linda) som surar över att att peruanen drog. Hon har betett sig riktigt fittigt mest hela tiden. För att vara 44 år så är hon extremt fittig i sitt beteende. Vad sägs om att var åtminstone lite trevlig mot någon man fan släpat över halva Tellus.

Håller med. Sen ställer hon krav på honom att han ska ändra hela sitt beteende och visa att han älskar henne. Är det inte det han gjort hela tiden? Herregud, hon får för fan se över sitt egna beteende och börja visa kärlek i stället. Hon verkar bara vilja dominera honom. Sånt gör mig så jävla sur för jag har varit i liknande situation
Det bästa han kunnat göra är att ställa krav på henne i stället och om hon inte uppfyller de kraven så kommer han dra, men han styrs för mycket av sina känslor uppenbarligen. Hon är mannen i förhållandet, och det håller tyvärr inte, oavsett hur mycket feminister vill att det ska vara så
Citera
2022-11-15, 01:18
Medlem
Är det någon som vet om Jenny gjort nått naket? Hennes insta är väldigt trevlig
Citera
2022-11-15, 16:07
Medlem
Linda är ju helt sjuk i huvudet. Ser ju inte ens ut som hissen går ändå upp om man tittar på hennes blick. Helt helt iskall som människa, fy fan hur hon betett sig mot stackars peruanen, som gett upp allt och åkt över halva jordklotet. Hoppaas hon skäms när hon ser detta.
Citera
2022-11-15, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
SD är det ENDA partiet som inte snackar skit. Läs på lite innan du uttalar dig om situationen i Sverige. Du kan läsa på om vad invandringen kostat Sverige tex. Innan det ska du nog knipa igen käften.
Ditt liv med din lydiga filipinfru är nog ingen intresserad av, så bespara oss.

Att räkna såg vi ju brister på hos både Åkesson och hans hantlangare Ulf inför valet, Åkesson räknade med de 45000 flyktingar från Ukraina när han sa att det var den högsta siffran invandring vi haft men hans parti hade själv godkänt dessa 45000. Andelen övriga asylinvandrare var den lägsta på länge och det är S, inget annat parti som tagit ansvar för det.
Ulf räknade fel på att 700000 utrikes födda inte kan försörja sig själva när det handlade om betydligt färre. Av de 700 000 Kristersson talar om är det 163 000 som studerar, är föräldralediga, sjukskrivna, funktionsnedsatta, pensionärer eller lever på kapitalinkomster. Ytterligare 219 400 jobbar men tjänar mindre än 15 500 kronor.

Denna nya blåbruna regering är ett stort fiasko redan, 10kr bränslesäkning kunde vem som helst förstå var valfläsk men det är det ena efter det andra löftet som sviks.
Invandringen kostar ja men det kostar att ligga på topp och vara an international beacon for freedom and human rights. Sverige ska inte vara en fascistisk stat med högerextrema onda krafter, nu lämnar jag politiken det bör du också göra, sök dig till någon annan tråd här på Flashback där ni SD:are och sverjevänner försöker hålla upp lögerna och de fake news er tomte till partiledare sprider.

Detta är en tråd om TV programmet älskar älskar inte så mina erfarenheter här är betydligt mer relevanta än ditt rasistsnack som ingen normal människa vill lyssna på, gå till något NMR forum där du verkar höra hemma.
Citera
2022-11-15, 17:41
Avslutad
Jag undrar så hur peruanen och Linda kunde ha så enorm själslig kontakt med tanke på hur totalt avstängd hon verkar vara IRL. Där finns liksom inget … inget varmt ö h t utifrån det som visas i serien.
Citera
2022-11-15, 19:15
Medlem
Det är alltså hon som avbryter honom mitt i ett frieri för hon vill inte höra orden. Ja visst det kan man förstå när det är så pass tidigt men det är inte en orimlig reaktion att man blir sårad och drar. Men att det är han som sitter och ska vara den enda som ber om ursäkt är ju brutalt. Han måste fly detta förhållande.

Nu är ju detta reality och det är väl kanske halva sanningen men man kan ju bara kommentera det man får se.
Citera
2022-11-15, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Det är alltså hon som avbryter honom mitt i ett frieri för hon vill inte höra orden. Ja visst det kan man förstå när det är så pass tidigt men det är inte en orimlig reaktion att man blir sårad och drar. Men att det är han som sitter och ska vara den enda som ber om ursäkt är ju brutalt. Han måste fly detta förhållande.

Nu är ju detta reality och det är väl kanske halva sanningen men man kan ju bara kommentera det man får se.
Tänkte också på det. Han skulle be om ursäkt och han gjordes till syndabock men inte ett ord om att hon inte ville lyssna ö h t.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in