Citat:
Ursprungligen postat av
Haldane
Har noterat en liten lustighet, väldigt många som opponerar sig starkt och uppmanar att glömma förnstervägen visar sig ha egen erfarenhet av fånglivet, så även du nu i dina tidigare inlägg. En annan hetsporre här som började tugga fradga över lådan visade sig vara tidigare kåkfarare, fan är detta om...
Nej, inte mot reglerna när användare själv skrivit detta.
En annan hetsporre? du kan citera mig om du så gärna vill.
Jag bad dig visa
bevis på ditt påstående om att lådan var intressant för du sa att det var misstänkt att lådan fanns precis innan händelsen och försvann direkt efter.
Det ända bevis du kom med var en bild på från google streetview att lådan fanns på bild någon gång under oktober månad och att den sen var borta när det trillade in bilder efter händelsen.
Det är sista gången jag förklarar för dig att lådan kunde lika gärna ha hamnat på bild den 1 oktober och försvunnit dagen efter den 2 oktober. Du har fortfarande inte kunnat bevisa det mer än att du blev förbannad att din "lådteori" inte höll.
Att jag är tidigare "kåkfarare" är väl ändå helt irrelevant? Det är väl snarare något som skulle kunna hjälpa till t.ex när folk frågat om restriktioner och andra kringliggande frågor om insidan.
Jag tänker inte sitta och berätta för dig varför jag är "kåkfarare", Men det är ingenting med droger, våldsbrott eller liknande.
Du har tjatat om den här lådan lika mycket som du tjatat om fönstret.
Lådan kan du inte uppenbarligen inte bevisa då du inte har datum på vilken dag den kom dit och vilken dag den försvann.
Fönstret låter för mig och många andra helt otroligt eftersom det är en balkong under, då måste dom ju först ha bökat upp henne på fönsterbrädan för att sedan med rejäl kraft kastat ut henne så pass långt att hon skulle missa balkongen. det är på snudd omöjligt då det är fönsterkarmar osv som blockerar MGM att få den kraften dom behöver.