2021-05-02, 18:39
Medlem
Fint av personalen på boendet som Hanna bor på att ge henne permission för att vara med i programmet.
Citera
2021-05-02, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banbrytare
I Isabelles senaste inlägg på insta skriver hon om André som ”min förövare”. Har det varit ännu mer illa än vad hon först berättat? En förövare är enligt mig någon som utsatt en annan person för brottslig handling..
Psykisk misshandel var det
Citera
2021-05-02, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Den snubben hon träffa första Tanzania resan är GARANTERAT inte den killen hon gifte sig med. Det är relativt uppenbart.
Kan du länka bilder?
Citera
2021-05-02, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorrektInformation
Fint av personalen på boendet som Hanna bor på att ge henne permission för att vara med i programmet.
Vad menar du?
Citera
2021-05-02, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
En bekant såg Sandra och hennes Zulukaffer i den svenska staden dom lusat ner. Vårflugorna var inte sena att ansluta sig likt satelliter runt huvudet på Afrikanen.
Är det äckligt att dom ska bosätta sig i Sverige, eller är det bara äckligt...

Det äckligaste av allt är nog du, dina genomskinliga åsikter och hur du uttrycker dig.

Har inte sett serien från allra första början och har missat nåt avsnitt här och där, men jag förstår ingenting av Sandras relation med Isaya. Fattar inte hur man kan gifta sig med någon från en så totalt annan kultur utan att prata igenom allting ordentligt först. Gå igenom vilka hinder man kan stöta på och hur man i så fall vill hantera dem. Det är ju lite blåögt att tro att det räcker med kärlek.
Skulle absolut inte heller ha gift mig utan att mina barn hade fått träffa och umgås med honom ordentligt först.
Citera
2021-05-02, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorrektInformation

Tala ur skägget eller håll tyst.
Citera
2021-05-02, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jo, jag misstänker att det inte står riktigt rätt till. T ex så skulle väl kvinnan som påstås vara hans mamma fått honom vid 55 års ålder, vilket jag ser som mycket osannolikt. Sen olika identiteter på bankpapper osv.

Kan fan inte släppa just det där. Är det säkert att det var mamman? Inte mormor eller mormors mor? Fan helt orimligt att en 26-åring kan ha en biologisk mor på 90 bast.
Citera
2021-05-02, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Eller hur och verkar verkligen bry sig om Tony på ett fantastiskt sätt. Det är så man vill att alla styvföräldrar ska vara. Hans pappa verkar också väldigt snäll, lixom Tony själv. Hoppas det går bra för honom

Tony verkar vara en otroligt snäll kille. Kan dock inte bestämma mig riktigt för ifall jag tycker att det är stort eller dumdristigt av honom att ta hand om Christy och Melissa oavsett blodsband eller inte.
Tony's pappa stod för det bästa och roligaste kommentaren hittills.
"Det är bättre att göra rätt...så blir det inte fel"
Jag har kanske konstig humor men den kommentaren fick mig att brista ut i gapskratt.
Kan endast toppas av styvmamma Annikas undran om huruvida Tony och Christy idkade telefonsex och hur det i så fall går till.
Citera
2021-05-02, 23:40
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Kan du länka bilder?

Ja länka bild...för det är han på precis alla bilder utan 1 där hon står med 2 andra. Inget konstigt med det då de träffades på en fest.
Citera
2021-05-02, 23:43
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Kan fan inte släppa just det där. Är det säkert att det var mamman? Inte mormor eller mormors mor? Fan helt orimligt att en 26-åring kan ha en biologisk mor på 90 bast.

80 var hon nog. Men han kan ju vara omhändertagen av annan person som han kallar mamma.
Citera
2021-05-02, 23:48
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
80 var hon nog. Men han kan ju vara omhändertagen av annan person som han kallar mamma.

Sandra är barnmorska..tror hon är rätt medveten om att hon ej fött honom i 55årsåldern. Detta har de så klart pratat om. Allt visas ej i tv.
Citera
2021-05-03, 00:05
Medlem
Har mest följt serien från mitten och fram ungefär.
Jag gillar sånt här där man får botanisera i personkännedom och beteendevetenskap. Sånt är så intressant! Sen påstår jag inte att jag är bra på det, men kul och lite lärorikt är det!
Emma och Cherno känns absolut mest äkta och stabila som par. Så länge ingen av dem försöker tvinga på den andre sin religion så tror jag att det kommer att gå alldeles utmärkt för dom.
Hanna och Ivan känns också ganska äkta och målmedvetna även om jag har svårt att förstå mig på dem. De bråkar om mycket men samtidigt verkar de väldigt okej med det och det känns som att de liksom förstår varann och att relationen i sig inte blir lidande av detta.
Tyckte dock att det var otroligt elakt av Hanna att inte ta terapi-läxan på allvar när det var hon som propsade på om att de skulle dit.
Mattias och Tanawarn kan säkert funka. Har dock lite svårt för det här paret. Mattias i trailern där han säger att han absolut är nykär samtidigt som han inte rör en min känns....skumt. Jag har dock förstått att det är ett fullt naturligt uttryck för honom, men jag får inte ihop trådarna riktigt. Tanawarn framstår lite som om hon har någon npf-diagnos med alla ljud och gester hon gör. Det känns taskigt att tänka så då det thailändska språket vilar mycket på just sådana diftonger. Jag tror inte alls att hon har någon diagnos är kanske bäst att tillägga.
Michael och Rebecca kommer säkert också funka bra. De verkar genuint kära i varandra.
Nicole och Aoi hoppas jag VERKLIGEN inte är tillsammans idag! Det kan vara pga TV-kamerorna såklart men kemin verkar lika med noll ungefär. Nicole hade tjänat mycket på att chilla lite med sitt jämställdhetsprat. Aoi var på BESÖK gumman...det var ju inte som att ni hade flyttat ihop direkt.
Isabelle och André-tack gode gud att det tog slut! Den mannen gav mig kalla kårar så ointresserad han verkade vara av både henne och att göra någon form av uppoffring överhuvudtaget. Brr!
Sandra och Isaya avhandlade jag i ett inlägg längre upp. Fattar inget överhuvudtaget av den relationen och hur Sandra tänker. Varför utsätter du dig själv för det här Sandra? Kanske kommer de att hålla ihop ett tag åtminstone, men jag har svårt att se att det ska sluta lyckligt.
Tony och Christy har jag också avhandlat tidigare lite längre upp. Jag tror säkert att det kan funka. Tony verkar inte se något problem med att han förmodligen inte är pappa så varför ska då någon annan göra det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in